Dea Louise og Rasmus fra DUM.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2013

Alberte&Mor <3

M_V skriver:

Kan ikke se at det kommer mig ved. Det er en lav artikel at bringe, og kan da godt forstå parret ikke gider at udtale sig om den artikel.

Og forstår slet ikke kommentaren "haha klamt". Hvad er det dog for en barnlig og nedladende kommentar Øv for en tone. 

Der er mange mennesker med disse lyster og fred være med det. 

Det er meget muligt, og den lyst skal de ha lov at have- jeg synes stadig det er klamt. Og det er MIN mening. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

LMX

Herregud da....

Jeg synes det er friskt nok at de vil ha lidt ekstra krydderi på sexlivet. Se & Hør skulle dog skamme sig over at trykke så privat en historie. Endnu en grund til at jeg ikke læser bladet!

Og synes det er respektløst at sidde herinde og svine dem til. 

Anmeld

17. oktober 2013

MyLove E

Mor11 skriver:

Hahaha, jeg har set artiklen før  Det er simpelthen det frækkeste billede, det der nede i bunden  Hahaha

Ja det må ha fået en masse henvendelser på det billede

Anmeld

17. oktober 2013

Trekløver(:

Februar-baby14;) skriver:

Det er meget muligt, og den lyst skal de ha lov at have- jeg synes stadig det er klamt. Og det er MIN mening. 

Det er da meget muligt at det er din mening, men at skrive Haha klamt! Det er da at synke lavt. Det er så min mening

Anmeld

17. oktober 2013

Trinebaby

HOLD da op

Anmeld

17. oktober 2013

Faith

Ja jeg forbeholder mig nu stadig retten til at mene at billedet nederst er NASTY!

Så er det sådan set ligeyldigt i hvilken sammenhæng. Jeg ville have syntes billedet var ækelt ligegyldigt hvem det forestillede og ligegyldigt hvilket smudsblad der havde fået fat i det.

Og jer der synes det er respektløst at mene det er nasty. Det må i dælme selv ligge og rode med

Anmeld

17. oktober 2013

lycly

Okay jeg ville godt have undværet at se det billede.. Øv altså
Hvad rager det os at de vil have en 3. med i sengen, det behøver se og hør da vel ikke lave en artikel om.. Hvor kan medierne synke lavt ind imellem..

Anmeld

17. oktober 2013

Laulund87

Det hører dælme ikke offentligheden til og jeg kunne også SAGTENS have undværet det billede, men behøver man sige sådan om det?

Det er ikke respektløst at mene alt muligt om det, men at skrive det er klamt osv et sted de kan ske at læse det, synes jeg måske ikke er så pænt gjort

Anmeld

17. oktober 2013

Faith

Laulund87 skriver:

Det hører dælme ikke offentligheden til og jeg kunne også SAGTENS have undværet det billede, men behøver man sige sådan om det?

Det er ikke respektløst at mene alt muligt om det, men at skrive det er klamt osv et sted de kan ske at læse det, synes jeg måske ikke er så pænt gjort

De har valgt at lægge billedet ud på nettet til fuld skue for offentligheden. At medierne så har fået fingre i det er selvfølgelig ikke så heldigt.

Men når man vælger at udstille sig selv på den måde, må man forvente at der vil komme reaktioner.

Billedet kunne have været taget på en anden måde så det blev mere erotisk, sexet whatever. Men måden de har valgt at tage det på, synes jeg desværre gør det vulgært og meget lidt flatterende for Dea Louise

Hvis hovedpersonerne læser med herinde: Fedt at i har et alsidigt sexliv og ønsker krydderi! Men for dælen mand! Få taget et andet billede som viser jer fra jeres bedste side. Det synes jeg virkelig ikke dette billede gør, og det er da super ærgerligt

Anmeld

17. oktober 2013

Laulund87

Faith skriver:

De har valgt at lægge billedet ud på nettet til fuld skue for offentligheden. At medierne så har fået fingre i det er selvfølgelig ikke så heldigt.

Men når man vælger at udstille sig selv på den måde, må man forvente at der vil komme reaktioner.

Billedet kunne have været taget på en anden måde så det blev mere erotisk, sexet whatever. Men måden de har valgt at tage det på, synes jeg desværre gør det vulgært og meget lidt flatterende for Dea Louise

Hvis hovedpersonerne læser med herinde: Fedt at i har et alsidigt sexliv og ønsker krydderi! Men for dælen mand! Få taget et andet billede som viser jer fra jeres bedste side. Det synes jeg virkelig ikke dette billede gør, og det er da super ærgerligt

Ja det er rigtigt det har de selv valgt, men jeg har det bare sådan at har man ikke noget pænt at sige, så lader man være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.