Krise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2013

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Han fortjener dig ikke hverken dig eller din kærlighed og du fortjener bedre......

I og med at det ikke er første gang han har løjet for dig og bedraget dig på anden vis mener jeg ikke der er noget at hente i det forhold længere.... Men det er jo kun dig der i hjertet ved hvad du skal gøre.... Du skal bare spørge dig selv om du er villig til at ofte ALT OG VIRKELIG alt for forholdet..... Eller om skaden er sket.... Jeg tager hatten af for dem der kan tilgive og blive hos en der har været utro! Jeg ku ikke......

Stort stort

Tusind tak.

Jeg har i dag fået beviser af en sådan art, at der er ingen vej tilbage.

Han tigger og ber om en ny chance, men jeg tror ikke, det kommer til at ske. Jeg har bedt om en tænkepause, for ligenu tænker jeg ikke klart, og vi har jo to dejlige børn sammen, som jeg også må tænke på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

noget nyt i "sagen" ?

Torsdag aften havde vi en lang snak. Jeg fortalte, hvad jeg var blevet fortalt. Han virkede overrasket og såret og meget ærlig og gav mig en helt anden historie. Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle tror, og fandt ud af, at jeg ville bruge weekenden til at tænke mig om og se, om jeg kunne finde ud af, hvad som var sandheden.

Det gjorde jeg så i formiddags.

Det viser sig, at han er gået hele vejen med hende. Han er virkelig gået bag ryggen på mig. Han står uden arbejde for tiden og økonomien er virkelig presset - han er så blandt andet rejst på hotelweekend i hovedstaden med hende, mens jeg var hjemme med børnene og vendte hver en krone for at have til mad og bleer. Til mig sagde han, at han var på et kurs, som han trængte for at få arbejde.

Han har indrømmet det hele, og ber om en ny chance. Jeg har bedt om en tænkepause, for jeg er stadig i chok over dette, men jeg tror ikke, jeg nogensinde kommer til at stole rigtigt på ham igen. Han har løjet mig lige op i ansigtet og jeg føler mig virkelig trampet på og holdt for nar. Jeg ved ikke, hvad som sker videre. Hvis det ikke var for ungerne, tror jeg ikke, han så mere til mig, men jeg er nødt til at tænke på, hvad som er bedst for dem.

Detteher virker bare som noget fra en dårlig amerikansk film.

Anmeld

19. oktober 2013

Anonym trådstarter

Siiigneee skriver:

Jeg vil også lige give dig et stort   med på vejen herfra. Jeg håber du får talt med ham... Selvom det nok virker hårdt og uoverskueligt at forlade en partner når der er børn indblandet, så bliv ved med at være stærk. Du fortjener at blive behandlet ordenligt, og selvom der kan være mange følelser til grund for utroskab så forsvarer det det aldrig! Jeg kan godt forstå du føler dig holdt for nar og taget i betragtning af at det ikke er første gang han har en noget lusket opførsel, så skal du passe på ikke at komme til at træde på dig selv ved at tilgive igen, det kan OGSÅ skade dig selv... Jeg sender dig mange venlige tanker og håber på det bedste for dig og dine børn 

Tak.

Jeg har i dag desværre fået beviser, og han har virkelig bedraget mig. Jeg tror ikke, jeg kommer til at stole på ham igen, for han har virkelig løjet mig lige op i ansigtet og virket helt oprigtig.

Jeg tror, næste trin for mig bliver at finde ud af, hvordan jeg bedst går frem nu, så det kommer til at gå mindst muligt ud over børnene.

Anmeld

19. oktober 2013

Maria-s

Anonym skriver:

Torsdag aften havde vi en lang snak. Jeg fortalte, hvad jeg var blevet fortalt. Han virkede overrasket og såret og meget ærlig og gav mig en helt anden historie. Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle tror, og fandt ud af, at jeg ville bruge weekenden til at tænke mig om og se, om jeg kunne finde ud af, hvad som var sandheden.

Det viser sig, at han er gået hele vejen med hende. Han er virkelig gået bag ryggen på mig. Han står uden arbejde for tiden og økonomien er virkelig presset - han er så blandt andet rejst på hotelweekend i hovedstaden med hende, mens jeg var hjemme med børnene og vendte hver en krone for at have til mad og bleer. Til mig sagde han, at han var på et kurs, som han trængte for at få arbejde.

