Hun råbte af mit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Muhmi skriver:

Man er vel løvemor.. Men mener nu ikke jeg er uintelligent fordi jeg vælger at være den der slår først i sådan en situation... OM jeg havde tyet til at slå, det ved ingen for jeg har (heldigvis) ikke været i en ligende situation, men udfra mine følelser da jeg læste indlægget og min baggrund, så havde tingene i hvert fald ikke gået stille til. Jeg havde nok ikke valgt at slå, som sådan, netop fordi der var et større barn til stede, som ville kunne forstå situationen, men var der tale om at det større barn ikke var der, så tror jeg faktisk godt det kunne have udviklet sig voldligt, netop fordi hun begynder at true... Hvad så hvis hun havde tænkt sig at gøre mit barn noget fordi han græd? Nej, hun skulle simpelthen ikke have muligheden, en kvinde der står og råber et spædbarn op i hovedet er IKKE rask og derfor ville mine instinkter fortælle mig at hun skulle passifiseres før hun gjorde skade på mit barn.

Wow. Damen er nok ikke rask. Hvad ville det dog hjælpe. tror du ikke hun ville slå igen? skulle man så være midt i en slåskamp foran ens barn? Man kan jo også vælge at gå sin vej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

Muhmi

Wow. Damen er nok ikke rask. Hvad ville det dog hjælpe. tror du ikke hun ville slå igen? skulle man så være midt i en slåskamp foran ens barn? Man kan jo også vælge at gå sin vej.

Som sagt, så ved jeg ikke hvordan situationen ville udspille sig, netop fordi jeg ikke har været i en ligende situation før Havde nok valgt at gå min vej, men havde måske også valgt at få hende til at stoppe og ja, det ville nok være ved at give hende en på tuden... Sorry, men sådan er det altså...

Anmeld

15. oktober 2013

Mettefpigen

mor:) skriver:

Ågegået

Skulle hun bare være gået igen med sit vasketøj???

Anmeld

15. oktober 2013

Mor til Ella

Ela skriver:

Hej allesammen:-) jeg er i chok. Igår var jeg i vaskeriet for at vaske tøj og da jeg er enlig mor tager jeg selfølgelig min datter med, men da hun var lidt træt sad hun i klapvognen og græd lidt. jeg der ikke mere end et minut da en dame pludselig vendte sig om og sagde årrh hold nu din mund og jeg tænkte bare hvad sker der, men ville ikke begynde på noget så prøvede pg forklare hende at min datter altså er et lille barn der ikke forstår det også gik der ikke mere end et par sek aå vendte hun sig mod min datter og råbte hold nu din kæft og der gik min grænse der er ingen der skal råbe af min datter, så jeg begyndte og at blive rasende og spurgte hendes søn som også var der om han ikke kunne få hans mor til at forstå hvor jeg så fik afvide at jeg skulle holde min kæft  Også råbte hun så af min datter igen og sagde at det gjord hende tosset når hun græd Det blev for meget for mig så jeg begyndte at råbe af hende og jeg fik i øvrigt også af vide at hun ville pande mig en. Er bare i chok over at nogen kan få sig selv til sådan noget som at råbe af et lille barn. Og de sagde så også at jeg ikke skulle tage mit barn med der over, det skal lige siges at hun ike selv bor i området men hendes søn gøre. Jeg overvejer virkelig at ringe til boligforeningen, men har hørt at mange her har problemer med dem .

Folk skal bare lære at passe sit eget

jeg havde nok sagt noget i retning af at mit barn er meget lille og forstår ikke den måde hun udtrykker sig på, men hvor du der imod burde opfører dig som et voksent menneske, men det er nemt at sige bag efter

Jeg var ude for noget ligende da elle var ca 2 mdr jeg havde Ella med i barnevogn i Brugsen, hun havde en snært af kolik, min mand arbejdede på Sjælland så var nød til at tage hende med

Nå men jeg havde så lige regnet med at jeg kunne nå at handle lidt småting inden sirenen begyndte igen, men midt i Brugsen begyndte Ella SELVFØLGELIG at skråle for fuld hals, og gjorde altså hvad jeg kunne for at dæmpe hende, men nåede frem til at jeg bare måtte skynde mig hjem.

