Kom med din bedste opskrift på koteletter i fad .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.223 visninger
23 svar
10 synes godt om
23. oktober 2013

Muffin_girl

Jeg vil lave det til aften..

Har købt kød, fløde, tomatpure, hakkede tomater, cocktailpølser og bacon .. Har også løg, peberfrugt osv.. 

Hvordan ville du lave det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

esioul

Aalborg_Pigen skriver:

Har købt kød, fløde, tomatpure, hakkede tomater, cocktailpølser og bacon .. Har også løg, peberfrugt osv.. 

Jeg plejer at bruge majs, chmpingnon og coctailpølser og så cremfine. Og så krydderer jeg det til

Anmeld

23. oktober 2013

Muffin_girl

esioul skriver:

Jeg plejer at bruge majs, chmpingnon og coctailpølser og så cremfine. Og så krydderer jeg det til

Steger du det på panden først (kødet), og hælder fløde osv derind eller?

Anmeld

23. oktober 2013

esioul

Steger du det på panden først (kødet), og hælder fløde osv derind eller?

Først steger jeg koteletterne ogderefter i faddet med dem. SÅ hælder jeg bare det hele over og så i ovnen en 20 min

Anmeld

23. oktober 2013

Muffin_girl

esioul skriver:

Først steger jeg koteletterne ogderefter i faddet med dem. SÅ hælder jeg bare det hele over og så i ovnen en 20 min

Takker

Anmeld

23. oktober 2013

Pikku Myy

Aalborg_Pigen skriver:

Vi panerer koteletterne inden de kommer kommer i et fad sammen med løg, hvidløg, champignon, majs, flåede tomater (den hakkede type), fløde, paprika og salt og peber.

Det virker lidt "grisset", men paneringen bliver simpelthen helt fantastisk når den suger sovsen

Anmeld

23. oktober 2013

Muffin_girl

Pikku Myy skriver:

Vi panerer koteletterne inden de kommer kommer i et fad sammen med løg, hvidløg, champignon, majs, flåede tomater (den hakkede type), fløde, paprika og salt og peber.

Det virker lidt "grisset", men paneringen bliver simpelthen helt fantastisk når den suger sovsen

Uhmmm det lyder bare godt !!

Anmeld

23. oktober 2013

BellaCiinea

Aalborg_Pigen skriver:

Jeg bruner koteletterne på panden med salt, peber og paprika. Så lægger jeg dem i et fad.

Dernæst putter jeg løg, hvidløg og glaschampignon på panden og svitser det indtil løgene er gennemsigtige. Dernæst putter jeg tomatkoncentrat på og godt med fløde og rører det sammen og lader det simre i 5-10min., hvor det derefter hældes over koteletterne og puttes i ovnen i 30-45min

Min kæreste ELSKER det

Anmeld

23. oktober 2013

Pikku Myy

Uhmmm det lyder bare godt !!

Det er det også Det er noget vi altid har gjort i min familie, og min kæreste undrede sig meget (for det er åbenbart ikke så normalt som jeg troede ...), da jeg gik i gang med at lave koteletter i fad første gang, men nu sværger han til det

Anmeld

23. oktober 2013

MyLove E

Jeg bruner dem, kommer dem i et fad og kommer så lige det jeg nu har i køleskabet :-D:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.