Ændre på dig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2009

FruPudderkvast

AstridM skriver:

Du mener altså fysisk ?

Ja, fysisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

AstridM

Nej så tror jeg ikke noget trænning ikke kunne klare Måske bryster men hader hvis nogen skulle skære i mig

Anmeld

22. juli 2009

quity

Jeg vil gerne ha lavet brysterne mindre.Ikke pga udseende (de er ik kønne), men pga at de er så store at de er til gene for mig fysísk. Har konstante smerter og spændinger i skulder, nakke og hoved. Har været til forundersøgelse og fået godkendelse til en operation, men skulle først tabe mig og derefter skulle jeg tænke over at jeg ik måtte blive gravid i mindst et år efter en operation. Så jeg har valgt at vente til efter denne graviditet.

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

WiitrioeN skriver:

Jeg har sagt andet, for er da ikke super tilfreds med alt, men det er bestemt heller ikke noget jeg vil ændre for jeg acp. mig selv som jeg er og som jeg er skabt... Måske lidt gammeldags tænkt men jeg er som jeg er og jeg vil ikke selv sige jeg har super mange fejl, men fejlene er jo noget af det der gør en til den man er, så jeg er nok tilfreds med mine fejl som jeg hader hehe...

Og jeg må sige at jeg også VAR tilfreds med mig som jeg VAR...men når den man var bliver til en sørgelig kopi, så er det skisme ikke sjovt mere-smiler
Men det er jo nok også nemmere at være tilfreds hvis ikke kroppen er smadret...og det skal du virkelig være glad for,...65.000kr kan bruges til meget andet godt-smiler
Knus og god aften...

Anmeld

22. juli 2009

Stineve

Jeg har skrevet andet...

For jeg kunne egentlig godt tænke mig, at få lavet mindre bryster.. da desværre er rigtig store og giver mig mange gener i nakke, hoved og ryg, ligesom guity.. så det er egentlig ikke for synets skyld, men fordi det genere mig.. men jeg overvejer at vente til jeg har fået ALLE de børn jeg gerne vil have, da man sikkert ikek har så flotte bryster efter mange graviditeter, også kan jeg ligeså godt vente og slå to fluer med ét smæk, som man siger

og selvom jeg gerne vil tabe mig lidt og få strammet lidt op rundt omkring, som lidt træning kan klare... så er jeg glad for mig selv, min krop og mit udseende...

Anmeld

22. juli 2009

Nanna1985

Ja jeg har da nogen ting, jeg gerne vil ha ændret..

Mine strækmærker.. Min lille hænge flomme.. Den er dog MEGET lille, men den er der og den er BELASTENDE og GRIMT.. Mine bryster

Det er mine støreste ønsker..

Anmeld

22. juli 2009

Lone Jakobsen

har taget den med at noget kan man altid ændre.
mine bryster er bestemt ikke pæne når jeg engang er fædig med at amme.... men om jeg nogen sinde får gjort noget ved det er nok tvivlsomt.
derudover har jeg de grimmeste åhh... hvad hedder det nu.... det er lilla streger på benene.... mener det er nogle blodkar der giver problemer.... jeg har rigtig mange af dem og det er virkelig grimt. desværre har jeg læst at behandlingen er meget smertefuld og foregår med laser....så tror ikke jeg tør.

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

nutche skriver:

har taget den med at noget kan man altid ændre.
mine bryster er bestemt ikke pæne når jeg engang er fædig med at amme.... men om jeg nogen sinde får gjort noget ved det er nok tvivlsomt.
derudover har jeg de grimmeste åhh... hvad hedder det nu.... det er lilla streger på benene.... mener det er nogle blodkar der giver problemer.... jeg har rigtig mange af dem og det er virkelig grimt. desværre har jeg læst at behandlingen er meget smertefuld og foregår med laser....så tror ikke jeg tør.

Hej....
Jeg så noget i morgen tv hvor de behandlede vlodsprængninger på benene...er det ikke det du har mon??
Og det gjorde ikke ondt sagde testpersonen og resultatet var tydeligt med det samme...åh, hvad var det det hed...måske nogen  kan huske det, ellers lægger jeg lige min lille hjerne i blød og vender tilbage...
KNus..

Anmeld

22. juli 2009

Christopher&Andreas

ja hopper på vognen også med vægtab og bryster det kunne jeg vildt godt tænke mig at lave om efter 2. grav. men har også et hår der ligner LORT så det vil jeg bestemt ha gjort noget ved gerne til barnedåben når lillebror er kommet ud......

Anmeld

22. juli 2009

Tina2

Vil meget gerne lige smide 5 kg og så ha brysterne lavet, når jeg er færdig med at få børn.....

Fik fedtsuget mine lår i 2002, ikke det vilde- men 1 liter og jeg er SÅ glad for det, har ALDRIG fortrudt selvom jeg i 7 laaaaaange uger skulle gå med stramme elastikbukser ;-) Eva, siger det dig noget ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.