pift lige min negative ballon - grrrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
23 svar
22 synes godt om
14. oktober 2013

gædde/gitte

Jeg plejer at være lige glad med dumme kommentarer...... men hold kæft jeg er knurremis - og kan bare ikke glemme det

Var hjemme hos min veninde og få sat hår i lørdags(skulle til julefrokost...ja.........julefrokost )

Min venindes Far (50+) arbejder sammen med min mand.

Snakken falder på vores baby-projekt, kommentarer osv.. og pludselig siger min veninde
"...ja jeg blev også lidt sur på far, da han sagde at I var uegnet som forældre"
a´hva´??

"ja han mener jo, at hvis man ikke kan få børn, så fortjener man dem ikke...og Han kan slet ikke forstille sig Jer med et barn på armen... Han sagde at I var uegnet som forældre, fordi I arbejder for meget"

nøj det gjorde ondt i mavsen .... kan for det første, ikke rigtig forstå hvorfor hun overhovede sagde det til mig, men nu var det sagt ...og jeg er bare vildt ked af det.

Faren kommer jo på besøg indimellem - og nu har jeg sgu tabt noget for ham....ja.... jeg er direkte olm på ham. Hans datter fik fjernet sit baby (MED GO GRUND - begrundet mistanke om vold - de var i søgelyset under graviditet også, pga uhygiejne osv) da baby var 2 mrd gammel. Og han kan slet ikke forstå at de ikke får hende igen.... MEN han mener VI er UEGNET?!?!?!

Hvis det havde være min kollega - så havde jeg konfronteret med det samme - for den slags ubegrundet udtaleser finder jeg mig ikke i, om de er sagt i jalouxi eller ej (jeg er jo ikke engang gravid!)........
men jeg vil ikke lave rav i den på mandens job + overfor min veninde.........og jeg har heller ikke fortalt min mand det(og det plager mig) fordi jeg tror han vil blive KNUST. Han er et følsomt væsen under overfladen.... er slet ikke i tvivl om at han ville blive DYBT såret og MEGET vred....

Men jeg kan slet slet ikke tøjle mit had... det bobler inden i
Jeg arbejder meget - men hva pokker skulle jeg ellers?!...har jo ingen der venter på mig derhjemme, og det vil jo ændre sig når vi får børn - min mand er pisse go med børn - jo han vil altid knokle meget, men i weekenderne er han 100 % på............

øv en træls ting at gå med alene......

tak fordi du læste med - knus er kærkommen !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
gædde/gitte skriver:

Jeg plejer at være lige glad med dumme kommentarer...... men hold kæft jeg er knurremis - og kan bare ikke glemme det

Var hjemme hos min veninde og få sat hår i lørdags(skulle til julefrokost...ja.........julefrokost )

Snakken falder på vores baby-projekt, kommentarer osv.. og pludselig siger min veninde
"...ja jeg blev også lidt sur på far, da han sagde at I var uegnet som forældre"
a´hva´??

"ja han mener jo, at hvis man ikke kan få børn, så fortjener man dem ikke...og Han kan slet ikke forstille sig Jer med et barn på armen... Han sagde at I var uegnet som forældre, fordi I arbejder for meget"

nøj det gjorde ondt i mavsen .... kan for det første, ikke rigtig forstå hvorfor hun overhovede sagde det til mig, men nu var det sagt ...og jeg er bare vildt ked af det.

Faren kommer jo på besøg indimellem - og nu har jeg sgu tabt noget for ham....ja.... jeg er direkte olm på ham. Hans datter fik fjernet sit baby (MED GO GRUND - begrundet mistanke om vold - de var i søgelyset under graviditet også, pga uhygiejne osv) da baby var 2 mrd gammel. Og han kan slet ikke forstå at de ikke får hende igen.... MEN han mener VI er UEGNET?!?!?!

Hvis det havde være min kollega - så havde jeg konfronteret med det samme - for den slags ubegrundet udtaleser finder jeg mig ikke i, om de er sagt i jalouxi eller ej (jeg er jo ikke engang gravid!)........
men jeg vil ikke lave rav i den på mandens job + overfor min veninde.........og jeg har heller ikke fortalt min mand det(og det plager mig) fordi jeg tror han vil blive KNUST. Han er et følsomt væsen under overfladen.... er slet ikke i tvivl om at han ville blive DYBT såret og MEGET vred....

