Hold fast en dårlig dag, er grædefærdig
Vi har været i behandling, og pludselig lukker klinikken ned, så trods hormoner mister jeg min iui, jeg havde tegn på overstimulering, som gik væk efter nogle dage, dage. Efter hvor jeg tror jeg har haft naturlig æl, testede positivt for æl søndag, vi havde sex lørdag, man og tir.
Nu frygter jeg om jeg alligevel skulle ha taget æl-sprøjte. Selvom jeg fik positiv æl test. Klinikken er lukket så erbare Palle alene i verden
Skal jeg have henvisning til ny gyn kan det tidligst blive med opstart i jan/feb og frygter vires forsøg er spildt, bange for det ikke lykkedes for håb for at det nogensinde skal lykkedes. Ved hvad jeg vil gå glip af og gør at det gør endnu mere ondt
Er så knust og har i den grad en øv dag. Ikke engang kæreste aften i aften kan jeg glæde mig over lige nu
Ved at lave aftale i privat regi, men så koster det os 3000kr pr mdr for iui og skal vi gå til ivf eller icsi vil det blive over 12.000 pr mdr og de penge har vi da slet ikke, det er mere end min månedlige indkomst

Er så ked og ked sf den manglende opbakning, for hvorfor ikke være tilfreds med det jeg har..... Hvem sagde jeg var utilfreds!!!

men derfor må man vel godt have brændende ønske. Siger sgu da heller ikke til en der arbejder ved kassen i Føtex, at hun ikke må være ked af hun ikke fik ønskejobbet. Jeg elsker mine guldklumper overalt på jorden, men derfor er ønsket om et barn stadig stort og brændende
Øv kunne bare godt bruge håb, skulderklap og støtte

Anmeld