Hvergang jeg laver et indlæg, så fortryder jeg ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2013

grinny

mor:) skriver:

Sådan læser jeg også de andres svar.
Personligt kender jeg også en hvor kæresten har været læænge om at blive klar, siger at han er klar og de kommer endda i behandling og først derefter fortæller han at han ikke vil have børn. Så må da indrømme at jeg også han tænkt tanken da jeg læste dagens tråd.

Til ts. Det må være svært at være så skruk når kæresten ikke er det. Håber han snart bliver klar

Det er jo desværre det der kan ske og det ønsker man jo ikke for nogen mennesker! 

Tænk sig at gå i flere år og tro at man sammen skal have et barn af kærlighed og bang! så blev drømmen knust  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Elgaard73

grinny skriver:

Forstår godt din reaktion! MEN! Tror virkelig ikke folk gør det for at være negative og onde, men simpelthen fordi de ikke ønsker du om et år, 2 år eller på et andet tidspunkt får en kæmpe mavepuster HVIS han siger han ikke vil.

Du kender ham selvfølgelig bedst, vi kan kun svare ud fra det vi læser og jeg må da indrømme at jeg til tider har tænkt at det er virkelig synd for dig hvis han holder dig hen og om 2 år så smider bomben at han slet ikke vil alligevel, det ønsker vi jo ikke skal ske for dig 

Helt enig. Tror bestemt ikke at det at det bare for at rotte sig sammen og hagle hende ned.

Ti TS : Du skriver selv at SÅ mange kommer med "negative" påstande. Hvis det bare var en eller to det kom fra, ville jeg nok (hvis det var mig) bare trække på skuldrene, men hvis det virkelig er SÅ mange som du skriver, ville jeg måske lige tænke mig om en ekstra gang. Måske alle de mennesker ser noget jeg ikke selv ser. Måske er der noget om det der bliver sagt.

Jeg har læst flere af dine indlæg (og svarede også i det med sex uden gummi) og jeg kan godt garantere dig, at jeg på ingen måde er ude på at hagle dig ned. Mine indlæg kom ren og skær af bekymring/omsorg. Jeg tolker kun på hvad du selv skriver omkring det og ud fra det syntes jeg at der er lidt alarm klokker der ringer.

Og jeg er ret sikker på at det også kun er det de andre reagere på. Ikke for at hagle dig ned, men fordi at de ser "noget" i dine indlæg.

Men hvis det ligefrem er kommet dertil, at du fortryder hver gang at du lave et indlæg, så syntes jeg at du skal skrive ( i starten af dine kommende indlæg) at du frabeder dig alt hvad der kan opfattes som negativt eller udtryk for bekymring eller modargumentaion.

Anmeld

13. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
grinny skriver:

Det er jo desværre det der kan ske og det ønsker man jo ikke for nogen mennesker! 

Tænk sig at gå i flere år og tro at man sammen skal have et barn af kærlighed og bang! så blev drømmen knust  

Ja det er virkelig også svært for hende at komme videre

Anmeld

13. oktober 2013

1990h

Miss-86 skriver:

Når jeg laver et indlæg omkring min kæreste og jeg og pb.. Uanset hvad det kan være, så fortryder jeg det noget så vildt..

For der kommer altid en masse negativitet omkring det:

- At min kæreste ikke vil have barn og jeg ikke kan indse det
- Hvorfor jeg  nu er så glad over, at vi har haft ubeskyttet sex
- At jeg analyserer alting
- At jeg snakker for meget om det herhjemme

Men Men Men, nu ligger landet sådan, at jeg ikke snakker særlig meget om det på trods af at det faktisk er i orden med ham, hvis jeg gjorde.
Jeg er lidt imponeret over at der er SÅ mange der ved at min kæreste ikke vil have børn, på trods af at der er ingen af jer der kender ham og at det er MIG der har været kæreste med ham i 10 år..

Jeg har ikke noget imod konstruktive råd, bemærkninger.
Men altså, nu ligger landet sådan at han VIL have børn, det er kun tidspunktet vi er uenige om, så STOP med at være bedrevidende om en person I aldrig har mødt!

Måske går det måneder, måske år, før at han vil PB, meen jeg ved han vil!
Jeg synes nu selv jeg er ret realistisk omkring det at han ikke er helt klar.

Nå, men jeg måtte bare have luft, for synes simpelthen jeg er blevet punket ret mange gange!!!

Hvis ikke Baby.dk er stedet for at jeg i ny og næ, kan skrive lidt om mine tanker/oplevelser mht. min skrukhed, hvor F**K kan jeg så?

syntes du skal skrive hvad du lyster.. nogle gange er det rart bare at få lettet sit hjerte. så må du sortere i de beskeder du får tilbage..du skylder ikke at forklare og forsvare dig og jer gang på gang..

Anmeld

14. oktober 2013

Miss-86

M_V skriver:

Håber ikke du stopper med at komme med indlæg omkring dit ønske ang. pb herinde, pga der er nogle der ikke svare særlig konstruktivt. Du bør skrive det du har på hjertet lige når du har lyst og behov, det er også det de fleste andre herinde gør.

Heldigvis er der også en del, der kommer med gode råd og forståelse for dine indlæg, så prøv om du kan glemme de negative og fokusere på de svar som DU kan bruge til noget.

Dette er ikke kun et forum for der er gravide eller HAR børn, men er lige så meget for de skrukke. Bum 

Tak for de søde ord..

