Anonym skriver:
Jeg har i dag mistet mit termprament til briste punktet!
Jeg har en mand som ikke hjælper til herhjemme ! Også tænker i nok jamen så gør han jo så nok andre ting ! Næh ! Han er ikke doven han tænker bare ikke så langt at nu skal græsset slået eller bilen vasket / støvsuges - han har støvsuger den 2 gange på 4 år ! Ellers har jeg gjort det, og må sige det til ham i en uge før han får det gjort !
Arghj der er bare ikke nok timer på en dag men rengøring af stor hus, passe vores søn, vask, tøj, madlavning! Når ikk engang og gå ordentlig på wc og i bad !
Og det er ikke fordi jeg er rengørings vanvid '! Men med hund og barn bliver det hurtigt grisset !
Hvordan finder i andre tiden ? Med en mand der siger han gerne vil hjælpe men ikke gør det ?
Vi har prøvet skema lægning osv men han glemmer det så hurtigt det er fortalt
ååå jeg er glad for jeg ikke har samme problem (længere)
jeg havde nemlig en kæreste som bare aldrig lettede røven, og hvis jeg sagde noget til ham, så fik jeg smidt i hovedet at jeg jagede med ham og jeg var unfair og bla bla
jeg fik til sidst nok helt ærligt
og så lod jeg hytten sejle, efter en 1 ½ uges tid ca, så begyndte han at kommentere han ikke have noget rent tøj, og at der lå hundehår over det hele
og legetøjet var alle steder, og jeg kan blive ved..
til sidst fattede han pointen og gik selv igang med at ryde op og sætte tøj over til vask, og jeg spurgte ham om han NU kunne se hvor meget jeg egentligt lavede til hverdag? og hvor meget han gjorde? jaaa det kunne han så se
MEN den holdt dog kun et par uger, så røg i sin gamle vane igen
og efter 3 år hvor jeg havde levet med en doven mand og mand der løg og ja mange andre ting, pakkede jeg og smuttede
er nu idag sammen med en mand der rejser sig det øjeblik jeg spørger ham om han lige gider gå ud med skraldet, eller lige gider støvsuge gangen mens jeg laver mad eller bader ungerne og ja så videre og videre, han gør det! han gør det uden en mine , uden et spørgsmål for han VED hvor meget jeg har at gøre til hverdag
sååå hurra for den arbejdsomme hjælpsomme mand stadig eksistere derude