Hvad hader din mand ved dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.861 visninger
26 svar
7 synes godt om
26. oktober 2013

Antioxi

Nu er det tid til lidt selverkendelse og nogle bud på, hvad vores kære mænd hader ved os? 

• At jeg altid rydder op og gør rent i lejligheden. Han kan sagtens leve og have det fint, hvis han roder og ikke gør rent, men jeg får det dårligt, hvis det er sådan.
  • At jeg er den eneste af os der har kørekort. Så derfor er det altid mig, der kører hjem fra sammenkomster med familie og venner, og han hader det! Føler at hans maskulinitet på en måde bliver taget fra ham, når det er mig der kører hjem 
  • At jeg snakker for meget (men det er vel en kvindeting? )
  • At jeg er meget sart, når jeg sover. Jeg kan ikke holde ud at sove i ske. Det er meget hyggeligt, men ved også bare at jeg ikke kommer til at få lukket et øje på grund af varmen, den klæbrige fornemmelse, ubehaget ved at have mit hoved liggende på en arm osv. Plus at jeg har behov for at fylde, når jeg sover.
  • At jeg tvinger ham til at snakke om følelser
  • At jeg ligeledes tvinger ham til at spise sin salat, før kødet kommer på bordet  Det er en lang og daglig kamp
  • At jeg ikke har det samme sexdrive som ham. Jeg kan sagtens gå flere uger uden lyst til sex. Han er lidt ligesom en duracell kanin på det område, helst flere gange dagligt 
  • At jeg husker bedre end ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

LinLin

Han hader helt sikkert når jeg koger over har et temperament som han er rigtigt god til liiige at få sat igang

Han hader at jeg vil have tingene gjort på min måde...

Og sikkert også at jeg sover så let at jeg flere gange om natten skubber til ham/beder ham vende sig fordi han snorker

Anmeld

26. oktober 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg tør næsten ikke spørge ham.... 

Men....

• Min ubeslutsomhed 
  • At jeg bekymrer mig om stort set alting
  • Min trang til at planlægge
  • At jeg mener 'ja' 'okay' og 'nej' ikke altid er nok i en samtale
  • Jeg tager en del af hans plads i sengen! 
  • Jeg spiser nogengange i sengen 
  • Jeg har altid mere tøj med end jeg skal bruge
  • Jeg har mindre lyst til sex end ham
  • Min OCD 

Tror nu mere det er irriterende end noget han hader!  Det håber jeg! 

Anmeld

26. oktober 2013

Muhmi

Tror bestemt ikke han hader mig eller ting jeg gør, men ved han kan blive rigtig irriteret på mig nogle gange over:

At jeg er doven, når det kommer til at rydde op.

At når jeg rydder op, så skal alting stå 100% rigtigt og hvis han rydder op og ikke sætter tingene rigtigt så får jeg et mindre flip.

At jeg er en sur kælling nogle gange og lidt for hurtigt kommer op i det halvrøde felt.

At jeg er ligeså, hvis ikke mere, stædig end han er

At jeg sidder for meget foran computeren.

At jeg ikke er ligeså følsom som han er. (Er blevet røvrendt af mænd så mange gange at det har gjort mig hård)

At jeg husker bedre end ham, han synes det er ret irriterende at jeg kan huske detaljer han ikke kan om samtaler vi har haft.

At jeg tager ting alt for seriøst nogle gange.

At jeg altid prikker til ham og niver ham. (Kærligt)

At jeg driller ham.

Hmm... Tror der flere ting, men kan ikke lige komme på dem... Spørger ham og skriver det senere

Edit: Ååårh jo... Kom lige i tanke om én.... At jeg altid skal rette hans og andres grammatiske fejl/stavning/sprog.. Det tror jeg faktisk han hader ved mig... Men er heldigvis blevet bedre til at lade være

Anmeld

26. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg tror min kæreste synes det er irriterende at:
Jeg hurtig bliver sur i stressede situationer (mit temperemant og at jeg bliver stresset over ingenting)
At jeg nogle gange kan være lidt for skråsikker (på trods af jeg ikke har ret)
At jeg aldrig kan finde mine ting

Anmeld

26. oktober 2013

Muhmi

Og så synes han fandeme også det er træls jeg ikke har ligeså meget lyst/tid/overskud til sex som han har... Men stod det til ham bollede vi også hele tiden

Anmeld

26. oktober 2013

isabellasmor

LinLin skriver:

Han hader helt sikkert når jeg koger over har et temperament som han er rigtigt god til liiige at få sat igang

Han hader at jeg vil have tingene gjort på min måde...

