Kom med din bedste opskrift på koteletter i fad .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2013

Trekløver(:

Aalborg_Pigen skriver:

Jeg vil lave det til aften..

Har købt kød, fløde, tomatpure, hakkede tomater, cocktailpølser og bacon .. Har også løg, peberfrugt osv.. 

Hvordan ville du lave det ?

Jeg bruner korteletterne på panden i lidt olie og salt, peber og paprika.

Så putter jeg de brunede korteletter i et ildfastfad, og putter champingoner, rød peber og løg på panden og når det har stegt et par minutter propper jeg hakket tomater, tomatpure, fløde og paprika, salt og peber ved og evt. Chili, og så lader jeg det simre i et par minutter. 

Så hælder jeg det hele over korteletterne og steger bacon tern og putter ovenpå og så afslutter med cocktailpølser 

Smager mums 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

L&V

Jeg bruner kødet på en pande og steger løg hvidløg og bacon tern på en anden når det er ved at være godt kommer der peberfrugt champignon revet gulerod i og fløde smager til med paprika soya chili og peber

Anmeld

23. oktober 2013

Muffin_girl

IsabellaCiinea skriver:

Jeg bruner koteletterne på panden med salt, peber og paprika. Så lægger jeg dem i et fad.

Dernæst putter jeg løg, hvidløg og glaschampignon på panden og svitser det indtil løgene er gennemsigtige. Dernæst putter jeg tomatkoncentrat på og godt med fløde og rører det sammen og lader det simre i 5-10min., hvor det derefter hældes over koteletterne og puttes i ovnen i 30-45min

Min kæreste ELSKER det

Det lyder meget godt  

Jeg lavede det . Og det smagte bare ikke sådan helt ...  hmm... 

Anmeld

23. oktober 2013

Muffin_girl

Pikku Myy skriver:

Det er det også Det er noget vi altid har gjort i min familie, og min kæreste undrede sig meget (for det er åbenbart ikke så normalt som jeg troede ...), da jeg gik i gang med at lave koteletter i fad første gang, men nu sværger han til det

Nej syntes også det lyder lidt mystisk.. Men godt ..  

Anmeld

23. oktober 2013

Muffin_girl

M_V skriver:

Jeg bruner korteletterne på panden i lidt olie og salt, peber og paprika.

Så putter jeg de brunede korteletter i et ildfastfad, og putter champingoner, rød peber og løg på panden og når det har stegt et par minutter propper jeg hakket tomater, tomatpure, fløde og paprika, salt og peber ved og evt. Chili, og så lader jeg det simre i et par minutter. 

Så hælder jeg det hele over korteletterne og steger bacon tern og putter ovenpå og så afslutter med cocktailpølser 

Smager mums 

Sådan gjorde jeg.. Men det smagte bare lidt mystisk.. hmm...

Anmeld

23. oktober 2013

Trekløver(:

Aalborg_Pigen skriver:

Sådan gjorde jeg.. Men det smagte bare lidt mystisk.. hmm...

Okay jeg syntes altid det smager godt på den måde 

Anmeld

23. oktober 2013

Muffin_girl

M_V skriver:

Okay jeg syntes altid det smager godt på den måde 

Det er mig der ikke kan finde ud af det !

Anmeld

23. oktober 2013

Trekløver(:

Aalborg_Pigen skriver:

Det er mig der ikke kan finde ud af det !

øvelse gør mester 

Anmeld

23. oktober 2013

Frk. Petersen

Aalborg_Pigen skriver:

Jeg vil lave det til aften..

Har købt kød, fløde, tomatpure, hakkede tomater, cocktailpølser og bacon .. Har også løg, peberfrugt osv.. 

Hvordan ville du lave det ?

Det er en af de retter manden min elsker når jeg laver

Jeg bruger 1 stor fløde.. 2 dåser hakket tomater.. 1 tomatpuré.. Snack peber (massere af det)... Gulerødder.. Løg.. Hvidløg.. Salt og kværnet peber.. Så vender jeg hurtigt kødet på en pande inden jeg putter dem i fadet.. Så sætter jeg fadet i ovnen og når det er færdigt smider jeg en halv pose pizzatopping på og lader det stå i ovnen til det er sprødt og lækkert.. Serverer ris til som har fået en god gang oregano med i kog

Anmeld

23. oktober 2013

Muffin_girl

Frk. Petersen skriver:

Det er en af de retter manden min elsker når jeg laver

Jeg bruger 1 stor fløde.. 2 dåser hakket tomater.. 1 tomatpuré.. Snack peber (massere af det)... Gulerødder.. Løg.. Hvidløg.. Salt og kværnet peber.. Så vender jeg hurtigt kødet på en pande inden jeg putter dem i fadet.. Så sætter jeg fadet i ovnen og når det er færdigt smider jeg en halv pose pizzatopping på og lader det stå i ovnen til det er sprødt og lækkert.. Serverer ris til som har fået en god gang oregano med i kog

Uhmmm det lyder godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.