dpb skriver:
Så mange sider ?? hun skriver at han har sagt der er 2 A4 sider med ting de ikke dækker
At det så er skriftstørrelse 10 det står med gør det bare mindre læsevenligt
Personligt er vi herhjemme til ford... syntes de KIA'er jeg har kørt i larmer mere, eller hvad man nu skal sige... man kan ihvertfald høre dem mere når man sidder inde i bilen, end jeg har kunne i nogen af de ford'er vi har haft
lidt svært at forklare...
Qnuz
My bad, men den jeg fik i hånden af min kollega var 1 side, og der var ét afsnit omkring hvad garantien ikke gik ind og dækkede, afsnittet fyldte måske 1/8 del af denne side.
Men som sagt, jeg skrev bare hvad jeg jeg havde hørt fra "mine" mekanikere, og så hvad så fordi min kollega havde lige købt en Rio, kunne ikke få det til at hænge sammen med at hun ville købe en hvis det var 2 sider tætskrevne omkring hvad garantien ikke dækker. Hun er typen der bruger år og dag på at tage den mest fornuftige beslutning. Og sprøger alle de fagmænd til råd vi har tilrådighed, hvilket er en del da jeg sidder ved en forhandler og har kontakt til mange sælgere og mekanikere. Uden nogle af dem sælger hverken ford eller kia, så de må i min optik være upartiske
Anmeld