Ændre på dig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Vil meget gerne lige smide 5 kg og så ha brysterne lavet, når jeg er færdig med at få børn.....

Fik fedtsuget mine lår i 2002, ikke det vilde- men 1 liter og jeg er SÅ glad for det, har ALDRIG fortrudt selvom jeg i 7 laaaaaange uger skulle gå med stramme elastikbukser ;-) Eva, siger det dig noget ;-)

ÅHHHH, NEJ........tal ikke om det, smukke...sidder her under min dejlige dyne med LANGE VARME strækbukser....kan man hade bukser....for så tror jeg at jeg er ved at være der omkring...og der er over 2 måneder endu-griner- så kan jeg sgu lære det...men hold op jeg kan allerede se en kæmpr forskel...havde jeans på i dag og mine ben så så tynde ud, bare fordi den der bule foroven er væk...skøøøønt...så pyt med strækbukser og fint når det er det her vejr-smiler
Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

ÅHHHH, NEJ........tal ikke om det, smukke...sidder her under min dejlige dyne med LANGE VARME strækbukser....kan man hade bukser....for så tror jeg at jeg er ved at være der omkring...og der er over 2 måneder endu-griner- så kan jeg sgu lære det...men hold op jeg kan allerede se en kæmpr forskel...havde jeans på i dag og mine ben så så tynde ud, bare fordi den der bule foroven er væk...skøøøønt...så pyt med strækbukser og fint når det er det her vejr-smiler
Knus Eva

Yes, selvom mit blev gjort i 2002 kan jeg- som idag hvor jeg har haft ULTRA stramme sorte jeans på (ikke leggings) stadig RÅnyde at se mine lange slanke ben i spejlet:-)

Jeg elsker at jeg gjorde det for mig selv dengang, jeg elsker mine flotte lange slanke ben uden ridebuksebule under bagdelen og jeg elsker at få kommentarer om at jeg "dælme har nogle gode stænger"........

Så mangler jeg bare de babser  Det må dog vente lidt endnu.......

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Yes, selvom mit blev gjort i 2002 kan jeg- som idag hvor jeg har haft ULTRA stramme sorte jeans på (ikke leggings) stadig RÅnyde at se mine lange slanke ben i spejlet:-)

Jeg elsker at jeg gjorde det for mig selv dengang, jeg elsker mine flotte lange slanke ben uden ridebuksebule under bagdelen og jeg elsker at få kommentarer om at jeg "dælme har nogle gode stænger"........

Så mangler jeg bare de babser  Det må dog vente lidt endnu.......

Kan jeg sørme godt forstå-smiler-

Jeg skal nok ligge i stræk for at mine ben blev lange-griner-  men de er nu fine også som de er...korte-smiler

Knus..

Anmeld

22. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

Kan jeg sørme godt forstå-smiler-

Jeg skal nok ligge i stræk for at mine ben blev lange-griner-  men de er nu fine også som de er...korte-smiler

Knus..

Præcis, og et par fede stiletter gør rigtig meget jo

Jeg har ikke en fiks lille str 34-36 bagdel eller store flotte babser, men jeg har mine lange ben som jeg er uendelig glad for:-)

Store fødder har jeg også- str 41, og det er ikke altid lige nemt, men de passer jo til min højde og jeg har da lært at leve med dem:-)

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Præcis, og et par fede stiletter gør rigtig meget jo

Jeg har ikke en fiks lille str 34-36 bagdel eller store flotte babser, men jeg har mine lange ben som jeg er uendelig glad for:-)

Store fødder har jeg også- str 41, og det er ikke altid lige nemt, men de passer jo til min højde og jeg har da lært at leve med dem:-)

Lige præcis...skjule og fremhæve-smiler
Knus..

Anmeld

23. juli 2009

Betina88

Jeg ska' ha' tabt mig en del , når jeg engang har født ..

Anmeld

23. juli 2009

Lone Jakobsen

Eva skriver:

Hej....
Jeg så noget i morgen tv hvor de behandlede vlodsprængninger på benene...er det ikke det du har mon??
Og det gjorde ikke ondt sagde testpersonen og resultatet var tydeligt med det samme...åh, hvad var det det hed...måske nogen  kan huske det, ellers lægger jeg lige min lille hjerne i blød og vender tilbage...
KNus..

åh det lyder spændende.... tror netop det er det jeg har...så giv endelig besked hvis du kommer i tanke om det.

Anmeld

23. juli 2009

Honningblomst

nutche skriver:

åh det lyder spændende.... tror netop det er det jeg har...så giv endelig besked hvis du kommer i tanke om det.

Fandt den lige til dig-smiler
http://go.tv2.dk/article.php/id-23349926.html

Knus...

Anmeld

23. juli 2009

Lone Jakobsen

Eva skriver:

Fandt den lige til dig-smiler
http://go.tv2.dk/article.php/id-23349926.html

Knus...

åh hvor så det godt ud.... selv om jeg ku tude da jeg så den smule hun havde og dernæst hørte prisen,..... jamen shit så ville jeg aldrig få råd til at få alle mine væk...  men mange tak for linket.... nu ved jeg da at der er en mulighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.