Jeg arbejder meget - men hva pokker skulle jeg ellers?!...har jo ingen der venter på mig derhjemme, og det vil jo ændre sig når vi får børn - min mand er pisse go med børn - jo han vil altid knokle meget, men i weekenderne er han 100 % på............

Puha det var en rigtig grim en og få smidt i hovedet....

man arbejder jo meget inden man får børn, for som du selv skriver, så har du ingen tage hensyn til....

men ellers vil jeg lade den passere, for det er helt klart en jalousi kommentar fra den begge.... Og de burde ha holdt den for sig selv!

knus skal du ha herfra...

Anmeld

14. oktober 2013

gædde/gitte

Mathias Villads skriver:

Puha det var en rigtig grim en og få smidt i hovedet....

man arbejder jo meget inden man får børn, for som du selv skriver, så har du ingen tage hensyn til....

men ellers vil jeg lade den passere, for det er helt klart en jalousi kommentar fra den begge.... Og de burde ha holdt den for sig selv!

knus skal du ha herfra...

du kan tro jeg prøver!

men... jeg håber VIRKELIG ikke jeg møder Faren sådan lige forløbeligt...... jeg er virkelig indebrændt og tvær

Har jo siddet og hørt på hans brok over han unger mange gange - givet råd og støtte til ham......... så det er virkelig en kniv i ryggen....

tak for knuset

Anmeld

14. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

det var dog det ledeste og mest snæversynede jeg længe har hørt 

Til dig, det havde du hverken brug for eller fortjent at høre på. 

Anmeld

14. oktober 2013

Elgaard73

Kram herfra. Kender alt til det (her var det dog en "dejlig" grankusine, der ytrede sig om vores forældreevner  og selvfølgelig bag vores ryg, så jeg ikke kunne sætte hende på plads øjeblikkeligt)

Ja, I arbejder meget. Det gjorde jeg skisme også. Både for at aflede opmærksomheden fra baby projektet, som jo, for os, mislykkedes gang på gang, men så sandelig også, for at kunne bygge så god og solid en base så muligt, til når guldklumpen en gang meldte sin ankomst.

Jeg kan kun anbefale dig at lukke ørerne for sådan en gang bitter mund bavl. Lad være med at give ham tilfredsstillelsen ved at se dig reagere på det.

Det er desværre en af ulyksaglighederne der følger med forældre/baby verdenen. Der er bare altid nogle sure løg, der kommer med kommentarer oller negativitet. Især folk som ikke selv har børn, eller har "noget" i klemme på den konto.

Selvfølgelig bliver I skønne forældre.

Anmeld

14. oktober 2013

Lykke:)

Puha den var fandme grim! - ja undskyld sproget. Men hold da helt op en udtalelse at komme med nøj hvor ville jeg også bare være godt ond på ham. Jeg tror nu nok ikke, at jeg ville kunne lade være med at sige noget til min kæreste af ren raseri - så hatten af for, at du intet har sagt! Og KÆMPE knus

Anmeld

14. oktober 2013

Lykke:)

Puha den var fandme grim! - ja undskyld sproget. Men hold da helt op en udtalelse at komme med nøj hvor ville jeg også bare være godt ond på ham. Jeg tror nu nok ikke, at jeg ville kunne lade være med at sige noget til min kæreste af ren raseri - så hatten af for, at du intet har sagt! Og KÆMPE knus

Anmeld

14. oktober 2013

Maria-s

1) det er da skisme INDEN man får børn man skal gi den maks gas med arbejde, ja og så når de er så store at de alligevel har tons af legekammerater. Så gi du den gas på jobbet, det ku jo rent faktisk være lige netop det var med til at muliggøre at du, NÅR du får et barn, har økonomisk råderum til at arbejde mindre end ellers

2) Well i er bestemt ikke den eneste familie hvor børnene mest ser den ene af forældrene i weekenden. Sådan er det sgu for mange familier i dag!.. 

Til dig. jeg ved godt det ikke er nemt, men sikke en spade, der sikkert bare er misundelig på jer og jeres liv. Tit tror jeg sgu sådanne kommentarer kommer af jalousi frem for objektive "observationer"/ meninger. Igen; sikke en spade!... 

Anmeld

14. oktober 2013

Loa

Øv øv en kommentar!!
Det er da tydeligt han ikke har en døjt forstand på hvad der gør mennesker til gode forældre...

til dig!!

Anmeld

14. oktober 2013

Trekløver(:

gædde/gitte skriver:

a´hva´??

Er tom for ord Han er da ikke rigtig klog 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.