Lille leg! Juleaften skal??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Menne skriver:

JULEAFTEN SKAL jeg nyde min nyfødte datter og tænke på alle de fantastiske juleaftner vi har i vente, når hun bliver ældre 

Årh hvor dejligt!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

StineW79

B&J skriver:

jo han er tosset fuld ud

det skal der nemlig jeg er født og opvokset med det og det skal være hjemme lavet jordbær sovs

Mænd altså!! X

Anmeld

22. oktober 2013

B&J

StineW79 skriver:

Mænd altså!! X

jaaaaaa

Anmeld

22. oktober 2013

Sisse Vinther

StineW79 skriver:

Da jeg var barn var hunden også altid med rundt om træet, og der var self også en gave til den! Det var bare farligt at gemme gaven under træet, for den ku aldrig lade den ligge, og gik og ledet efter den hele tiden. Endte med at vi først lage gaven ind når vi sku til at åbne gaver! 

Og her er der altid gaver til misserne under træet, de ska nemlig også mærke at det er jul! Vh stine

Vi har gaver til alle dyrene. Men nu hvor jeg bor sammen med kæresten og min egen hest ikke står hjemme ved forældrene mere, skal hun stadig have sin gave.
Min kanin plejede også altid at få gave, og det samme gør missere, heste og hunden hjemme ved mine forældre.

Vi havde en gang en kat som bed i juletræskædens ledning, fordi lysene blinkede. Indtil den fik stød og ødelagde kæden.  
Vores katte prikker til julekuglerne nu, og alt det andet pynt de kan få fat i, i deres højde. Og er lifligt med når træet pyntes

Anmeld

22. oktober 2013

StineW79

Sisse Vinther skriver:

Vi har gaver til alle dyrene. Men nu hvor jeg bor sammen med kæresten og min egen hest ikke står hjemme ved forældrene mere, skal hun stadig have sin gave.
Min kanin plejede også altid at få gave, og det samme gør missere, heste og hunden hjemme ved mine forældre.

Vi havde en gang en kat som bed i juletræskædens ledning, fordi lysene blinkede. Indtil den fik stød og ødelagde kæden.  
Vores katte prikker til julekuglerne nu, og alt det andet pynt de kan få fat i, i deres højde. Og er lifligt med når træet pyntes

Jep her har vi været nød til at udskifte alle glaskugler med plastik kugler og alt muligt andet sjovt pynt fordi misserne går og piller dem af og smadre dem på gulvet. Da de var mindre, plejede de at hoppe ind i træet og lægge sig på grenene, med det resultat at træet en dag væltede ned over dem, så det gør de heldigvis ik mere! Men det er stensikkert at de ligger under træet hele den mdr vi har træet inde! Vh stine

Anmeld

22. oktober 2013

Aabye

StineW79 skriver:

Hvad er det for en juletur?? Vh stine

Det er bare en tur hvor vi er rundt om nærmest hele byen Ungerne kommer i klapvogn.. Hunden med.. Og så ellers at bruge noget energi.. Det foregår om formiddagen.. Så kommer drengene hjem og får deres middagslur (de er hhv 2.5 år og 1 år... )

Så det er nu ikke noget specielt.. bare en rigtig dejlig tur.. 

Anmeld

22. oktober 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
StineW79 skriver:

Jeg har det også sådan at juleaften ska ingen sidde alene, med mindre det er noget man selv vælger! Så derfor i år har vi inviteret en venindes far, som ellers sku ha været alene. Ellers haVi altid haft vores gamle nabo inde og hygge, da han ik havde andre tæt på. Vh stine

det var også derfor jeg skrev det som jeg gjorde.... Det ene år havde vi så meget sne her på Bornholm at en del af dem vi skulle holde jul med ikke kunne komme og så kom der nogle der ellers ville have siddet alene....

Anmeld

22. oktober 2013

Efterår mor

StineW79 skriver:

Hvad er en snydegave??

ja her skal der også bare være and og flæskesteg! Vh stine

At en af dem i familien får en snydegave.. en gave uden indhold ) Hvor den rigtige bliver gemt et sted i huset og så skal de følge nissekortet.

Anmeld

22. oktober 2013

Muffin_girl

StineW79 skriver:

Ja start med at skriv JULEAFTEN SKAL, og så skriv hva der skal være hos dig før det er juleaften. 

her er et par exempler...

juleaften skal jeg være sammen med familien.

eller juleaften skal, jeg arbejde.

eller juleaften ska jeg ha kjole på.

juleaften ska jeg i mit årlige bad.

juleaften ska kæresten ha sit årlige knald ( med mindre jeg har mens, for så må han vente indtil næste jul.....&nbsp

Dette var bare et par exempler, tænker at man bare lige ka starte til at komme med et exempel til at starte med.... Så kom leg!!  Vh stine

Juleaften skal jeg se Disneys juleshow

Juleaften skal jeg spise indtil jeg får ondt i maven

Juleaften skal jeg være fjollet og lidt barnlig

Juleaften skal jeg have en fin kjole på

Anmeld

22. oktober 2013

Muffin_girl

Charliepar skriver:

Juleaften skal mor fare forvirret rundt og far stege and.

Juleaften skal vi i kirke.

Juleaften skal vi fejre hos mormor og mand i præsteboligen.

Juleaften skal træet stå klar som mormor har pyntet det fuld af gamle minder og flettede julehjerter fra en anden tid.

Juleaften skal de mindste af sind på gulvet og lægger gaver under træet.

Juleaften skal der ikke mangle noget, hverken vådt eller tørt.

Juleaften skal træet tændes og vi skal gå om det, mens vi synger, griner og smiler.

Men ikke i år!

I år skal juleaften holdes hos svigermor med hverken kirke, træ eller dertilhørende. Men...

Juleaften skal svigermor vide, at hun skal være farmor.

Tillykke ! 

Og hvor lyder julen ellers dejlig hos dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.