Tanken var dårlig fulgt til ende før en ældre dame nærmest kommer løbende imod mig og faktisk råber lige i hovedet på mig " sig mig engang, kan du ikke hører din baby græder"???

Jeg blev så sur at jeg nærmest råbte tilbage at jo gu kan jeg da hører det, og hvis hun kunne få ungen til at stoppe skulle hun da være så velkommen vi bor i en lille by og når jeg møder hende kan jeg ikke lade vær at grine lidt af hende og lidt af mig selv

Anmeld

15. oktober 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria
Mettefpigen skriver:

Hvis vi ser helt rationelt på situationen (hvilket ofte er svært i praksis), så ville det ihvertfald ikke være mere sikkert for barnet at eskalere situationen ved at slå eller andet. Så ville det bedst jo være at fjerne barnet (samt sig selv) fra stedet. 

Anmeld

15. oktober 2013

twinny

Der var helt sikkert gået vestegnen skank i mig.  Som drengenes far siger.

Jeg var flippet helt skråt.  

Anmeld

15. oktober 2013

Carina:-)

Jeg er en hysterisk mokke,men psykisk syge mennesker behandler jeg som en råddent æg.

De kan være uberegnelige hvis de ikke tager deres medicin,eller hvis de f.eks er lukket ud uden at være egnet.

Og jeg ville aldrig have råbt tilbage,men havde gået med mit barn og kontaktet politiet.

Vi har haft en på gaden ,og hun var normalt sød og rar.Men kunne når hun havde det dårligt f.eks heller ikke tåle når vores børn græd i haven og har råbt over hækken.

Nu er hun så i en beskyttet afd da hun til sidst blev meget dårlig og truede postbudet med en kniv da hun troede han havde klippet hende om natten da hun sov....

Hun lyder ustabil og syg ,og jeg ville aldrig udfordre skæbnen og udsætte mig eller mit barn for fare .Heller ikke selv om det er provokerende at hun råbte af dit barn.

Anmeld

15. oktober 2013

Mettefpigen skriver:

Jeg havde taget vasketøjet og ordnet det på et andet tidspunkt. Imellemtiden ville jeg ringe til boligforeningen

Anmeld

15. oktober 2013

Muhmi skriver:

Som sagt, så ved jeg ikke hvordan situationen ville udspille sig, netop fordi jeg ikke har været i en ligende situation før Havde nok valgt at gå min vej, men havde måske også valgt at få hende til at stoppe og ja, det ville nok være ved at give hende en på tuden... Sorry, men sådan er det altså...

Du behøver ikke at undskylde. Jeg er bare meget forundret

Anmeld

15. oktober 2013

modesty

Hej allesammen:-) jeg er i chok. Igår var jeg i vaskeriet for at vaske tøj og da jeg er enlig mor tager jeg selfølgelig min datter med, men da hun var lidt træt sad hun i klapvognen og græd lidt. jeg der ikke mere end et minut da en dame pludselig vendte sig om og sagde årrh hold nu din mund og jeg tænkte bare hvad sker der, men ville ikke begynde på noget så prøvede pg forklare hende at min datter altså er et lille barn der ikke forstår det også gik der ikke mere end et par sek aå vendte hun sig mod min datter og råbte hold nu din kæft og der gik min grænse der er ingen der skal råbe af min datter, så jeg begyndte og at blive rasende og spurgte hendes søn som også var der om han ikke kunne få hans mor til at forstå hvor jeg så fik afvide at jeg skulle holde min kæft  Også råbte hun så af min datter igen og sagde at det gjord hende tosset når hun græd Det blev for meget for mig så jeg begyndte at råbe af hende og jeg fik i øvrigt også af vide at hun ville pande mig en. Er bare i chok over at nogen kan få sig selv til sådan noget som at råbe af et lille barn. Og de sagde så også at jeg ikke skulle tage mit barn med der over, det skal lige siges at hun ike selv bor i området men hendes søn gøre. Jeg overvejer virkelig at ringe til boligforeningen, men har hørt at mange her har problemer med dem .

Jeg var gået efter at hun første gang havde sagt noget. Hun er tydeligvis mentalt forstyrret, og ikke om jeg skal stå og råbe af et andet menneske (og specielt ikke foran mit barn).  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.