Lille leg! Juleaften skal??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2013

Muffin_girl

lineog4 skriver:

Juleaften(sdag) SKAL vi fodre ænder

Juleaften(sdag) SKAL vi tænde lys på graven

Juleaften SKAL der være et juletræ

Juleaften SKAL jeg nyder at se dem jeg elsker have det godt

Juleaften VIL der være en klump i halsen

Hvorfor vil der være en klump i halsen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

Sisse Vinther

StineW79 skriver:

Jep her har vi været nød til at udskifte alle glaskugler med plastik kugler og alt muligt andet sjovt pynt fordi misserne går og piller dem af og smadre dem på gulvet. Da de var mindre, plejede de at hoppe ind i træet og lægge sig på grenene, med det resultat at træet en dag væltede ned over dem, så det gør de heldigvis ik mere! Men det er stensikkert at de ligger under træet hele den mdr vi har træet inde! Vh stine

Hihi, ja det lyder nøjagtig som vores

Anmeld

22. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Line - med 2 boblinger skriver:

Det er bare en tur hvor vi er rundt om nærmest hele byen Ungerne kommer i klapvogn.. Hunden med.. Og så ellers at bruge noget energi.. Det foregår om formiddagen.. Så kommer drengene hjem og får deres middagslur (de er hhv 2.5 år og 1 år... )

Så det er nu ikke noget specielt.. bare en rigtig dejlig tur.. 

Det lyder også rigtig hyggeligt! Og det er rart at få sig rørt lidt, med alt den gode julemad! Vh stine

Anmeld

22. oktober 2013

StineW79

Ms.Sunshine skriver:

det var også derfor jeg skrev det som jeg gjorde.... Det ene år havde vi så meget sne her på Bornholm at en del af dem vi skulle holde jul med ikke kunne komme og så kom der nogle der ellers ville have siddet alene....

Vi sneede også hjemme for 3 år siden. Vi bor i Jylland, og sku ha været til Fyn, men var nød til at droppe turen pga sne og sort is. Heldigvis havde vi en flæskesteg og et lille juletræ og masser af gaver, så vi inviterede naboen ind og havde bare den hyggeligste jul. Thea var 2 1/2 år og syntes det var helt fantastisk! Vh stine

Anmeld

22. oktober 2013

StineW79

Efterår mor skriver:

At en af dem i familien får en snydegave.. en gave uden indhold ) Hvor den rigtige bliver gemt et sted i huset og så skal de følge nissekortet.

He He lyder sjovt!  Hvem bestemmer så hvem der ska ha gaven? Vh stine

Anmeld

22. oktober 2013

StineW79

Aalborg_Pigen skriver:

Juleaften skal jeg se Disneys juleshow

Juleaften skal jeg spise indtil jeg får ondt i maven

Juleaften skal jeg være fjollet og lidt barnlig

Juleaften skal jeg have en fin kjole på

Her plejer jeg ik rigtig at ku spise noget i løbet af dagen, fordi jeg glæder mig så meget til julemaden, så ender også altid med at få helt ondt i maven  

Anmeld

23. oktober 2013

Muffin_girl

StineW79 skriver:

Her plejer jeg ik rigtig at ku spise noget i løbet af dagen, fordi jeg glæder mig så meget til julemaden, så ender også altid med at få helt ondt i maven  

Også mig.. Det er skrækkeligt.. Jeg har altid vildt ondt i min mave! 

Fjollet ikk? !

Anmeld

23. oktober 2013

Aabye

StineW79 skriver:

Det lyder også rigtig hyggeligt! Og det er rart at få sig rørt lidt, med alt den gode julemad! Vh stine

Det er også bare rigtig hyggeligt.. Ville rigtig gerne have flere fra min familie med, men de er vist for dovne

Anmeld

23. oktober 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Ja start med at skriv JULEAFTEN SKAL, og så skriv hva der skal være hos dig før det er juleaften. 

her er et par exempler...

juleaften skal jeg være sammen med familien.

eller juleaften skal, jeg arbejde.

eller juleaften ska jeg ha kjole på.

juleaften ska jeg i mit årlige bad.

juleaften ska kæresten ha sit årlige knald ( med mindre jeg har mens, for så må han vente indtil næste jul.....&nbsp

Dette var bare et par exempler, tænker at man bare lige ka starte til at komme med et exempel til at starte med.... Så kom leg!!  Vh stine

Juleaften SKAL jeg være sammem med min mand og søn. Og så er alt andet ligegyldigt

Anmeld

24. oktober 2013

Leneur

Juleaften SKAL:

Holdes ved min mor, sammen med mine helsøskende, den enes mand og børn.

Vi alle have noget med og hjælpes ad om maden.

Der bare hygges og spises.

Børnene (nok nærmere et par dage før) pynte juletræet.

Vi i løbet af dagen over på fritidshjemmet, så børnene kan få rendt lidt krudt af.

Vi altid synge... Nu det jul igen, nu det jul igen mens vi stæser rundt om juletræet, til sidst efter vi har sunget julesalmerne..

Børnene dele julegaverne ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.