jydeinden skriver:
noget nyt i "sagen"
?
Torsdag aften havde vi en lang snak. Jeg fortalte, hvad jeg var blevet fortalt. Han virkede overrasket og såret og meget ærlig og gav mig en helt anden historie. Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle tror, og fandt ud af, at jeg ville bruge weekenden til at tænke mig om og se, om jeg kunne finde ud af, hvad som var sandheden.
Det gjorde jeg så i formiddags.
Det viser sig, at han er gået hele vejen med hende. Han er virkelig gået bag ryggen på mig. Han står uden arbejde for tiden og økonomien er virkelig presset - han er så blandt andet rejst på hotelweekend i hovedstaden med hende, mens jeg var hjemme med børnene og vendte hver en krone for at have til mad og bleer. Til mig sagde han, at han var på et kurs, som han trængte for at få arbejde.
Han har indrømmet det hele, og ber om en ny chance. Jeg har bedt om en tænkepause, for jeg er stadig i chok over dette, men jeg tror ikke, jeg nogensinde kommer til at stole rigtigt på ham igen. Han har løjet mig lige op i ansigtet og jeg føler mig virkelig trampet på og holdt for nar. Jeg ved ikke, hvad som sker videre. Hvis det ikke var for ungerne, tror jeg ikke, han så mere til mig, men jeg er nødt til at tænke på, hvad som er bedst for dem.
Detteher virker bare som noget fra en dårlig amerikansk film.
Anmeld