Venter på svar...?!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2013

Mariia1708

Så kom der svar på bp, den var selvfølgelig negativ.
Jeg fik brev fra min egen læge få dage efter iui at mit celleskrab var det fundet lette celleforandringer og fund af HPV virus. Og det var jeg sikker på at gjorde at jeg først kunne starte op igen efter 1 år, da der skal foreligger to negative test. Men overlegen vil ringe til mig fordi han kunne se at mit celleskrab er lavet hvor jeg havde mens, og det må det ikk, fordi det kan vise falsk positiv, så han ringer til mig. Måske jeg kan starte op igen snart jeg er glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

salix

Mariia1708 skriver:

Så kom der svar på bp, den var selvfølgelig negativ.
Jeg fik brev fra min egen læge få dage efter iui at mit celleskrab var det fundet lette celleforandringer og fund af HPV virus. Og det var jeg sikker på at gjorde at jeg først kunne starte op igen efter 1 år, da der skal foreligger to negative test. Men overlegen vil ringe til mig fordi han kunne se at mit celleskrab er lavet hvor jeg havde mens, og det må det ikk, fordi det kan vise falsk positiv, så han ringer til mig. Måske jeg kan starte op igen snart jeg er glad

det er jeg ked af at høre... håber det nye celleskrab viser at alt er som det skal være og at i snart har jers lille bebs nr. 2

Anmeld

22. oktober 2013

et-ønske

øv øv

Anmeld

27. oktober 2013

fnuggi

Mariia1708 skriver:

Hvad er din baggrund. Øv det jeg ked af

den korte version er 

blev gravid for 9 år siden og tabte det og har prøvet siden kom i behandling for 3 år siden og fik en kiggert opration da jeg kun havede en 1/2 åben æggeleder nu har jeg så en hel og en 1/2 lukket har nu været i gennem 3 iui og 2 regensglas samt 3 frys forsøg køre nu på 3 regensglas som er vores det sidste forsøg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.