Kia eller Ford??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.942 visninger
21 svar
3 synes godt om
14. oktober 2013

An&Jo

Vi skal ud og prøve biler nu her i weekenden regner vi med..

Vi er faldet for enten en Kia Rio eller en Ford Fiesta, men hvad ville i anbefale??

Jeg har hørt noget med at ford har oppet sig ret meget, og at det faktisk er blevet en ganske god bil, men vi er lidt skeptiske, for ford har før haft en træls ry..

Vi har lige nu en opel zafira, og den er bare alt for stor og dyr til vores forbrug, eller mit er det jo, for det er mig der har bilen til hverdag..
Vi har Johannes til hverdag, og Elias hver anden weekend, vi har ikke hverken barnevogn eller klapvogn med rundt mere, og derfor mener vi at det må være på tide med en mindre og mere fiks bil..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

GitteC78

Vi har en Kia, godt nok en Kia ceed st.car. Vi købte den i januar 2012 og er super glade for den.....

Jeg kan helt klar anbefale en Kia. Dejlig bil  

Anmeld

14. oktober 2013

Kløver

Min far og stedmor har en Kia Rio, som de er super glade for, ved ikke hvordan den er i forhold til børnestole til hverdag, men vores sæder kan fint være der når de er skal på ferie hos dem

Anmeld

15. oktober 2013

(august)

Hej 

jeg har prøvet begge biler Kia kan jeg ikke rigtig trykke koblingen ud, jeg er ikke så høj. Ford den er lækker og kan nå alle pedalerne 

god fornøjelse med prøvningen. 

Anmeld

15. oktober 2013

2babygirls

Vi skal ud og prøve biler nu her i weekenden regner vi med..

Vi er faldet for enten en Kia Rio eller en Ford Fiesta, men hvad ville i anbefale??

Jeg har hørt noget med at ford har oppet sig ret meget, og at det faktisk er blevet en ganske god bil, men vi er lidt skeptiske, for ford har før haft en træls ry..

Vi har lige nu en opel zafira, og den er bare alt for stor og dyr til vores forbrug, eller mit er det jo, for det er mig der har bilen til hverdag..
Vi har Johannes til hverdag, og Elias hver anden weekend, vi har ikke hverken barnevogn eller klapvogn med rundt mere, og derfor mener vi at det må være på tide med en mindre og mere fiks bil..

F O R D !!!!!! Elsker den bil og jo de har oppet sig siger min bil tossede mand ( han bor på bil hjemmesider og ved alt)

Anmeld

15. oktober 2013

Lise

Jeg ville vælge Forden. Men har ikke prøvet Kia. Jeg ved intet om biler, men vi har haft flere Forder, fra Ka'er til den Mondeo vi kører i nu.

Er det en ny Fiesta? De er lækre de nye, synes jeg. Sådan én kunne jeg godt tænke mig.

Anmeld

15. oktober 2013

VIPpigen

Vi har en Ford Fiesta fra 2011. Den er fantastisk. Den er stor nok til os, og vi kan have vores emmaljunga barnevogn bagi, så bagagerummet er også stort.

Anmeld

15. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ville aldrig drømme om at købe en Kia når jeg kan købe en ford til halvdelen af prisen

vores Fiesta er 7 år gammel og har ikke fået skiftet noget større endnu bremser virker som de skal, motor kører bare derud af

vi får skiftet vinduesvisker hver anden gang den er til service tror jeg men det er også det eneste.. og self får vi skiftet dæk når de skal det

har kun hørt negative ting om Kia så det bliver aldrig vores valg

er glad for at vi lyttede til min far da vi skulle købe bil og valgte en Ford for vi har bare været så glade for den

vores lille superbil med supergod brændstofsforbrug trods sin høje alder

Anmeld

15. oktober 2013

An&Jo

Tak fordi i tager jer tid til at svare allesammen..

Jeg har haft drøn travlt de sidste par dage, så svarer jer alle når jeg kommer hjem i aften

Anmeld

15. oktober 2013

SjeBets

Jeg har en kollega med en ny fiesta og en med en ny Rio, og jeg jobber på et værksted. Mine mekanikere har intet at sætte på nogle af de to biler, men de er foretaler for Kia´en og det er af en grund, da de i form faktisk minder meget om hinanden er der ikke så meget at sætte der, men at Kia giver 7 år i garanti er noget mine mekanikere synes er ret godt, så da min kollega skulle vælge bil her for et par mdr siden, mente de fleste på værkstedet at hun skulle købe en Rio pga garantien.  så skulle jeg selv vælge af de to biler, tog jeg Kia´en. 7 år er en faktisk ret længe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.