Luksusfælden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2013

Faith

Så det ikke, men det lyder da helt tosset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

Stumpen

AnjaB skriver:

Jeg synes bestemt også det var hovedrystende, men jeg tænkte også rigtig meget at han de sidste 20 år havde levet et liv hvor penge ikke var et problem. Han havde levet et liv hvor han bare skulle transportere sig hen til et løb ride også videre til næste løb. Ikke at det er en undskyldning for en mand på 40 år men jeg tænker stadig at der aldrig er nogen der har sagt - klar dig selv.. og et eller andet sted er han jo i en alder af 40 år blevet sluppet fri ligesom vi andre gjorde da vi var 18 år. Jeg har da også dummet mig økonomomisk men jeg har rettet op for det lærte livet mig - De lærer det så først nu og det i en alder hvor det bliver svært at rette op - desværre.. 

Glæder mig til at se næste afsnit, selvom jeg ikke tror de kan redes. Deres tankegang er så umoden.. 

Du har helt sikkert ret, men han virkede bare så....blank..tom..ikke forstående over hvor slemt det stod til.. 

Anmeld

18. oktober 2013

Stumpen

1Mommy2Be skriver:

Jeg syntes det var så pinligt så barnlige de var!

Fik penge af hendes mor, hun VILLE på uddanelse, skældte de to der prøvede at hjælpe dem ud, ikke at ville gå af med hestene. Tydeligt at de begge er skide forkælede og snobbede. Kan slet ikke have dem i mit hovede. 

Føj, hvor barnligt.

Lyder til at du også har set afsnit to.. Men ja, det er skræmmende så uforstående de var og at Jan var nød til at komme med 15000 for at illustrer for dem hvor mange penge de havde/kunne bruge...

Anmeld

18. oktober 2013

Stumpen

Monica P skriver:

Tænk at have hele fem krikker i baghaven men ingen elektricitet, det er da for mærkeligt og så når der lige er en bunke ubetalte regninger  

Ja men de ville jo få penge for hestene om et år 

Anmeld

19. oktober 2013

Anonym101

Stumpen skriver:

Lyder til at du også har set afsnit to.. Men ja, det er skræmmende så uforstående de var og at Jan var nød til at komme med 15000 for at illustrer for dem hvor mange penge de havde/kunne bruge...

Ja, det troede jeg også i havde 

Ja puha, hvor ville jeg skamme mig hvis jeg var dem 

Anmeld

19. oktober 2013

Troldemommi

Stumpen skriver:

Ja men de ville jo få penge for hestene om et år 

Ja det sagde de godt nok men jeg forstå ikke hvordan  Men når man bruger 3500 på heste om måneden og samtidig nasser på sin mor pga de skide krikker så sælg dem dog  

Ps jeg hader heste 

Monica

Anmeld

19. oktober 2013

Stumpen

Monica P skriver:

Ja det sagde de godt nok men jeg forstå ikke hvordan  Men når man bruger 3500 på heste om måneden og samtidig nasser på sin mor pga de skide krikker så sælg dem dog  

Ps jeg hader heste 

Monica

Jeg tror det er fordi at de om et år vil kunne få en bedre pris for dem.. Men ja sælg for dælen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.