Miss-86 skriver:
Når jeg laver et indlæg omkring min kæreste og jeg og pb.. Uanset hvad det kan være, så fortryder jeg det noget så vildt..
For der kommer altid en masse negativitet omkring det:
- At min kæreste ikke vil have barn og jeg ikke kan indse det
- Hvorfor jeg nu er så glad over, at vi har haft ubeskyttet sex
- At jeg analyserer alting
- At jeg snakker for meget om det herhjemme
Men Men Men, nu ligger landet sådan, at jeg ikke snakker særlig meget om det på trods af at det faktisk er i orden med ham, hvis jeg gjorde.
Jeg er lidt imponeret over at der er SÅ mange der ved at min kæreste ikke vil have børn, på trods af at der er ingen af jer der kender ham og at det er MIG der har været kæreste med ham i 10 år..
Jeg har ikke noget imod konstruktive råd, bemærkninger.
Men altså, nu ligger landet sådan at han VIL have børn, det er kun tidspunktet vi er uenige om, så STOP med at være bedrevidende om en person I aldrig har mødt!
Måske går det måneder, måske år, før at han vil PB, meen jeg ved han vil!
Jeg synes nu selv jeg er ret realistisk omkring det at han ikke er helt klar.
Nå, men jeg måtte bare have luft, for synes simpelthen jeg er blevet punket ret mange gange!!!
Hvis ikke Baby.dk er stedet for at jeg i ny og næ, kan skrive lidt om mine tanker/oplevelser mht. min skrukhed, hvor F**K kan jeg så?
syntes du skal skrive hvad du lyster.. nogle gange er det rart bare at få lettet sit hjerte. så må du sortere i de beskeder du får tilbage..du skylder ikke at forklare og forsvare dig og jer gang på gang..