Hvergang jeg laver et indlæg, så fortryder jeg ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

Miss-86

1990h skriver:

syntes du skal skrive hvad du lyster.. nogle gange er det rart bare at få lettet sit hjerte. så må du sortere i de beskeder du får tilbage..du skylder ikke at forklare og forsvare dig og jer gang på gang..

Tak, du har ret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Miss-86 skriver:

Tak, det er også fint at folk bekymrer sig, meeen det er ikke der mit dilemma ligger, om hvorvidt han ønsker børn eller ej. Jeg er SIKKER på det er det han vil.

Og hvorfor dyrke sex uden kondom, hvis der er så mange der mener han ikke vil have børn, når han ved at det aldrig er 100% sikkert.

Og tak, jeg er nu ikke så skruk lige for tiden og har jeg ikke været en del tid, det er der da, men slet slet ikke som det har været..
SÅ det er nu ikke slemt, men håber da stadig han snart bliver klar.

Jeg vil give dig ret i at det er unødvendigt, især når det åbenbart er sket i flere tråde, men tror det er skrevet i den bedste mening

Anmeld

14. oktober 2013

Miss-86

mor:) skriver:

Jeg vil give dig ret i at det er unødvendigt, især når det åbenbart er sket i flere tråde, men tror det er skrevet i den bedste mening

Ja, men det er bare irriterende, når folk som skrevet IKKE kender mig og det ikke er på det punkt jeg beder om at folk kommenterer på.

Anmeld

14. oktober 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Miss-86 skriver:

Jaa, guderne må vide, hvorfor folk stort set hvergang jeg skriver, nævner at de ikke tror han vil have børn - Det er jo ikke det dilemma jeg skriver om, så forstår ikke de bliver ved altså!
Dejligt du forstår

Men tak, og jeg skriver til dig, det ved du

Nej. Det også meget mærkeligt :/ det kan være du skal til at skrove at han gerne vil have børn i de debatter du opretter?!  

Ja. Men kender dig jog også lidt bedre  

Ja. Og det må du også gerne blive ved med 

Anmeld

14. oktober 2013

Flødebollen

Miss-86 skriver:

Når jeg laver et indlæg omkring min kæreste og jeg og pb.. Uanset hvad det kan være, så fortryder jeg det noget så vildt..

For der kommer altid en masse negativitet omkring det:

- At min kæreste ikke vil have barn og jeg ikke kan indse det
- Hvorfor jeg  nu er så glad over, at vi har haft ubeskyttet sex
- At jeg analyserer alting
- At jeg snakker for meget om det herhjemme

Men Men Men, nu ligger landet sådan, at jeg ikke snakker særlig meget om det på trods af at det faktisk er i orden med ham, hvis jeg gjorde.
Jeg er lidt imponeret over at der er SÅ mange der ved at min kæreste ikke vil have børn, på trods af at der er ingen af jer der kender ham og at det er MIG der har været kæreste med ham i 10 år..

Jeg har ikke noget imod konstruktive råd, bemærkninger.
Men altså, nu ligger landet sådan at han VIL have børn, det er kun tidspunktet vi er uenige om, så STOP med at være bedrevidende om en person I aldrig har mødt!

Måske går det måneder, måske år, før at han vil PB, meen jeg ved han vil!
Jeg synes nu selv jeg er ret realistisk omkring det at han ikke er helt klar.

Nå, men jeg måtte bare have luft, for synes simpelthen jeg er blevet punket ret mange gange!!!

Hvis ikke Baby.dk er stedet for at jeg i ny og næ, kan skrive lidt om mine tanker/oplevelser mht. min skrukhed, hvor F**K kan jeg så?

Bare blev ved!

jeg læser dine indlæg og forstår din skrukhed.

skid på de smarte og bedrevidende kommentarer.. Folk tror altid, de ved en masse om alting.

så længe dig og kæresten ved, hvad der foregår og klarer det sammen - så hop op og fald ned.

det skal nok blive jeres tur!

Anmeld

15. oktober 2013

gædde/gitte

Altså.. for mig vil du ALTID være frkÜber skruk.

Hvorfor??

*Fordi du virker mere skruk, end de fleste af os i behandlingsverdenen, og vi er edermame skruk

*Fordi de eneste indlæg jeg ser fra dig, er om hvorvidt din kæreste er klar eller ej, samt hvor meget du tripper for at komme igang.......sad faktisk i sidste uge og tænkte "gad vide om der ikke snart kommer en tråd fra hende"

* fordi dine tråde ligner MEGET hinanden.

