Min verden ramler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2013

Kløver

Carina:-) skriver:

Du får et kæmpe knus herfra 

Du er ikke mindre tilfreds med det du har,bare fordi du ønsker dig et barn mere.

Og kender alt til det med manglende forståelse fra omgivelserne.-

Håber du får dit ønske opfyldt 

Tak

Lige mine ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2013

Leonora

Øv øv din stakkel.
Det er ok at være vred og ulykkelig. Giv dig selv lov til at få det ud.
Gå en lang tur i efterårs vejret. Det hjælper på humøret selvom du skal slæbe dig selv derud.

Jeg håber alt ordner sig så dit ønske kan gå i opfyldelse.

Stort knus og tanker
Fra mig

Anmeld

25. oktober 2013

isabellasmor

Maja84 skriver:

Hold fast en dårlig dag, er grædefærdig

Vi har været i behandling, og pludselig lukker klinikken ned, så trods hormoner mister jeg min iui, jeg havde tegn på overstimulering, som gik væk efter nogle dage, dage. Efter hvor jeg tror jeg har haft naturlig æl, testede positivt for æl søndag, vi havde sex lørdag, man og tir.
Nu frygter jeg om jeg alligevel skulle ha taget æl-sprøjte. Selvom jeg fik positiv æl test. Klinikken er lukket så erbare Palle alene i verden

Skal jeg have henvisning til ny gyn kan det tidligst blive med opstart i jan/feb og frygter vires forsøg er spildt, bange for det ikke lykkedes for håb for at det nogensinde skal lykkedes. Ved hvad jeg vil gå glip af og gør at det gør endnu mere ondt

Er så knust og har i den grad en øv dag. Ikke engang kæreste aften i aften kan jeg glæde mig over lige nu

Ved at lave aftale i privat regi, men så koster det os 3000kr pr mdr for iui og skal vi gå til ivf eller icsi vil det blive over 12.000 pr mdr og de penge har vi da slet ikke, det er mere end min månedlige indkomst

Er så ked og ked sf den manglende opbakning, for hvorfor ikke være tilfreds med det jeg har..... Hvem sagde jeg var utilfreds!!! men derfor må man vel godt have brændende ønske. Siger sgu da heller ikke til en der arbejder ved kassen i Føtex, at hun ikke må være ked af hun ikke fik ønskejobbet. Jeg elsker mine guldklumper overalt på jorden, men derfor er ønsket om et barn stadig stort og brændende

Øv kunne bare godt bruge håb, skulderklap og støtte

Årh hvor er det trist at hører! 

Jeg kender alt til dine følelser, og har også fået samme kommentarer! Det er så hårdt, og det er hårdere når man samtidig skal "forsvarer" sig overfor sin omgangskreds.... 

Sender en masse Og  For at i får jeres drøm opfyldt snart! 

Anmeld

25. oktober 2013

Kløver

Leonora skriver:

Øv øv din stakkel.
Det er ok at være vred og ulykkelig. Giv dig selv lov til at få det ud.
Gå en lang tur i efterårs vejret. Det hjælper på humøret selvom du skal slæbe dig selv derud.

Jeg håber alt ordner sig så dit ønske kan gå i opfyldelse.

Stort knus og tanker
Fra mig

Tusind tak

Anmeld

25. oktober 2013

bøllen

Maja84 skriver:

Vi har været i behandling, og pludselig lukker klinikken ned, så trods hormoner mister jeg min iui, jeg havde tegn på overstimulering, som gik væk efter nogle dage, dage. Efter hvor jeg tror jeg har haft naturlig æl, testede positivt for æl søndag, vi havde sex lørdag, man og tir.
Nu frygter jeg om jeg alligevel skulle ha taget æl-sprøjte. Selvom jeg fik positiv æl test. Klinikken er lukket så erbare Palle alene i verden

Skal jeg have henvisning til ny gyn kan det tidligst blive med opstart i jan/feb og frygter vires forsøg er spildt, bange for det ikke lykkedes for håb for at det nogensinde skal lykkedes. Ved hvad jeg vil gå glip af og gør at det gør endnu mere ondt

Er så knust og har i den grad en øv dag. Ikke engang kæreste aften i aften kan jeg glæde mig over lige nu

Ved at lave aftale i privat regi, men så koster det os 3000kr pr mdr for iui og skal vi gå til ivf eller icsi vil det blive over 12.000 pr mdr og de penge har vi da slet ikke, det er mere end min månedlige indkomst

Er så ked og ked sf den manglende opbakning, for hvorfor ikke være tilfreds med det jeg har..... Hvem sagde jeg var utilfreds!!! men derfor må man vel godt have brændende ønske. Siger sgu da heller ikke til en der arbejder ved kassen i Føtex, at hun ikke må være ked af hun ikke fik ønskejobbet. Jeg elsker mine guldklumper overalt på jorden, men derfor er ønsket om et barn stadig stort og brændende

Anmeld

25. oktober 2013

Kløver

isabellasmor skriver:

Årh hvor er det trist at hører! 

Jeg kender alt til dine følelser, og har også fået samme kommentarer! Det er så hårdt, og det er hårdere når man samtidig skal "forsvarer" sig overfor sin omgangskreds.... 

Sender en masse Og  For at i får jeres drøm opfyldt snart! 

Tusind tak og du har ret. Langt sværere når man samtidig skal forsvare og andre opgiver på ens vegne end nørder er støtte og håb

Anmeld

25. oktober 2013

l.kjoeller

Maja84 skriver:

det er bare så øv når man har fået alle hormonerne ikke at få det fulde udbytte føler med dig.

Selvfølgelig må man have lov at være ked af at det ikke kan lykkes naturligt og ønsket bliver ikke mindre af at man i forvejen har børn. Tror dog nogen barnløse (som jo ingen børn har) vil have svært ved at sympatisere da man jo brændene ønsker det som du har været så heldig at få, og det for nogen aldrig kommer til at ske.  er nok det der ligger i det 

Anmeld

25. oktober 2013

Kløver

l.kjoeller skriver:

det er bare så øv når man har fået alle hormonerne ikke at få det fulde udbytte føler med dig.

Selvfølgelig må man have lov at være ked af at det ikke kan lykkes naturligt og ønsket bliver ikke mindre af at man i forvejen har børn. Tror dog nogen barnløse (som jo ingen børn har) vil have svært ved at sympatisere da man jo brændene ønsker det som du har været så heldig at få, og det for nogen aldrig kommer til at ske.  er nok det der ligger i det 

Det kan jeg også følge, men sjovt nok hører jeg det fra dem som selv har børn og de har selv 2-4 børn

Anmeld

25. oktober 2013

l.kjoeller

Maja84 skriver:

Det kan jeg også følge, men sjovt nok hører jeg det fra dem som selv har børn og de har selv 2-4 børn

Så skal de bare holde mund 

Anmeld

25. oktober 2013

Kløver

l.kjoeller skriver:

Så skal de bare holde mund 

Ja, en bekendt som selv har to børn, en biologisk og et bonus som bor hos moderen, hun synes ikke vi skulle havd flere for hvordan kunne vi overskue det, og så hårdt det var i starten hvor de ikke sov, og det ville hun ikke kunne, jamen fedt, skal jeg så bare lade være med at ønske børn fordi hun ikke kan overskue 1 + 1 hver 2/3 weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.