Og sikkert også at jeg sover så let at jeg flere gange om natten skubber til ham/beder ham vende sig fordi han snorker

Haha, det er præcis samme ting jeg ville ha skrevet 

Anmeld

27. oktober 2013

Isabella_mor

• Hader når jeg altid vil se romantiske film/komedier. 
  • At jeg til tider kan være doven. 
  • Og når jeg er frisk tvinger ham også til at være det. 
  • At jeg er blevet vegetar. 
  • At jeg ikke gider gå med hunden, selvom det er min. ( det hænger tit sammen med at det er om aftenen han skal ud og jeg bryder mig bare ikke om at gå ude med hunden så sent.. )
  • at jeg til tider kan være utrolig kællingeagtig og uretfærdig, og skælder ham ud fordi han eksempelvis fløjter hele tiden. (Pms, og jeg siger ogsp undskyld og han ved det godt, og jeg ved det også godt)
  • At jeg aaaaaltid skal snakke når han vil sove ^_^ hehe, det er jo der vi har tid og mulighed for at tale om hvad der rør sig her og der. Så det må han finde sig i  

nu har jeg spurgt ham, og det er hvad han selv siger, han hader ikke noget af det Som sådan, han synes bare det er møg hamrende irriterende. 

Anmeld

27. oktober 2013

Newsence

når jeg forstyrre hans spil

at jeg er mega stædig

at jeg er lige så god til at diskutere som ham ( I skulle hører vores skænderier med argumenter der flyver frem og tilbage)

at jeg lader ting lægge i håndvasken ( især karklude)

Anmeld

27. oktober 2013

mor88

Antioxi skriver:

Nu er det tid til lidt selverkendelse og nogle bud på, hvad vores kære mænd hader ved os? 

• At jeg altid rydder op og gør rent i lejligheden. Han kan sagtens leve og have det fint, hvis han roder og ikke gør rent, men jeg får det dårligt, hvis det er sådan.
  • At jeg er den eneste af os der har kørekort. Så derfor er det altid mig, der kører hjem fra sammenkomster med familie og venner, og han hader det! Føler at hans maskulinitet på en måde bliver taget fra ham, når det er mig der kører hjem 
  • At jeg snakker for meget (men det er vel en kvindeting? )
  • At jeg er meget sart, når jeg sover. Jeg kan ikke holde ud at sove i ske. Det er meget hyggeligt, men ved også bare at jeg ikke kommer til at få lukket et øje på grund af varmen, den klæbrige fornemmelse, ubehaget ved at have mit hoved liggende på en arm osv. Plus at jeg har behov for at fylde, når jeg sover.
  • At jeg tvinger ham til at snakke om følelser
  • At jeg ligeledes tvinger ham til at spise sin salat, før kødet kommer på bordet  Det er en lang og daglig kamp
  • At jeg ikke har det samme sexdrive som ham. Jeg kan sagtens gå flere uger uden lyst til sex. Han er lidt ligesom en duracell kanin på det område, helst flere gange dagligt 
  • At jeg husker bedre end ham 

At jeg formår at fylde en 180 x 200 seng når jeg sover!

at jeg "tygger" i søvne

at jeg snorker

at han skal spørge mig 10 gange, hvad jeg er sur over, før jeg siger det

At jeg tror jeg har ret i alt vedr. vorea datters opdragelse

At jeg er for meget hjemme, han vil hellere have at jeg tager i byen med veninderne en gang imellem, men jeg eeeelsker bare hjemmehygge

At jeg skal checke om datteren er puttet godt nok 5-10 gange, før jeg kan falde i søvn

At jeg er for bestemmende

At jeg er for dårlig til at bede om hjælp

At jeg ikke er så dygtig en chauffør som han er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.