Dea Louise og Rasmus fra DUM.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2013

jydeinden

som de fleste ved nu er der tale om en gammel artikel, skrevet af et sladderblad man altid bør tage med et gran salt.. derudover kan jeg ved gud ikke se hvad der er klamt i det hvis det er deres lyster.. og jeg kan derudover heller ikke se hvorfor hele verdenen dømmer dem for noget Så privat.. hvem man har lyst til og ikke lyst til rager ikke andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Laulund87 skriver:

Det hører dælme ikke offentligheden til og jeg kunne også SAGTENS have undværet det billede, men behøver man sige sådan om det?

Det er ikke respektløst at mene alt muligt om det, men at skrive det er klamt osv et sted de kan ske at læse det, synes jeg måske ikke er så pænt gjort

Enig. Og jeg synes, det er SÅ lavt at synge med på sangen om, at "De har selv valgt..." for derefter lige at give dem en sviner med på vejen. De har ikke selv overvejet, at det kunne komme i pressen. Naivt? Måske. Gør det det rimeligt, nødvendigt, væsentligt lige at gøre ondt værre ved at mobbe med? 

Anmeld

18. oktober 2013

Laulund87

Mor og meget mere skriver:

Enig. Og jeg synes, det er SÅ lavt at synge med på sangen om, at "De har selv valgt..." for derefter lige at give dem en sviner med på vejen. De har ikke selv overvejet, at det kunne komme i pressen. Naivt? Måske. Gør det det rimeligt, nødvendigt, væsentligt lige at gøre ondt værre ved at mobbe med? 

Anmeld

18. oktober 2013

AnthonsMor

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/De%20unge%20modre%20dealouise%20sexdate.aspx#.Ul5g5GNc8Zk.facebook

������

ja, jeg ville bare lige vise jer dette. Hvis det er en gammel artikel og I har set den, så beklager jeg. 

Jeg har først selv lige set den, og kunne ikke lade være med at dele den.

Hav en dejlig dag!

Hold da op.. Og flot billede btw

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.