Dea Louise og Rasmus fra DUM.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2013

Faith

Billedet i bunden er simpelthen helt og aldeles nasty!

Fint nok at de søger sexpartnere via nettet, men behøver offentligheden blandes ind i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

Carina:-)

Nooo

Anmeld

17. oktober 2013

Dinna88

det er vel lige som så mange andre par...

Anmeld

17. oktober 2013

Aabye

Tænk hvis deres barn (børn) finder det der når de bliver lidt ældre... 

Anmeld

17. oktober 2013

wamse

Tja jeg synes ikke det på nogen måde rager mig, og tænker såmænd ikke de er så meget anderledes end så mange andre par/singler her hjemme - undtagen mig selvfølgelig Altså ikke at alle opretter profiler på sexdating, men alle har da deres lyster, og her synes man så at det åbenbart, at det er så betydningsfuldt, at det skal udpensles for hr. og fru. Danmark, som så kan sidde og blive ååhhhh så forargede over det

Anmeld

17. oktober 2013

Laulund87

wamse skriver:

Tja jeg synes ikke det på nogen måde rager mig, og tænker såmænd ikke de er så meget anderledes end så mange andre par/singler her hjemme - undtagen mig selvfølgelig Altså ikke at alle opretter profiler på sexdating, men alle har da deres lyster, og her synes man så at det åbenbart, at det er så betydningsfuldt, at det skal udpensles for hr. og fru. Danmark, som så kan sidde og blive ååhhhh så forargede over det

Anmeld

17. oktober 2013

Alberte&Mor <3

Sille1989 skriver:

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/De%20unge%20modre%20dealouise%20sexdate.aspx#.Ul5g5GNc8Zk.facebook

������

ja, jeg ville bare lige vise jer dette. Hvis det er en gammel artikel og I har set den, så beklager jeg. 

Jeg har først selv lige set den, og kunne ikke lade være med at dele den.

Hav en dejlig dag!

Ha ha, klamt...

Anmeld

17. oktober 2013

Trekløver(:

Kan ikke se at det kommer mig ved. Det er en lav artikel at bringe, og kan da godt forstå parret ikke gider at udtale sig om den artikel.

Og forstår slet ikke kommentaren "haha klamt". Hvad er det dog for en barnlig og nedladende kommentar Øv for en tone. 

Der er mange mennesker med disse lyster og fred være med det. 

Anmeld

17. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Februar-baby14;) skriver:

Ha ha, klamt...

Anmeld

17. oktober 2013

KTP86

Det var ikke noget de ville have i offentligheden. Det var heller ikke noget de havde skænket en tanke ville have interesse for fremmede. De var nye i serien dengang. Nye i medieverdenen. Det har de taget ved lære af for held og lykke med at finde en nyhed der ikke er fra 2011 som handler om at de søger en 3 part 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.