Fortjener han virkelig sit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2013

tarkoflen

Depression eller ej, så fortjener du og jeres børn ikke at blive talt sådan til!

Jeg var også en strid banan, da jeg gik ned med stress, men jeg har dog aldrig bedt min kæreste skride øv hvor må det være hårdt!

Det er en klar mulighed at han er blevet stresset/depressiv af at blive sygemeldt, så jeg vil som flere sige giv ham et ultimatum, enten tager han til læge ellers søger du om et nyt sted at bo med jeres børn! Men inden du smutter så overvej hvor meget du ønsker at jeres børn skal vokse op med farmand i hverdagen og om du elsker ham nok til at kæmpe for at han får den fornødne hjælp.

Jeg kan stadig undre mig over, at min kæreste ikke bare skred, vi havde ingen børn, alligevel valgte han mig, og det er jeg evigt taknemmelig for. Han huskede på at jeg ikke var mig selv og var tålmodig og støttede mig, da jeg knækkede helt sammen. Hvis du tror på at denne person ikke er din kæreste, men en ikke rask udgave af ham, så ville jeg overveje en ekstra gang at smutte. Hvis han normalt er en kærlig og omsorgsfuld kæreste og far, så er det nok ikke bare ondt i ryggen der plager ham.

Jeg håber du finder den rigtige løsning for jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2013

hesøth

Anonym skriver:

Har desværre ikke rigtig nogen at tá hjem til s:

Så må du jo finde en lejlighed og flytte når du har den....

Anmeld

15. november 2013

Liliane Morriello

Anonym skriver:

Nu var den overskrift heller ikke ment ordret! Jeg kunne aldrig finde på at forbyde mine børn at se deres far, aldrig.. Men syntes tit at jeg tænker at de fortjener bedre.. At få at vide af ens far at man er en møgunge, skrigehals, plageånd, træls og stressende må ikke være rart!

Det synes jeg du har helt ret i, det er ikke godt for børn at få den slags smidt i hovedet. Men intet kan erstatte barnets/børnenes egen far.

Måske faren har brug for noget "anger management", men glem ikke at han højest sandsynligt er syg, og især ved noget psykisk kan det være svært at stille ham til ansvar, men hellere guide ham til behandling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.