Flaske om aften.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.403 visninger
29 svar
5 synes godt om
14. oktober 2013

Mikkelsfar

Jeg skriver fordi min søn på snart 2 år får flaske to gange om aften. 1 Når han kommer i seng ( 19.00-19.30) og igen ca kl 22.00... Er der andre af jer som også har det sådan. Er bare lidt bange for det ikke er normal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Enirt

Mikkelsfar skriver:

Jeg skriver fordi min søn får flaske to gange om aften. 1 Når han kommer i seng ( 19.00-19.30) og igen ca kl 22.00... Er der andre af jer som også har det sådan. Er bare lidt bange for det ikke er normal

Ved ikke hvor gammel din søn er. Men min søn på 9 mdr får en om aftenen kl 19-19.30 og så får han igen kl 06. Kan det tænkes at han skal have noget mere at spise udover flasken der til aften

Men tror nu ikke det er unormalt.

Anmeld

14. oktober 2013

Mikkelsfar

Undskyld Han er snart 2 år Synes da han spiser riglig og han siger også til når han ikke kan spise mere

Anmeld

14. oktober 2013

Mikkelsfar

Enirt skriver:

Ved ikke hvor gammel din søn er. Men min søn på 9 mdr får en om aftenen kl 19-19.30 og så får han igen kl 06. Kan det tænkes at han skal have noget mere at spise udover flasken der til aften

Men tror nu ikke det er unormalt.

Så der lige rettet alder

Anmeld

14. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vores fik en flaske at sove på (med alm mælk) til han var 14måneder. Derefter fik han bare et glas vand/mælk inden sengetid.  

kan ikke helt huske hvornår vi stoppede den der 22-23 flaske  Men har i prøvet at undlade den? Vågner han?

Anmeld

14. oktober 2013

Mutti2B

Min datter fik sin sidste flaske da hun var ca 11 måneder. Hvis han er 2 så er det slet ikke nødvendigt.

Anmeld

14. oktober 2013

Team Putte

Mikkelsfar skriver:

Jeg skriver fordi min søn får flaske to gange om aften. 1 Når han kommer i seng ( 19.00-19.30) og igen ca kl 22.00... Er der andre af jer som også har det sådan. Er bare lidt bange for det ikke er normal

Min datter på 15 mdr får stadig flaske når hun bliver lagt kl 19.. Nogle dage roder hun rundt i 30 min og skal have en flaske mere.. Nogle nætter har hun også brug for en, primært i forbindelse med tigerspring det er meget individuelt.. Hvor gammel er din søn og spiser han godt i løbet af dagen og især aften?

Anmeld

14. oktober 2013

ano14316

Mikkelsfar skriver:

Undskyld Han er snart 2 år Synes da han spiser riglig og han siger også til når han ikke kan spise mere

Min søn har ikke fået flaske siden han var 15 mdr. Og inden det fik han kun 1 flaske til at sove på siden 11 mdr.
Hvordan kan det være du giver ham flasker når han er så stor?

Anmeld

14. oktober 2013

Mikkelsfar

Team Putte skriver:

Min datter på 15 mdr får stadig flaske når hun bliver lagt kl 19.. Nogle dage roder hun rundt i 30 min og skal have en flaske mere.. Nogle nætter har hun også brug for en, primært i forbindelse med tigerspring det er meget individuelt.. Hvor gammel er din søn og spiser han godt i løbet af dagen og især aften?

Han spiser godt i løbet af dagen også om aften

Anmeld

14. oktober 2013

Enirt

Mikkelsfar skriver:

Så der lige rettet alder

Hmm altså min SP sagde at vi helst skulle af med flaksen omkring 1 års alderen. Men da vi jo ikke er der endnu har jeg nok ikke så mange råd at komme med.

Men som en anden skriver, hvad med bare at give ham vand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.