Lille leg! Juleaften skal??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.507 visninger
73 svar
42 synes godt om
22. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja start med at skriv JULEAFTEN SKAL, og så skriv hva der skal være hos dig før det er juleaften. 

her er et par exempler...

juleaften skal jeg være sammen med familien.

eller juleaften skal, jeg arbejde.

eller juleaften ska jeg ha kjole på.

juleaften ska jeg i mit årlige bad.

juleaften ska kæresten ha sit årlige knald ( med mindre jeg har mens, for så må han vente indtil næste jul.....&nbsp

Dette var bare et par exempler, tænker at man bare lige ka starte til at komme med et exempel til at starte med.... Så kom leg!!  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

ESV

Juleaften SKAL jeg se disneys juleshow
Juleaften SKAL den ældste mand i familien udbringe en skal for juletræet (min morfar gjorde det altid og det er blevet et fast indslag for mig det er ikke rigtig jul uden)

Anmeld

22. oktober 2013

StineW79

ESV skriver:

Juleaften SKAL jeg se disneys juleshow
Juleaften SKAL den ældste mand i familien udbringe en skal for juletræet (min morfar gjorde det altid og det er blevet et fast indslag for mig det er ikke rigtig jul uden)

Ej hvor hyggeligt med en juletræs tale!! Det var faktisk en rigtig god tradition! 

og ja det er ik jul inden Disney juletv show! Vh stine

Anmeld

22. oktober 2013

Efterår mor

JULEAFTEN SKAL der simpelthen komme en julemand med gaverne - ellers er det bare ikke rigtig jul!

JULEAFTEN SKAL der være flæskesteg og and.

JULEAFTEN SKAL vi synge salmer.

JULEAFTEN SKAL vi give en snydegave 

Anmeld

22. oktober 2013

StineW79

Team Charmebøf skriver:

JULEAFTEN SKAL der simpelthen komme en julemand med gaverne - ellers er det bare ikke rigtig jul!

JULEAFTEN SKAL der være flæskesteg og and.

JULEAFTEN SKAL vi synge salmer.

JULEAFTEN SKAL vi give en snydegave 

Hvad er en snydegave??

ja her skal der også bare være and og flæskesteg! Vh stine

Anmeld

22. oktober 2013

ESV

StineW79 skriver:

Ej hvor hyggeligt med en juletræs tale!! Det var faktisk en rigtig god tradition! 

og ja det er ik jul inden Disney juletv show! Vh stine

Ja det er rigtig hyggeligt. De er bare sådan meget hurtigt. Efter sidste salme sagde han altid: juletræet længe leve og så råbe alle hurra hurra hurra og det var lissom det men jeg forbinder det med noget hyggeligt og rart og værner lidt om det efter han gik bort for et par år siden. Jeg er dog lidt presset da vi nu holder jul med sviger familien hvert andet år og de har nogle helt andre traditioner sådan er det jo men jeg kan mærke lige det med juletræets hyldest er noget jeg faktisk har haft sat rigtig meget pris på.

Anmeld

22. oktober 2013

grinny

JULEAFTEN SKAL jeg slappe af, for enten er jeg nybagt mor eller meget tæt på  Så familien må klare maden 

Anmeld

22. oktober 2013

jydeinden

juleaften SKAL der stå et juletræ

juleaften SKAL der enten and eller stag på, eller begge dele.

Anmeld

22. oktober 2013

StineW79

ESV skriver:

Ja det er rigtig hyggeligt. De er bare sådan meget hurtigt. Efter sidste salme sagde han altid: juletræet længe leve og så råbe alle hurra hurra hurra og det var lissom det men jeg forbinder det med noget hyggeligt og rart og værner lidt om det efter han gik bort for et par år siden. Jeg er dog lidt presset da vi nu holder jul med sviger familien hvert andet år og de har nogle helt andre traditioner sådan er det jo men jeg kan mærke lige det med juletræets hyldest er noget jeg faktisk har haft sat rigtig meget pris på.

Det er bare dejligt med traditioner, man ka huske helt fra da man var barn!! Vh stine

Anmeld

22. oktober 2013

StineW79

grinny skriver:

JULEAFTEN SKAL jeg slappe af, for enten er jeg nybagt mor eller meget tæt på  Så familien må klare maden 

HeHe det lyder da som en rigtig, rigtig god jul! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.