Kom med din bedste opskrift på koteletter i fad .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2013

betski

Pikku Myy skriver:

Vi panerer koteletterne inden de kommer kommer i et fad sammen med løg, hvidløg, champignon, majs, flåede tomater (den hakkede type), fløde, paprika og salt og peber.

Det virker lidt "grisset", men paneringen bliver simpelthen helt fantastisk når den suger sovsen

Hvad panere du dem med? Vil du beskrive din fremgangsmåde af denne opskrift?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

Pikku Myy

betski skriver:

Hvad panere du dem med? Vil du beskrive din fremgangsmåde af denne opskrift?

Vender koteletterne i først æg og så rasp med salt og peber, og så steger jeg dem i godt med olie. Nogengange gør jeg det en gang mere - bare fordi det er lækkert

Lægger dem i et fad sammen med løg, hvidløg, champignon, tomaterne, majs, fløde, paprika, salt og peber. Jeg sørger altid for at der kommer noget nedenunder koteletterne, da man ellers kan risikere at der ikke kommer sovs under, og det vil være en fejl.

Ind i ovnen. De plejer at skulle have ca. lige så lang tid som det tager at koge de kartofler vi får til.

Anmeld

6. november 2013

Happiness

Sådan her laver jeg det:

Jeg steger hvidløg, løg, peberfrugt, championer og forårsløg i en gryde med en smule bacel. Ca 2 min.

Herefter hælder jeg en ½l vand og en boullionterning ved (grøntsags). Og så en dåse tomatpuré.

Koger det op, imens jeg lynsteger korteleterne på panden sammen med en pakke bacon. 1-2min på hver side, og ligger det herefter i et ildfast fad.

Jeg hælder "resterne" af fedtstoffet fra kortellerterne og baconen i gryden og tilsætter ½ l. madlavningsfløde og giver et kort opkog

Herefter putter jeg cocktailpølser i og hælder hele blandingen ned over kortellerterne

I ovenen på 200grader i 30-40 minutter, og så ris til

Anmeld

6. november 2013

stjernehimmel

Aalborg_Pigen skriver:

Jeg vil lave det til aften..

Har købt kød, fløde, tomatpure, hakkede tomater, cocktailpølser og bacon .. Har også løg, peberfrugt osv.. 

Hvordan ville du lave det ?

jeg ville vende kød i mel/paprika blanding stege det på anden i smør... hive det af og stege det andet, derefter putte tomatkoncentrat i og så fløde...evten boul-terning.... og en ekstra spiseske fuld paprika(brænder jeg på panden i fedtstoffet fra koteletter inden det andet kommer på...) og så ligger jeg kødet i panden igen sammen med sovsen.... jeg laver altid koteletter i pande og ikke i fad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.