Så der er jo klart jeg syntes at skruk, er det eneste du beskæftiger dig med herinde.... og jeg så tænker jeg, at hvis du hver gang lufter emnet herinde, så må du lufte det dobbelt så mange gange i virkeligheder med venner og familie - som man normalt gør

Jeg er faktisk også holdt op med at prøve at rådgive dig...for jeg gentager mig selv -og nu kan jeg jo læse nu, at det tages som om, jeg "mobber" dig.

Det beklager jeg meget - det var ikke meningen -og jo jeg kan være meget ligeglad med dit liv, men det var jeg så bare ikke, fordi jeg var nervøs for at din kæreste ville flygte

Alt held og lykke til dit projekt og deadline

Anmeld

15. oktober 2013

Kløver

gædde/gitte skriver:

Hvorfor??

*Fordi du virker mere skruk, end de fleste af os i behandlingsverdenen, og vi er edermame skruk

*Fordi de eneste indlæg jeg ser fra dig, er om hvorvidt din kæreste er klar eller ej, samt hvor meget du tripper for at komme igang.......sad faktisk i sidste uge og tænkte "gad vide om der ikke snart kommer en tråd fra hende"

Så der er jo klart jeg syntes at skruk, er det eneste du beskæftiger dig med herinde.... og jeg så tænker jeg, at hvis du hver gang lufter emnet herinde, så må du lufte det dobbelt så mange gange i virkeligheder med venner og familie - som man normalt gør

Jeg er faktisk også holdt op med at prøve at rådgive dig...for jeg gentager mig selv -og nu kan jeg jo læse nu, at det tages som om, jeg "mobber" dig.

Det beklager jeg meget - det var ikke meningen -og jo jeg kan være meget ligeglad med dit liv, men det var jeg så bare ikke, fordi jeg var nervøs for at din kæreste ville flygte

Lige hvad jeg ikke selv kunne formulere

Anmeld

17. oktober 2013

Miss-86

Flødebollen skriver:

Bare blev ved!

jeg læser dine indlæg og forstår din skrukhed.

skid på de smarte og bedrevidende kommentarer.. Folk tror altid, de ved en masse om alting.

så længe dig og kæresten ved, hvad der foregår og klarer det sammen - så hop op og fald ned.

det skal nok blive jeres tur!

Tak, herligt der trods alt er nogle der forstår en

Anmeld

17. oktober 2013

Miss-86

gædde/gitte skriver:

Hvorfor??

Nu opretter jeg også andre indlæg herinde, end om skrukhed..
Meen jeg lufter det ikke overfor venner/familie/kæresten.. Snakker faktisk ikke så meget om det!
Men det kan jeg jo sagtens skrive her, men det passer!

Og nej, jeg har ikke taget det som at du 'mobber' mig..
Jeg synes bare det er irriterende, at folk som ikke kender mig, min kæreste og vores forhold skal blive ved og skrive, at han ikke vil have børn - Det er sådan set det, der irriterer mig, da det ikke er det, som mine tråde går ud på! Hvis du forstår!

Og sin jeg skrev i mit andet indlæg, så er skrukheden i bero, har det ikke så meget i tankerne, som tidligere på året..

Jeg er nu ikke nervøs for at min kæreste flygter:
1. jeg snakker ikke så meget om det herhjemme, som folk tror.
2. hvis han ville flygte, havde han nok gjort det for længst, da min skrukhed var på sit højeste!

Anmeld

17. oktober 2013

gædde/gitte

Miss-86 skriver:

Nu opretter jeg også andre indlæg herinde, end om skrukhed..
Meen jeg lufter det ikke overfor venner/familie/kæresten.. Snakker faktisk ikke så meget om det!
Men det kan jeg jo sagtens skrive her, men det passer!

Og nej, jeg har ikke taget det som at du 'mobber' mig..
Jeg synes bare det er irriterende, at folk som ikke kender mig, min kæreste og vores forhold skal blive ved og skrive, at han ikke vil have børn - Det er sådan set det, der irriterer mig, da det ikke er det, som mine tråde går ud på! Hvis du forstår!

Og sin jeg skrev i mit andet indlæg, så er skrukheden i bero, har det ikke så meget i tankerne, som tidligere på året..

Jeg er nu ikke nervøs for at min kæreste flygter:
1. jeg snakker ikke så meget om det herhjemme, som folk tror.
2. hvis han ville flygte, havde han nok gjort det for længst, da min skrukhed var på sit højeste!

Bare iorden - du skal ikke høre mere fra mig

Ps. du behøver ikke bruge så mange udråbstegn, for at jeg fatter en hentydning - brug punktum engang imellem, for det andet virker meget aggressivt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.