Anonym skriver:
Jeg har i dag mistet mit termprament til briste punktet!
Jeg har en mand som ikke hjælper til herhjemme ! Også tænker i nok jamen så gør han jo så nok andre ting ! Næh ! Han er ikke doven han tænker bare ikke så langt at nu skal græsset slået eller bilen vasket / støvsuges - han har støvsuger den 2 gange på 4 år ! Ellers har jeg gjort det, og må sige det til ham i en uge før han får det gjort !
Arghj der er bare ikke nok timer på en dag men rengøring af stor hus, passe vores søn, vask, tøj, madlavning! Når ikk engang og gå ordentlig på wc og i bad !
Og det er ikke fordi jeg er rengørings vanvid '! Men med hund og barn bliver det hurtigt grisset !
Hvordan finder i andre tiden ? Med en mand der siger han gerne vil hjælpe men ikke gør det ?
Vi har prøvet skema lægning osv men han glemmer det så hurtigt det er fortalt
Hejsa.
Min kæreste er heller ikke den mest hjælpsomme..
Jeg er på barsel med vores 7 uger gamle søn og vi har også en hund.
Jeg ordner alt herhjemme. Lige med undtagelse af at gå med hunden om morgenen. Det gør han.
Han ved godt han ikke hjælper så meget til, så derfor foreslog han selv at vi kunne få nogen til at komme og gøre rent. Det er en kæmpe hjælp for mig. Måske det var en ide for jer? Hos os kommer de 3 timer hver 14. dag. Det betyder at jeg kun lige skal gøre let rent.
Min kæreste er selvstændig og arbejder rigtig meget, så når han endelig er hjemme, vil han gerne bruge tid med sin søn (og mig) 
Han betaler så også stort set alle regninger, så det er vores fordeling herhjemme. Det passer mig såmænd fint.
Håber i finder en løsning.
D.
Anmeld