Ja, vi må se ad, hvad jeg gør.. Det er sådan i perioder jeg er herinde og har lyst til at komme med et indlæg

Ja, jeg skriver jo under kategorien SKRUK, såå burde mene den var god nok

Anmeld

14. oktober 2013

Miss-86

ES90 skriver:

Du lægger jo selv op til at få vores meninger og bemærkninger.. Jeg vidste ikke der var censur på hvad man må skrive til dig, så det bør du nok skrive i dit næste indlæg?

Jeg kan sagtens tåle at få konstruktiv kritik, men folk skal ikke komme og fortælle mig at min kæreste ikke vil have børn. Da det ikke er det jeg er i tvivl om!
Og ej heller fortælle mig at jeg snyder ham, da han er en voksen mand og selv træffer nogle valg!

Anmeld

14. oktober 2013

Miss-86

grinny skriver:

Forstår godt din reaktion! MEN! Tror virkelig ikke folk gør det for at være negative og onde, men simpelthen fordi de ikke ønsker du om et år, 2 år eller på et andet tidspunkt får en kæmpe mavepuster HVIS han siger han ikke vil.

Du kender ham selvfølgelig bedst, vi kan kun svare ud fra det vi læser og jeg må da indrømme at jeg til tider har tænkt at det er virkelig synd for dig hvis han holder dig hen og om 2 år så smider bomben at han slet ikke vil alligevel, det ønsker vi jo ikke skal ske for dig 

Nej, det er jeg godt klar over at I ikke ønsker for mig - Altså at han siger han ikke ønsker børn.
Men det er jeg bare så sikker på at han vil.. Jeg stoler på hans ord!
Og derfor er det ikke det jeg har brug for at blive ved med at høre -at folk mener han ikke vil have børn.

Anmeld

14. oktober 2013

Miss-86

Prinsen & prinsessen <3 skriver:

Jeg vil give dig ret. Der er mange negative svar til dig. Men syntes god nok generelt, at folk er blevet meget negative herinde  Hvis der er så mange der siger de læser flere af dine debatter, så forstår jeg virkelig ikke hvorfor de ikke lader spørgsmålet om, hvorvidt din kæreste vil have bør eller ej liggende? Hvorfor kommer det op hvergang du skriver? 

Kan sku godt forstå din frustration! 

Men som en anden skriver, så syntes jeg ikke du skal stoppe med at skrive. Det har alle brug for af og til.  Ellers er du hvertfald meget velkommen til at skrive til mig. 

Jaa, guderne må vide, hvorfor folk stort set hvergang jeg skriver, nævner at de ikke tror han vil have børn - Det er jo ikke det dilemma jeg skriver om, så forstår ikke de bliver ved altså!
Dejligt du forstår

Men tak, og jeg skriver til dig, det ved du

Anmeld

14. oktober 2013

Miss-86

mor:) skriver:

Sådan læser jeg også de andres svar.
Personligt kender jeg også en hvor kæresten har været læænge om at blive klar, siger at han er klar og de kommer endda i behandling og først derefter fortæller han at han ikke vil have børn. Så må da indrømme at jeg også han tænkt tanken da jeg læste dagens tråd.

Til ts. Det må være svært at være så skruk når kæresten ikke er det. Håber han snart bliver klar

Tak, det er også fint at folk bekymrer sig, meeen det er ikke der mit dilemma ligger, om hvorvidt han ønsker børn eller ej. Jeg er SIKKER på det er det han vil.

Og hvorfor dyrke sex uden kondom, hvis der er så mange der mener han ikke vil have børn, når han ved at det aldrig er 100% sikkert.

Og tak, jeg er nu ikke så skruk lige for tiden og har jeg ikke været en del tid, det er der da, men slet slet ikke som det har været..
SÅ det er nu ikke slemt, men håber da stadig han snart bliver klar.

Anmeld

14. oktober 2013

Miss-86

Elgaard73 skriver:

Helt enig. Tror bestemt ikke at det at det bare for at rotte sig sammen og hagle hende ned.

Ti TS : Du skriver selv at SÅ mange kommer med "negative" påstande. Hvis det bare var en eller to det kom fra, ville jeg nok (hvis det var mig) bare trække på skuldrene, men hvis det virkelig er SÅ mange som du skriver, ville jeg måske lige tænke mig om en ekstra gang. Måske alle de mennesker ser noget jeg ikke selv ser. Måske er der noget om det der bliver sagt.

Jeg har læst flere af dine indlæg (og svarede også i det med sex uden gummi) og jeg kan godt garantere dig, at jeg på ingen måde er ude på at hagle dig ned. Mine indlæg kom ren og skær af bekymring/omsorg. Jeg tolker kun på hvad du selv skriver omkring det og ud fra det syntes jeg at der er lidt alarm klokker der ringer.

Og jeg er ret sikker på at det også kun er det de andre reagere på. Ikke for at hagle dig ned, men fordi at de ser "noget" i dine indlæg.

Men hvis det ligefrem er kommet dertil, at du fortryder hver gang at du lave et indlæg, så syntes jeg at du skal skrive ( i starten af dine kommende indlæg) at du frabeder dig alt hvad der kan opfattes som negativt eller udtryk for bekymring eller modargumentaion.

Jeg forstår bare ikke at folk har et behov for gang på gang at skrive at de ikke tror min kæreste vil have børn.. Og nej, det tror jeg bestemt ikke der er noget om, selvom det er flere af dem der skriver det - De kender ham jo slet slet ikke og heller ikke mig!

Jeg har før prøvet at frabede modargumentation o.l, men det hjalp ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.