Jeg plejer at være lige glad med dumme kommentarer...... men hold kæft jeg er knurremis - og kan bare ikke glemme det

Var hjemme hos min veninde og få sat hår i lørdags(skulle til julefrokost...ja.........julefrokost

)
Min venindes Far (50+) arbejder sammen med min mand.
Snakken falder på vores baby-projekt, kommentarer osv.. og pludselig siger min veninde
"...ja jeg blev også lidt sur på far, da han sagde at I var uegnet som forældre"

a´hva´??
"ja han mener jo, at hvis man ikke kan få børn, så fortjener man dem ikke...og Han kan slet ikke forstille sig Jer med et barn på armen... Han sagde at I var uegnet som forældre, fordi I arbejder for meget"
nøj det gjorde ondt i mavsen

.... kan for det første, ikke rigtig forstå hvorfor hun overhovede sagde det til mig, men nu var det sagt ...og jeg er bare vildt ked af det.
Faren kommer jo på besøg indimellem - og nu har jeg sgu tabt noget for ham....ja.... jeg er direkte olm på ham. Hans datter fik fjernet sit baby (MED GO GRUND - begrundet mistanke om vold - de var i søgelyset under graviditet også, pga uhygiejne osv) da baby var 2 mrd gammel. Og han kan slet ikke forstå at de ikke får hende igen.... MEN han mener VI er UEGNET?!?!?!
Hvis det havde være min kollega - så havde jeg konfronteret med det samme - for den slags ubegrundet udtaleser finder jeg mig ikke i, om de er sagt i jalouxi eller ej (jeg er jo ikke engang gravid!)........
men jeg vil ikke lave rav i den på mandens job + overfor min veninde.........og jeg har heller ikke fortalt min mand det(og det plager mig) fordi jeg tror han vil blive KNUST. Han er et følsomt væsen under overfladen.... er slet ikke i tvivl om at han ville blive DYBT såret og MEGET vred....
Men jeg kan slet slet ikke tøjle mit had... det bobler inden i

Jeg arbejder meget - men hva pokker skulle jeg ellers?!...har jo ingen der venter på mig derhjemme, og det vil jo ændre sig når vi får børn - min mand er pisse go med børn - jo han vil altid knokle meget, men i weekenderne er han 100 % på............
øv en træls ting at gå med alene......
tak fordi du læste med - knus er kærkommen !