Hun råbte af mit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.753 visninger
31 svar
63 synes godt om
15. oktober 2013

Ela

Hej allesammen:-) jeg er i chok. Igår var jeg i vaskeriet for at vaske tøj og da jeg er enlig mor tager jeg selfølgelig min datter med, men da hun var lidt træt sad hun i klapvognen og græd lidt. jeg der ikke mere end et minut da en dame pludselig vendte sig om og sagde årrh hold nu din mund og jeg tænkte bare hvad sker der, men ville ikke begynde på noget så prøvede pg forklare hende at min datter altså er et lille barn der ikke forstår det også gik der ikke mere end et par sek aå vendte hun sig mod min datter og råbte hold nu din kæft og der gik min grænse der er ingen der skal råbe af min datter, så jeg begyndte og at blive rasende og spurgte hendes søn som også var der om han ikke kunne få hans mor til at forstå hvor jeg så fik afvide at jeg skulle holde min kæft  Også råbte hun så af min datter igen og sagde at det gjord hende tosset når hun græd Det blev for meget for mig så jeg begyndte at råbe af hende og jeg fik i øvrigt også af vide at hun ville pande mig en. Er bare i chok over at nogen kan få sig selv til sådan noget som at råbe af et lille barn. Og de sagde så også at jeg ikke skulle tage mit barn med der over, det skal lige siges at hun ike selv bor i området men hendes søn gøre. Jeg overvejer virkelig at ringe til boligforeningen, men har hørt at mange her har problemer med dem .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ville ikke gå uden at give et kram...

Anmeld

15. oktober 2013

Muhmi

Var flejnet fuldstændig rådden skråt kan jeg godt sige dig, hun ville ikke engang så meget som nå at true med at pande mig en før jeg havde smasket hende....  INGEN skal råbe af mine børn og SLET ikke på den måde... Sindsyge kælling! 

Anmeld

15. oktober 2013

lycly

Jeg var flejnet fuldstændig! Men hun virker ikke til at hun er ved sine fulde fem for det der er jo ikke normal opførsel hvis man er normal :/

Anmeld

15. oktober 2013

LilleSmølf

Kan LOVE dig for at havde hun råbt af mit barn og truet mig med at pande mig en, havde jeg givet hende en lige højre midt i fjæset

Men synes det er godt du ikke blev voldig, og kunne styre dig. Få fart i boligforeningen og evt. politiet for at anmelde trussel. Det skal du slet, slet ikke finde dig i.

Magen til kælling...

Anmeld

15. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det lyder som den type mennesker, der har opgivet at komme i positiv kontakt med andre og primært gør livet surt for sig selv. Jeg ville blive tosset i situationen, men du kan jo ikke være i tvivl om, at det er hende, den er helt gal med. Hvis du er bange for hende og sønnen - og for at det skal gentage sig - så synes jeg bestemt, du skal kontakte boligforeningen. 

Barnegråd er den lyd, der påvirker mennesker allermest, hvilket jo er yderst praktisk, fordi det får flertallet af os til at trøste og tage os af de små. For enkelte virker lyden stressende og provokerende, og man kan jo kun gisne om, hvordan hendes søn blev behandlet, da han var et lille barn. Meget trist at tænke over. 

Anmeld

15. oktober 2013

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Kvinden må jo være syg, har en gang prøvet det i et supermarked, hvor en alkoholiseret mand blev sur. Her bad andre kunder ham holde mund. 

Begriber ikke alle jer der skriver i ville pande vedkommende en, ville i virkelig det når jeres eget barn så på - i min verden er det at synke på et meget lavt og uintelligent niveau - jeg havde skældt vedkommende ud, havde så pakket mine ting og var gået. 

Anmeld

15. oktober 2013

FrkZier

Ela skriver:

Hej allesammen:-) jeg er i chok. Igår var jeg i vaskeriet for at vaske tøj og da jeg er enlig mor tager jeg selfølgelig min datter med, men da hun var lidt træt sad hun i klapvognen og græd lidt. jeg der ikke mere end et minut da en dame pludselig vendte sig om og sagde årrh hold nu din mund og jeg tænkte bare hvad sker der, men ville ikke begynde på noget så prøvede pg forklare hende at min datter altså er et lille barn der ikke forstår det også gik der ikke mere end et par sek aå vendte hun sig mod min datter og råbte hold nu din kæft og der gik min grænse der er ingen der skal råbe af min datter, så jeg begyndte og at blive rasende og spurgte hendes søn som også var der om han ikke kunne få hans mor til at forstå hvor jeg så fik afvide at jeg skulle holde min kæft  Også råbte hun så af min datter igen og sagde at det gjord hende tosset når hun græd Det blev for meget for mig så jeg begyndte at råbe af hende og jeg fik i øvrigt også af vide at hun ville pande mig en. Er bare i chok over at nogen kan få sig selv til sådan noget som at råbe af et lille barn. Og de sagde så også at jeg ikke skulle tage mit barn med der over, det skal lige siges at hun ike selv bor i området men hendes søn gøre. Jeg overvejer virkelig at ringe til boligforeningen, men har hørt at mange her har problemer med dem .

jeg var gået FULDSTÆNDIG (!!) amok!
det er meget muligt det ikke løser noget men jeg havde givet hende en verbal skideballe af rang, helst så hun begyndte at tude!

møg ko!

Anmeld

15. oktober 2013

B&J

hold da op der tror godt nok jeg var gået helt amok. det ville jeg da virkelig ikke finde mig i forstår godt du er i chok og utroligt folk kan være på den måde

Anmeld

15. oktober 2013

Muhmi

Kvinden må jo være syg, har en gang prøvet det i et supermarked, hvor en alkoholiseret mand blev sur. Her bad andre kunder ham holde mund. 

Begriber ikke alle jer der skriver i ville pande vedkommende en, ville i virkelig det når jeres eget barn så på - i min verden er det at synke på et meget lavt og uintelligent niveau - jeg havde skældt vedkommende ud, havde så pakket mine ting og var gået. 

Man er vel løvemor.. Men mener nu ikke jeg er uintelligent fordi jeg vælger at være den der slår først i sådan en situation... OM jeg havde tyet til at slå, det ved ingen for jeg har (heldigvis) ikke været i en ligende situation, men udfra mine følelser da jeg læste indlægget og min baggrund, så havde tingene i hvert fald ikke gået stille til. Jeg havde nok ikke valgt at slå, som sådan, netop fordi der var et større barn til stede, som ville kunne forstå situationen, men var der tale om at det større barn ikke var der, så tror jeg faktisk godt det kunne have udviklet sig voldligt, netop fordi hun begynder at true... Hvad så hvis hun havde tænkt sig at gøre mit barn noget fordi han græd? Nej, hun skulle simpelthen ikke have muligheden, en kvinde der står og råber et spædbarn op i hovedet er IKKE rask og derfor ville mine instinkter fortælle mig at hun skulle passifiseres før hun gjorde skade på mit barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.