Ferie alene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2013

lycly

Jeg kan godt følge dig, jeg skal en uge til London med en veninde til næste sommer, bare og være to tøser der kan få lov at bruge en masse penge på OS og en masse tid på OS uden at skulle gå op i spisetider og bleskift

Jeg ville dog aldrig rejse alene for jeg har ingen stedsfornemmelse og farer hurtigt vild fremmede steder :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

MyLove E

M_V skriver:

Det er jo ikke et problem derhjemme, fordi hun skriver hun gerne vil på en ferie alene uden en der altid råber mor mor mor. Det beskriver jo bare, at hun har brug for lidt alene tid som sig selv og ikke som mor. Og ja de havde været tæt på skilsmisse pga. Sygdomsforøb som jeg læste det, men syntes ikke der stod noget om at de var ved at blive skilt nu. 

Det var ovenpå alt det de havde været igennem hun godt kunne bruge en ferie alene, uden at skulle koncentere sig om andre end sig selv. 

Men tror vi har forstået indlægget forskelligt 

Lige præcis Tak.

Anmeld

15. oktober 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Tauf skriver:

Ja og derfor skal jeg væk for finde mig selv så jeg kan finde min familie igen

Jeg siger ikke at det er forkert at du rejser alene, men du efterspurgte meninger og jeg tilkendegav min.

Hvad der er det rigtige for nogen, behøver ikke være det rigtige for andre.

Anmeld

15. oktober 2013

MyLove E

LuLy skriver:

Jeg kan godt følge dig, jeg skal en uge til London med en veninde til næste sommer, bare og være to tøser der kan få lov at bruge en masse penge på OS og en masse tid på OS uden at skulle gå op i spisetider og bleskift

Jeg ville dog aldrig rejse alene for jeg har ingen stedsfornemmelse og farer hurtigt vild fremmede steder :/

Ja lige præcis Man skal ikke tænke på at der nogen som vågner kl 6-7 og skal ha morgenmad.

Ved at jeg får nogle hug nu. Men jeg trænger sådan til at trække stikket som mor bare en uge.
En uge som single der kan gøre hvad det passer en. Og nej kunne ALDRIG finde på at være sammen med andre. Elsker min mand rigtig meget

Anmeld

15. oktober 2013

MyLove E

Mom skriver:

Jeg siger ikke at det er forkert at du rejser alene, men du efterspurgte meninger og jeg tilkendegav min.

Hvad der er det rigtige for nogen, behøver ikke være det rigtige for andre.

Det er rigtig. Nej heldigvis er vi forskellige

Anmeld

15. oktober 2013

VIPpigen

Tauf skriver:

Ej må jeh ikke komme med Jeg sætter mig bare i poolen. I kommer ikke til at se meget til mig

Elias er kun 2 1/2 år men jeg kan godt tage afsted uden. Jeg ved jo at hans far vil passe godt på ham her hjemme. ...

Haha. Du skal da være velkommen... Det bliver bare rent afslapning. lige ud over jeg har lovet Lilje vi skal finde nemo, så skal have lært hende at snorkle 

Det bliver total hygge, Lilje og jeg er eneste tøser.

mennesker er forskellige, nogen har det behov, andre ikke. Jeg benytter mig bare af at sende hende på weekend ved alle bedsteforældrene, og nyder hyggen med manden. Andre har brug for den uge syd på for at slappe af. Vi er milevidt forskellige alle sammen, og alle ser afslapning forskelligt også. Man skal gøre det man føler er rigtigt.

Jeg har forresten tjekket vejret, og vi får lige omkring de 30-32 grader når vi tager afsted..... Øj jeg glæder mig

Anmeld

15. oktober 2013

MyLove E

VIPpigen skriver:

Haha. Du skal da være velkommen... Det bliver bare rent afslapning. lige ud over jeg har lovet Lilje vi skal finde nemo, så skal have lært hende at snorkle 

Det bliver total hygge, Lilje og jeg er eneste tøser.

mennesker er forskellige, nogen har det behov, andre ikke. Jeg benytter mig bare af at sende hende på weekend ved alle bedsteforældrene, og nyder hyggen med manden. Andre har brug for den uge syd på for at slappe af. Vi er milevidt forskellige alle sammen, og alle ser afslapning forskelligt også. Man skal gøre det man føler er rigtigt.

Jeg har forresten tjekket vejret, og vi får lige omkring de 30-32 grader når vi tager afsted..... Øj jeg glæder mig

Kan i havde en DEJLIG tur

Anmeld

15. oktober 2013

VIPpigen

Tauf skriver:

Kan i havde en DEJLIG tur

Tusind tak. Håber du kommer afsted. Ellers ville jeg undersøge et wellness ophold, bare en weekend, hvor du kan få et par behandlinger...

Anmeld

15. oktober 2013

lycly

Tauf skriver:

Ja lige præcis Man skal ikke tænke på at der nogen som vågner kl 6-7 og skal ha morgenmad.

Ved at jeg får nogle hug nu. Men jeg trænger sådan til at trække stikket som mor bare en uge.
En uge som single der kan gøre hvad det passer en. Og nej kunne ALDRIG finde på at være sammen med andre. Elsker min mand rigtig meget

Bare fordi man har brug for at rejse væk uden mand og børn betyder jo ikke at man ikke elsker dem

Jeg elsker min kæreste og mine børn overalt, men vi er jo sammen altid, det er så sjældent jeg bare er sammen med mig selv - og kun mig. Og det har man jo stadig brug for engang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.