Ferie alene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

MyLove E

bøllen skriver:

Jep jep . Pool er også fint

Og så bare spise drikke og slappe af i en hel uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Trekløver(:

Tauf skriver:

Jeg trænger så meget til at komme væk på ferie. Helst ned til et hotel med en masse swimmingpools og all incl.

Men jeg vil ikke havde mand og barn med. Det skal være en tur kun for mig. Hvor jeg kan slappe af og ikke høre på nogen som dag ind og dag ud siger MOAR MOAR MOAR! !!!!!!

Jeg skal bare suge alt varmen og alle de c vitaminer min krop kan klare.

MEN jeg er ikke så god til at tage afsted HELT alene, og jeg har ikke rigtig nogen veninder at tage med.

Ville i kunne tage afsted selv ?

Eller er der måske nogen her fra som vil med?

Det kunne jeg sagtens finde på, someregel når man rejser alene så møder man nogle på hotellet man kan snakke med. 

Det ville da være en god ide at komme lidt væk, og få slappet af og få fornyet energien 

Hvis du vælger at tage afsted alene, så tag en masse gode bøger med, en bærbar, god musik- så kan man sagtens få tiden til at gå i 1 uge i sit eget selskab. I hvert tilfælde folk som elsker at være sig selv. 

Anmeld

14. oktober 2013

PrincessTanja

Åhr PLEASE ta' mig med piger!! Jeg trænger..

Anmeld

14. oktober 2013

MyLove E

PrincessTanja skriver:

Åhr PLEASE ta' mig med piger!! Jeg trænger..

For min skyld ingen alarm

Anmeld

14. oktober 2013

Laulund87

Det lyder helt fantastisk, men jeg ville ALDRIG gøre det alene! Det tør jeg ikke

Hvis jeg bare havde råd var jeg så meget klar på en tur sammen

Anmeld

14. oktober 2013

Mettefpigen

Mig mig mig!!!!!!!

Anmeld

14. oktober 2013

L&V

Du du har lige ramt mig på en af de der dage hvor jeg virkelig virkelig gerne vil væk fra hverdagen. Men ja jeg dur bare ik til at være sammen med andre mennesker i særlig langtid så en alene ferie ville være så fedt for mig

Anmeld

14. oktober 2013

MyLove E

Laulund87 skriver:

Det lyder helt fantastisk, men jeg ville ALDRIG gøre det alene! Det tør jeg ikke

Hvis jeg bare havde råd var jeg så meget klar på en tur sammen

Jeg har heller ikke råd. Men vil det bare så gerne. Så jeg vil ønske mig penge i julegave til det

Anmeld

14. oktober 2013

MyLove E

Månsson skriver:

Du du har lige ramt mig på en af de der dage hvor jeg virkelig virkelig gerne vil væk fra hverdagen. Men ja jeg dur bare ik til at være sammen med andre mennesker i særlig langtid så en alene ferie ville være så fedt for mig

Du kunne nemt komme med mig så. For vi behøves ikke snakke så meget sammen. Bare jeg ikke er HELT alene

Anmeld

14. oktober 2013

Laulund87

Tauf skriver:

Jeg har heller ikke råd. Men vil det bare så gerne. Så jeg vil ønske mig penge i julegave til det

God idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.