Luksusfælden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.546 visninger
36 svar
21 synes godt om
17. oktober 2013

Stumpen

Så I det i tirsdags?

nøj jeg krummede tæer... får slukket for strømmen, men holder bryllup til 30000 md efter... Ringer for -var det ikke- 30000 om året til børnene i Norge - har de ikke hørt om skype?? 

Starter begge på uddannelse og har 15000 udbetalt, men har boligudgifter på bare 11000... Hvordan kan man dog tro det vil gå?? Man skulle tro det var en and..... 

Synes tit folks valg i de programmer er forkerte, men måske noget alle kunne komme ud i, men det der det er da hovedrystende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

isabellasmor

Stumpen skriver:

Så I det i tirsdags?

nøj jeg krummede tæer... får slukket for strømmen, men holder bryllup til 30000 md efter... Ringer for -var det ikke- 30000 om året til børnene i Norge - har de ikke hørt om skype?? 

Starter begge på uddannelse og har 15000 udbetalt, men har boligudgifter på bare 11000... Hvordan kan man dog tro det vil gå?? Man skulle tro det var en and..... 

Synes tit folks valg i de programmer er forkerte, men måske noget alle kunne komme ud i, men det der det er da hovedrystende 

helt enig. men de virkede jo nærmest til at trives i det!

Anmeld

17. oktober 2013

nilletøz

Så det ikke.. Men det virker da helt ud i hapen det der

Anmeld

17. oktober 2013

Bshizzle

Jeg så det.. Og krummede SÅ meget tær!! 

De tog det jo slet ikke seriøst og tog det hele som om det nok skulle gå! 

HALLO.. Et ur fra en eks mand.?? 

Jeg havde skisme solgt det! Et ur kan man altid finde!. 

Men der er mange i det program som virkelig kunne lære at sætte et budget op og lære af det INDEN man bruger penge eller sætter sig i en bolig. 

Anmeld

17. oktober 2013

Stumpen

Bshizzle skriver:

Jeg så det.. Og krummede SÅ meget tær!! 

De tog det jo slet ikke seriøst og tog det hele som om det nok skulle gå! 

HALLO.. Et ur fra en eks mand.?? 

Jeg havde skisme solgt det! Et ur kan man altid finde!. 

Men der er mange i det program som virkelig kunne lære at sætte et budget op og lære af det INDEN man bruger penge eller sætter sig i en bolig. 

Og så det at hun blev sur for 10000 for et ur som for 10 år siden var vurderet til 40000 og ingen cerfitikat havde... 

Ja de ville jo ikke tro på det og de fattede da slet ikke det Jan sagde med at de om en månede intet havde at sige mht de heste....

Anmeld

17. oktober 2013

Stumpen

nilletøz skriver:

Så det ikke.. Men det virker da helt ud i hapen det der

De var så sært - virkede næsten opstillet.. 

Anmeld

17. oktober 2013

Stumpen

isabellasmor skriver:

helt enig. men de virkede jo nærmest til at trives i det!

Ja... Og mht til taget så sagde han at det ikke regnede ind, men konen sagde i næste indslag at hun kunne høre regnen komme ind når det regnede...  

Anmeld

17. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg har kun læst om dem - men at dømme efter fotos af dem er der vist også brugt en slat penge på hendes bryster 

Anmeld

17. oktober 2013

Stumpen

Mor og meget mere skriver:

Jeg har kun læst om dem - men at dømme efter fotos af dem er der vist også brugt en slat penge på hendes bryster 

Det meldte historien ikke noget om  

Anmeld

17. oktober 2013

nilletøz

Stumpen skriver:

De var så sært - virkede næsten opstillet.. 

Vildt... Ville jeg godt have set!

At de får lukkede for strømmen, men alligvel blive gift, ja den fatter jeg ikke... De må virkelig ikke have noget at rykke rundt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.