Hvad hader din mand ved dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2013

ESV

At jeg er alt for stædig
Mit temperament
At jeg bekymre mig om for mange ting der måske kan ske hvis......
At jeg er et rodehoved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

C-Dog

Min mand siger han elsker alt ved mig, også mine irriterende vaner og mindre gode sider. Det er jo en del af pakken der gør mig til den jeg er.
Så selv om jeg er møghysterisk, usikker, har storhedsvanvid og er besat af at alt skal gøres på en bestemt måde, bekymre mig for meget, er møgforkælet og ikke er bleg for at brokke mig, græde eller skælde ud. Så synes jeg at jeg er ret fantastisk, for det får jeg dagligt at vide

Anmeld

27. oktober 2013

Holbæktrunten

Tror det der generer min mand allermest er at jeg gerne vil have at han gør det jeg beder ham om med det samme - og at jeg har ret når jeg siger at han ellers glemmer det/ikke får det gjort.

Han ville nok også ønske at Mir sexdrive var en anelse højere, men tror ikke det er det store problem i virkeligheden.

Anmeld

27. oktober 2013

lineog4

Jeg tror såmænd aldrig han ville bruge ordet hader, men er ret sikker på det irriterer ham:

- at jeg påbegynder en masse projektet men aldrig får dem færdige, og det ender med han gør det.

- at jeg stjæler alt dynen i sengen (han har i hvertfald taget endnu en ind i sengen)

- at jeg sagtens kan se forbi en tallerken på køkkenbordet

- at mit humør kan svinge

- at jeg ikke bare gør det jeg kan såsom lave madplaner, arrangere fødselsdage, ordne intra osv osv osv men vil have han skal involveres og komme med ideer.

- at jeg taler for meget

- at jeg skubber om natten når han snorker

- at jeg taler med mig selv når jeg er sur, det tror jeg faktisk er det værste eller i hvert fald det der kan gøre han flipper som det eneste.

Anmeld

27. oktober 2013

*Pingvinen*

Jeg tror min mand synes, det mest irriterende ved mig er, at jeg aldrig kan få nok. Nok tøj, sko, personlig pleje-ting, jakke, ferie osv Fru. Jeg mangler altid noget, synes han. Det tror jeg, han kæmper meget med.

Anmeld

27. oktober 2013

LilleLene

Muhmi skriver:

Tror bestemt ikke han hader mig eller ting jeg gør, men ved han kan blive rigtig irriteret på mig nogle gange over:

At jeg er doven, når det kommer til at rydde op.

At når jeg rydder op, så skal alting stå 100% rigtigt og hvis han rydder op og ikke sætter tingene rigtigt så får jeg et mindre flip.

At jeg er en sur kælling nogle gange og lidt for hurtigt kommer op i det halvrøde felt.

At jeg er ligeså, hvis ikke mere, stædig end han er

At jeg sidder for meget foran computeren.

At jeg ikke er ligeså følsom som han er. (Er blevet røvrendt af mænd så mange gange at det har gjort mig hård)

At jeg husker bedre end ham, han synes det er ret irriterende at jeg kan huske detaljer han ikke kan om samtaler vi har haft.

At jeg tager ting alt for seriøst nogle gange.

At jeg altid prikker til ham og niver ham. (Kærligt)

At jeg driller ham.

Hmm... Tror der flere ting, men kan ikke lige komme på dem... Spørger ham og skriver det senere

Edit: Ååårh jo... Kom lige i tanke om én.... At jeg altid skal rette hans og andres grammatiske fejl/stavning/sprog.. Det tror jeg faktisk han hader ved mig... Men er heldigvis blevet bedre til at lade være

de første 4 ting kunne jeg have skrevet

Anmeld

27. oktober 2013

PrincessTanja

Demosan skriver:

Jeg tør næsten ikke spørge ham.... 

Men....

• Min ubeslutsomhed 
  • At jeg bekymrer mig om stort set alting
  • Min trang til at planlægge
  • At jeg mener 'ja' 'okay' og 'nej' ikke altid er nok i en samtale
  • Jeg tager en del af hans plads i sengen! 
  • Jeg spiser nogengange i sengen 
  • Jeg har altid mere tøj med end jeg skal bruge
  • Jeg har mindre lyst til sex end ham
  • Min OCD 

Tror nu mere det er irriterende end noget han hader!  Det håber jeg! 

Jeg kunne have skrevet det indlæg der haha.. Lige bortset fra at jeg ikke har mindre lyst til sex end ham. Tror heller ikke han hader eller er irriteret over min OCD.

Anmeld

27. oktober 2013

PrincessTanja

OG jeg bliver en BITCH når jeg bliver sur.. et hårdt liv har lært mig det sårn..

Anmeld

27. oktober 2013

LilleLene

At jeg er doven i fht at ryde op

At tingene SKAL på de RIGTIGE plader når der skal rydes op

at jeg kan være en strid og sur kælling

at jeg tit siger han skal stoppe med at ryge

at jeg husker alt for godt

at jeg altid har ret

at jeg er ligeså stædig som ham

at jeg er rødhårret med stort R

at jeg e ret bestemmende

at jeg roder

at jeg mener han skal være llige så meget ind over alle de ting jeg er inde over

Anmeld

27. oktober 2013

Carina:-)

At jeg gerne vil have det ryddeligt hele tiden.

At jeg går højt op i vasketøj 

At jeg kommenterer hvor lang tid han er på toilettet 

At jeg tager dybe vejrtrækninger hvis jeg synes han kører for tæt på rabatten når vi er ude og køre 

At jeg altid lige kan gå hen og finde den hue ,jakke ,nøgler osv som han ikke kunne finde på trods af at han har ledt det samme sted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.