Flaske om aften.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

modesty

Mikkelsfar skriver:

ved godt det ikke er godt for tænderne Måske man bare skulle fylde vand i flaksen så forsvinder den smag han er van til så smider han den nok selv

Ja, det kunne være en løsning. Under alle omstændigheder tror jeg at det er en god idé at droppe dem nu. Det er en indgroet vane der skal brydes, men hvis I har en plan og er fast besluttede, skal det nok gå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Mikkelsfar

ano14316 skriver:

Jeg tror mere det er en vane end sult.. det er jo noget dejlig sødt velkendt og hyggeligt..som 2årig kan han sagtens spise hvad han hat brug for i løbet af dagen og få det mælk han skal have fra kop.
I skal også være opmærksom på at der er meget sukker i mælk af hensyn til tænderne..

I skal selvfølgelig gøre hvad I synes er bedst for jer.
Men jeg vil anbefale jer at køre over på en tår vand fra kop, de finder hurtigt ud af at det ikke er værd at vågne for og er de tørstige slukker det tørsten fint. Men måske det bliver lidt sværere når han er så stor...

Det kunne godt lyde meget fornuftig.

Anmeld

14. oktober 2013

Mikkelsfar

modesty skriver:

Ja, det kunne være en løsning. Under alle omstændigheder tror jeg at det er en god idé at droppe dem nu. Det er en indgroet vane der skal brydes, men hvis I har en plan og er fast besluttede, skal det nok gå.

Deet håber jeg da

Anmeld

14. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mikkelsfar skriver:

Ja det gør han. Men der efter sover han resten af natten.

Jeg tror sgu mere det er vane end tørst jeg ville tilbyde vand i kop i stedet for, og vil han ikk have det, så er han nok ikke så tørstig endda og så ville jeg være hos ham og trøste i stedet for. Det er skidesvært, men jeg tror ikk der går mange dage før vanen er vendt

Anmeld

14. oktober 2013

Tulletulle

Min datter er nu 2år og 2 måneder og hun får en flaske med mælk som hun drikker i sengen, ellers falder hun ikke i søvn.  Hvis hun ikke får den, skriger hun helt hysterisk mælk, mælk, mælk, mæææææææææææælk

Jeg har samme problem med min mand, han har brug for sin flaske øl, ellers kan han ikke sove

Anmeld

14. oktober 2013

Mikkelsfar

Tulletulle skriver:

Min datter er nu 2år og 2 måneder og hun får en flaske med mælk som hun drikker i sengen, ellers falder hun ikke i søvn.  Hvis hun ikke får den, skriger hun helt hysterisk mælk, mælk, mælk, mæææææææææææælk

Jeg har samme problem med min mand, han har brug for sin flaske øl, ellers kan han ikke sove

Det med manden Er jeg også heeelt enig Men ja okii hun får så 1 gang hvor Mikkel bare vil have 2

Anmeld

15. oktober 2013

bvk

Min datter fik sin sidste flaske på sin 2 års fødselsdag. Hun var begyndt at forstå, at ting kunne blive væk, så vi havde gemt alle flaskerne og forklaret de var væk. Hun spurgte selvfølgelig til flasken de første par uger, men accepterede de var væk og drak så bare mælk af en kop.. (og det skete uden gråd)

inden havde vi prøvet nedtrapning, vand i flaske mv, men det førtte til kæmpe skrigeture..

pøj pøj med udfordringen:-)

Anmeld

21. oktober 2013

Mikkelsfar

Heej Alle sammen.

Mikkels Flaske problem er ved at være over og han vil stort set ikke have den flaske mere Taak for alle de gode råd jeg har fået af jer

Knuuus

Anmeld

21. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mikkelsfar skriver:

Heej Alle sammen.

Mikkels Flaske problem er ved at være over og han vil stort set ikke have den flaske mere Taak for alle de gode råd jeg har fået af jer

Knuuus

Hvilken tilgang brugte i?

Anmeld

21. oktober 2013

Mikkelsfar

Mor11 skriver:

Hvilken tilgang brugte i?

jeg fyldte mere vand i en pulveret og så blev det jo nået tyndt, og nu gider han den ikke mere da smagen ligesom er forsvundet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.