Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver: Krydser fingre, bliver spændende
Krydser fingre, bliver spændende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
åhh kender den ventetid havede det idag lige som dig men har fået mit svar og den var negativ så vi må på den igen
Mariia1708 skriver: Mange tak alle søde tøser Min kæreste er på skole så skal ringet svaret derned. Ville nu heller se han når svaret kom
Mange tak alle søde tøser Min kæreste er på skole så skal ringet svaret derned. Ville nu heller se han når svaret kom
Mariia1708 skriver: Så er blodprøve taget Kl 8 i morges, så nu ventet jeg bar svar. Lige pludselig er de 14 dage jeg luge har ventet på ingenting men nu en dag lang ventetid.... Er simpelthen så nervøs, men føler virkelig ikk den er der. Hvis ik er det en ommer andre der venter ?
Så er blodprøve taget Kl 8 i morges, så nu ventet jeg bar svar. Lige pludselig er de 14 dage jeg luge har ventet på ingenting men nu en dag lang ventetid.... Er simpelthen så nervøs, men føler virkelig ikk den er der. Hvis ik er det en ommer andre der venter ?
Håber
fnuggi skriver: åhh kender den ventetid havede det idag lige som dig men har fået mit svar og den var negativ så vi må på den igen
et-ønske skriver: Det er så spændende Får du svar idag??
Det er så spændende Får du svar idag??
Mariia1708 skriver: Får svar i morgen
Får svar i morgen
har du godt kunne lade være med at teste selv?
Eller har du smug testet?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128