Ela skriver:
Hej allesammen:-) jeg er i chok. Igår var jeg i vaskeriet for at vaske tøj og da jeg er enlig mor tager jeg selfølgelig min datter med, men da hun var lidt træt sad hun i klapvognen og græd lidt. jeg der ikke mere end et minut da en dame pludselig vendte sig om og sagde årrh hold nu din mund og jeg tænkte bare hvad sker der, men ville ikke begynde på noget så prøvede pg forklare hende at min datter altså er et lille barn der ikke forstår det også gik der ikke mere end et par sek aå vendte hun sig mod min datter og råbte hold nu din kæft og der gik min grænse der er ingen der skal råbe af min datter, så jeg begyndte og at blive rasende og spurgte hendes søn som også var der om han ikke kunne få hans mor til at forstå hvor jeg så fik afvide at jeg skulle holde min kæft
Også råbte hun så af min datter igen og sagde at det gjord hende tosset når hun græd
Det blev for meget for mig så jeg begyndte at råbe af hende og jeg fik i øvrigt også af vide at hun ville pande mig en. Er bare i chok over at nogen kan få sig selv til sådan noget som at råbe af et lille barn. Og de sagde så også at jeg ikke skulle tage mit barn med der over, det skal lige siges at hun ike selv bor i området men hendes søn gøre. Jeg overvejer virkelig at ringe til boligforeningen, men har hørt at mange her har problemer med dem .
Folk skal bare lære at passe sit eget

jeg havde nok sagt noget i retning af at mit barn er meget lille og forstår ikke den måde hun udtrykker sig på, men hvor du der imod burde opfører dig som et voksent menneske, men det er nemt at sige bag efter

Jeg var ude for noget ligende da elle var ca 2 mdr

jeg havde Ella med i barnevogn i Brugsen, hun havde en snært af kolik, min mand arbejdede på Sjælland så var nød til at tage hende med

Nå men jeg havde så lige regnet med at jeg kunne nå at handle lidt småting inden sirenen begyndte igen, men midt i Brugsen begyndte Ella SELVFØLGELIG at skråle for fuld hals, og gjorde altså hvad jeg kunne for at dæmpe hende, men nåede frem til at jeg bare måtte skynde mig hjem.
Tanken var dårlig fulgt til ende før en ældre dame nærmest kommer løbende imod mig og faktisk råber lige i hovedet på mig " sig mig engang, kan du ikke hører din baby græder"

???
Jeg blev så sur at jeg nærmest råbte tilbage at jo gu kan jeg da hører det, og hvis hun kunne få ungen til at stoppe skulle hun da være så velkommen

vi bor i en lille by og når jeg møder hende kan jeg ikke lade vær at grine lidt af hende og lidt af mig selv
Anmeld