Min verden ramler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2013

Kløver

l.kjoeller skriver:

Så skal de bare holde mund 

Nu jeg tænker over det, har alle de som har ytret disse ting, selv ikke haft overskud til deres børn, og nogle af dem endda med store konsekvenser, eller ikke selv fået ønsket opfyldt om antal børn (sidstnævnte dog i klart undertal)

Giver da lidt at tænke over og at det er nemmere at ryste af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

N&D

Maja84 skriver:

Hold fast en dårlig dag, er grædefærdig

Vi har været i behandling, og pludselig lukker klinikken ned, så trods hormoner mister jeg min iui, jeg havde tegn på overstimulering, som gik væk efter nogle dage, dage. Efter hvor jeg tror jeg har haft naturlig æl, testede positivt for æl søndag, vi havde sex lørdag, man og tir.
Nu frygter jeg om jeg alligevel skulle ha taget æl-sprøjte. Selvom jeg fik positiv æl test. Klinikken er lukket så erbare Palle alene i verden

Skal jeg have henvisning til ny gyn kan det tidligst blive med opstart i jan/feb og frygter vires forsøg er spildt, bange for det ikke lykkedes for håb for at det nogensinde skal lykkedes. Ved hvad jeg vil gå glip af og gør at det gør endnu mere ondt

Er så knust og har i den grad en øv dag. Ikke engang kæreste aften i aften kan jeg glæde mig over lige nu

Ved at lave aftale i privat regi, men så koster det os 3000kr pr mdr for iui og skal vi gå til ivf eller icsi vil det blive over 12.000 pr mdr og de penge har vi da slet ikke, det er mere end min månedlige indkomst

Er så ked og ked sf den manglende opbakning, for hvorfor ikke være tilfreds med det jeg har..... Hvem sagde jeg var utilfreds!!! men derfor må man vel godt have brændende ønske. Siger sgu da heller ikke til en der arbejder ved kassen i Føtex, at hun ikke må være ked af hun ikke fik ønskejobbet. Jeg elsker mine guldklumper overalt på jorden, men derfor er ønsket om et barn stadig stort og brændende

Øv kunne bare godt bruge håb, skulderklap og støtte

Anmeld

26. oktober 2013

Kløver

N&D skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.