Ja som overskriften siger lyver min kæreste. Det er om småting, i hvert fald de løgne jeg har opdaget. Men det resulterer jo i at jeg, når han fortæller mig noget, sidder og overvejer hvorvidt det er en løgn og om jeg orker at konfrontere ham. Hvis jeg konfronterer ham kommer han enten med en kringlet forklaring der også er løgn eller også indrømmer han og lover at stoppe. Men det stopper ikke. Her i morges siger han til mig 'jeg har lige ringet og meldt mig syg.' (Han er på kontanthjælp) jeg er efterhånden ret god til at spotte en løgn og var med det samme sikker på han løj så gad ikke rigtig svare. Så udvidede han løgnen yderligere uden jeg havde bedt om mere info! Jeg ved han ikke har foretaget det opkald. Vi bor på 50kvadratmeter og er ret sikker på jeg havde hørt hvis han havde haft en samtale.... og ja så tjekker jeg mobilen og det sidste opkald blev foretaget til en ven igår aftes. Dette var bare ét ud af mange tilfælde. Har også været udsat for at han har ændret sit eget nr på mobilen til den persons navn han ønsker at modtage en sms fra, og derefter sendt smser til sig selv som han har vist mig. Altså jeg synes jo det er sygelig adfærd, og føler mig vildt krænket af at hsm der påstår at elske mig lyver mig op i ansigtet i tide og utide om ligegyldige ting... Hvilke vigtige ting mon han så lyver om?
Jeg har jo før konftonteret ham og sagt jeg ikke vil have det, men det er åbenbart ikke vigtigt for ham. Så hvad bør jeg gøre? Sige det igen og se om han stopper? Altså jeg er helt på bar bund, for kan slet ikke sætte mig ind i hans adfærd! Hvad havde i gjort????
Anmeld