Ændre på dig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du ændre noget på dig selv hvis du fik muligheden?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.357 visninger
29 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

FruPudderkvast

Ville I ændre noget på jer selv?

- Hvis ja, hvad?

Personligt skal jeg i gang med et vægttab når jeg har født til november og så vil jeg gerne have ordnet bryster..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Honningblomst

Jeg har skrevet andet...jeg har jo ændret det jeg ville...så jeg er helt tilfreds nu...smiler
Kunne frestille mig at mine øjenlåg en dag skulle løftes-smiler- det er vidst arveligt betinget...
Og så må jeg sige at jeg ikke synes man skal lade være med at ændre på noget, hvis man er ked ved det....det gø altså en større forskel end man regner med....
Knus Eva...

Anmeld

22. juli 2009

FruPudderkvast

Eva skriver:

Jeg har skrevet andet...jeg har jo ændret det jeg ville...så jeg er helt tilfreds nu...smiler
Kunne frestille mig at mine øjenlåg en dag skulle løftes-smiler- det er vidst arveligt betinget...
Og så må jeg sige at jeg ikke synes man skal lade være med at ændre på noget, hvis man er ked ved det....det gø altså en større forskel end man regner med....
Knus Eva...

Ja, efter jeg havde lavet indlægget kom jeg til at tænke på at der også skulle have været en "Jeg har fået lavet det jeg ville"-mulighed

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

Saped90 skriver:

Ja, efter jeg havde lavet indlægget kom jeg til at tænke på at der også skulle have været en "Jeg har fået lavet det jeg ville"-mulighed

Den snupper vi bare under andet-smiler

Anmeld

22. juli 2009

NaFe

Ja jeg har sagt ja, og listen ville godt nok blive meget lang.

Første projekt er dog a smide de overflødige kg, har indtil videre tabt 7,5 kg, så det er da en start.
Og når alt er tabt ,så skal brysterne altså lige fixes engang...de er sku ikke helt de samme efter amningen, og det går mig bestemt meget på....  men det er i hvert fald de første to ting....

Anmeld

22. juli 2009

Ox.

Jeg skal have tabt mig en del efter jeg har født, har kun taget 6 kilo på i min graviditet, men havde for mange kilo på kroppen inden, så det skal væk nu jeg forhåbentligt snart har født!  
Men ellers er der faktisk ikke rigtig noget, så skulle det lige være at jeg håber på at smide lidt fra mine bryster også da de er alt for store.

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeg har svaret "andet"..
På nuværende tidspunkt er der ikke noget jeg vil lave om (som KAN laves om), men jeg er meget åben overfor at der måske en dag er noget jeg gerne vil fixe
Hvis det kunne lade sig gøre, ville jeg gerne opereres i mine ansigtsnerver som jeg fik fuld styrke i dem igen.. men det kan ikke lade sig gøre, så jeg må genoptræne dem så godt jeg kan selv, og så må det blive som det bliver!
knus Caroline (som faktisk føler sig meget lækker trods oppustet mave og kvalme! )

Anmeld

22. juli 2009

Harfeletten

Saped90 skriver:

- Hvis ja, hvad?

Personligt skal jeg i gang med et vægttab når jeg har født til november og så vil jeg gerne have ordnet bryster..

Jeg hopper lige med på vognen her
Skal have tabt nogle kilo, og så vil jeg gerne have mine bryster lavet - Når jeg altså har fået de børn, jeg skal have !

Anmeld

22. juli 2009

4xGreve

Jeg har sagt andet, for er da ikke super tilfreds med alt, men det er bestemt heller ikke noget jeg vil ændre for jeg acp. mig selv som jeg er og som jeg er skabt... Måske lidt gammeldags tænkt men jeg er som jeg er og jeg vil ikke selv sige jeg har super mange fejl, men fejlene er jo noget af det der gør en til den man er, så jeg er nok tilfreds med mine fejl som jeg hader hehe...

Anmeld

22. juli 2009

AstridM

Saped90 skriver:

- Hvis ja, hvad?

Du mener altså fysisk ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.