Hun råbte af mit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2013

modesty

Mettefpigen skriver:

Skulle hun bare være gået igen med sit vasketøj???

Øh, ja. Hellere det end at synke ned på en mentalt forstyrret kvindes niveau (hvad gør det så én selv til???) - og så foran ens barn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

l.kjoeller

Ela skriver:

Hej allesammen:-) jeg er i chok. Igår var jeg i vaskeriet for at vaske tøj og da jeg er enlig mor tager jeg selfølgelig min datter med, men da hun var lidt træt sad hun i klapvognen og græd lidt. jeg der ikke mere end et minut da en dame pludselig vendte sig om og sagde årrh hold nu din mund og jeg tænkte bare hvad sker der, men ville ikke begynde på noget så prøvede pg forklare hende at min datter altså er et lille barn der ikke forstår det også gik der ikke mere end et par sek aå vendte hun sig mod min datter og råbte hold nu din kæft og der gik min grænse der er ingen der skal råbe af min datter, så jeg begyndte og at blive rasende og spurgte hendes søn som også var der om han ikke kunne få hans mor til at forstå hvor jeg så fik afvide at jeg skulle holde min kæft  Også råbte hun så af min datter igen og sagde at det gjord hende tosset når hun græd Det blev for meget for mig så jeg begyndte at råbe af hende og jeg fik i øvrigt også af vide at hun ville pande mig en. Er bare i chok over at nogen kan få sig selv til sådan noget som at råbe af et lille barn. Og de sagde så også at jeg ikke skulle tage mit barn med der over, det skal lige siges at hun ike selv bor i området men hendes søn gøre. Jeg overvejer virkelig at ringe til boligforeningen, men har hørt at mange her har problemer med dem .

ring til dem. kan være han får en advarsel. og føj. jeg havde godt nok også "skidt på gulvet" som man siger. var også blevet tosset 

Anmeld

15. oktober 2013

modesty

Muhmi skriver:

Var flejnet fuldstændig rådden skråt kan jeg godt sige dig, hun ville ikke engang så meget som nå at true med at pande mig en før jeg havde smasket hende....  INGEN skal råbe af mine børn og SLET ikke på den måde... Sindsyge kælling! 

Du havde simpelthen slået en psykisk ustabil kvinde mens dit barn så på? Jeg er målløs.

Anmeld

15. oktober 2013

Ela

Hej tak for krammerneJamen det eneste jeg kunne tænke på lige der var at jeg helst ikke ville have at min datter så mig slås  Men havde sku også lyst til at give hende en, men da de begge blev ved med at sige en masse til mig og komme med racistiske bemærkninger ringede jeg til min datters far som bor lige ved siden af og da han kom prøvede han også at snakke stille og roligt for ikke at falde ned på deres niveau men det hjalp heller ikke de sagde stadig at min datter ikke skulle være i vaskeriet og det blev så for meget for min eks så han begyndtr og råbe og det hele udviklede sig, men heldigvis uden vold, og det synes jeg var stort af ham for jeg ved at han inders inde bare havde lyst til at pande ham en. Har ringet til boligforeningen og klaget så nu må vi se hvad der sker :-)

Anmeld

15. oktober 2013

Mettefpigen

Demosan skriver:

Hvis vi ser helt rationelt på situationen (hvilket ofte er svært i praksis), så ville det ihvertfald ikke være mere sikkert for barnet at eskalere situationen ved at slå eller andet. Så ville det bedst jo være at fjerne barnet (samt sig selv) fra stedet. 

Jeg var nok ikke gået med mit vasketøj.... jeg ville ikke skulle være nervøs for at skulle gå på vaskeriet fremover, og skal jeg have vasket tøj skal jeg have vasket tøj ...
Jeg havde heller ikke slået hende....

Anmeld

15. oktober 2013

Mettefpigen

mor:) skriver:

védjeghævdhavde

Jeg havde taget vasketøjet og ordnet det på et andet tidspunkt. Imellemtiden ville jeg ringe til boligforeningen

Det havde jeg ikke gjort... men nogle boligforeninger tager ikke sådan noget seriøst, og jeg skulle ikke være nervøs hver gang jeg gik på vaskeriet....

Anmeld

15. oktober 2013

Mettefpigen

modesty skriver:

Øh, ja. Hellere det end at synke ned på en mentalt forstyrret kvindes niveau (hvad gør det så én selv til???) - og så foran ens barn. 

Jeg siger heller ikke at jeg ville synke ned på hendes niveau, jeg var bare ikke gået med mit vasketøj....

Anmeld

15. oktober 2013

Muhmi

modesty skriver:

Du havde simpelthen slået en psykisk ustabil kvinde mens dit barn så på? Jeg er målløs.

Måske... Det kommer vel helt an på hvor truende hun havde været.. Ved bare hvad jeg tænkte i det jeg læste indlægget, det er jo ikke sikkert hvad der var sket...

Anmeld

15. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
modesty skriver:

Enig. Og risikere at få en dom for vold - ikke lige det, mine børn skulle opleve. 

Anmeld

15. oktober 2013

Faith

Nøj jeg var blevet tosset!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.