Venter på svar...?!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.587 visninger
53 svar
18 synes godt om
21. oktober 2013

Mariia1708

Så er blodprøve taget Kl 8 i morges, så nu ventet jeg bar svar. Lige pludselig er de 14 dage jeg luge har ventet på ingenting men nu en dag lang ventetid.... Er simpelthen så nervøs, men føler virkelig ikk den er der. Hvis ik er det en ommer andre der venter ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

Lauer

Mariia1708 skriver:

Så er blodprøve taget Kl 8 i morges, så nu ventet jeg bar svar. Lige pludselig er de 14 dage jeg luge har ventet på ingenting men nu en dag lang ventetid.... Er simpelthen så nervøs, men føler virkelig ikk den er der. Hvis ik er det en ommer andre der venter ?

Uuuh hvor spændende - krydser alt hvad jeg har

Hvad siger din mavefornemmelse dig?

Anmeld

21. oktober 2013

**Ønskebabyen

Mariia1708 skriver:

Krydser fingre for et positivt svar.

Anmeld

21. oktober 2013

Frk. Himmelblå

Mariia1708 skriver:

Det skal nok komme  - før eller siden

Anmeld

21. oktober 2013

Mariia1708

Lauer skriver:

Uuuh hvor spændende - krydser alt hvad jeg har

Hvad siger din mavefornemmelse dig?

Min mavefornemmelse siger ingenting... Tror ikke jeg er gravid. Men mest fordi jeg ingen symptomer har. Hvis jeg havde min mens den. 24 september og blev insermineret den 7 okt og tog ægsprøjte den. 5 okt. Hvor langt mener i jeg er???

Anmeld

21. oktober 2013

CroQuis

Mariia1708 skriver:

Min mavefornemmelse siger ingenting... Tror ikke jeg er gravid. Men mest fordi jeg ingen symptomer har. Hvis jeg havde min mens den. 24 september og blev insermineret den 7 okt og tog ægsprøjte den. 5 okt. Hvor langt mener i jeg er???

Vil sige du er 4+0 idag så 

Anmeld

21. oktober 2013

Mariia1708

CroQuis skriver:

Vil sige du er 4+0 idag så 

Hvordan får du det til det???

Anmeld

21. oktober 2013

Hullabullabulla

Mariia1708 skriver:

4+0

Du er 2+0 den dag du insemineres , uanset hvornår din første dag i sidste mens var..

Anmeld

21. oktober 2013

Mariia1708

Britt88 skriver:

4+0

Du er 2+0 den dag du insemineres , uanset hvornår din første dag i sidste mens var..

Troede kun 3+6. Men det er da super.

Anmeld

21. oktober 2013

Kløver

Krydser fingre, bliver spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.