Han har indrømmet det hele, og ber om en ny chance. Jeg har bedt om en tænkepause, for jeg er stadig i chok over dette, men jeg tror ikke, jeg nogensinde kommer til at stole rigtigt på ham igen. Han har løjet mig lige op i ansigtet og jeg føler mig virkelig trampet på og holdt for nar. Jeg ved ikke, hvad som sker videre. Hvis det ikke var for ungerne, tror jeg ikke, han så mere til mig, men jeg er nødt til at tænke på, hvad som er bedst for dem.

Anmeld

19. oktober 2013

Lotus86

Hold da op, sikke en omgang han byder/har budt dig, det gør mig rigtig ondt at læse

Jeg har desværre ikke nogle super råd, men jeg håber at du husker dig selv i alt det her, og ikke kun tænker på dine børn, for de er ikke tjent med en mor der har tabt sig selv. Det er hårdt for alle børn når deres forældre går fra hinanden, men de skal nok komme sig. Det er værre med dem der bliver sammen for børnenes skyld, børn er ikke dumme, de kan sagtens lurer hvis tingene ikke er som de skal være, og mor og far ikke er glade sammen.

Jeg håber det bedste for dig i fremtiden

Anmeld

19. oktober 2013

Ellie79

Anonym skriver:

ingen fortjener det du går igennem..

Anmeld

19. oktober 2013

jydeinden

Anonym skriver:

altså udfra det du fortæller ville jeg nok ikke blive, ikke fordi det er fedt for børnene at blive dele børn, men fordi man skal kunne stole på sin partner, man skal vide at man vil det samme. Og der er der to ting der siger mig at han IKKE ønsker det, et at han går Så langt med en anden kvinde, men noget andet at han tager på hotel og bruger jeres penge imens du vender og drejer hver en krone... han har som du selv siger løjet dig op i fjæset på flere punkter, vil du kunne leve med det?

vil du ærligt kunne se dig selv sammen med ham og sige at du elsker ham, at du VED han aldrig ville gøre det igen?

Anmeld

19. oktober 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Først og fremmest en kæmpe

sikke en omgang....

jeg har ALTID sagt at nogle ting kan jeg tilgive, men at hvis man lyver mig direkte op i hovedet når jeg spørg om noget, evt utroskab som i dit tilfælde og der bliver benægtet og jeg selv erfare at det alligevel passer SÅ har man lavet den ultimative tillidsbrud ved mig.....

Håber at du finder den rette løsning for dig og dine guldklumper når chokket har lagt sig...

Anmeld

20. oktober 2013

sandramor

Anonym skriver:

Tak.

Jeg har i dag desværre fået beviser, og han har virkelig bedraget mig. Jeg tror ikke, jeg kommer til at stole på ham igen, for han har virkelig løjet mig lige op i ansigtet og virket helt oprigtig.

Jeg tror, næste trin for mig bliver at finde ud af, hvordan jeg bedst går frem nu, så det kommer til at gå mindst muligt ud over børnene.

først får du en stooooor

og hvor er jeg ked af at han sådan har løjet og bedraget dig sikke et røvhul..... ja undskyld men det sys jeg altså folk der gør sådan noget er........

dernæst som du selv siger skal du finde en måde at komme ud af forholdet på så nænsomt som det kan gøres pga børnene... når det er sagt så skal man huske at børn er mere hårdføre end vi nogengange går og tror..... og er HELT sikker på at de nok skal affinde sig med den nye situation og prøve at få det bedste ud af det.......
Jeg kan godt forstå at man måske et eller andet sted stadig overvejer om det kan reddes pga børnene.... men jeg synes det er frygteligt at redde et forhold for børnenes skyld hvis det ikke er noget man selv har lyst til og faktisk dermed helt glemmer sig selv i det og går og er ulykkelig og ked af det hele tiden.... Du skal IKKE redde noget forhold for dine børns skyld. Dine børn skal som sagt nok klare den! de ønsker helt sikkert hellere at deres mor med tiden bliver glad og tilfreds alene end ulykkelig sammen med deres far........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.