Hvergang jeg laver et indlæg, så fortryder jeg ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2013

Miss-86

MorDk skriver:

Det er netop her du skal lette dit hjerte. Og den "smerte" du til tider gennemgår. Du ønsker dig et barn så meget .... din kæreste har ikke været særlig samarbejdsvillig eller overholdt sine aftaler osv. Jeg kan sagtens følge dig og jeg har ærligt skide ondt af dig! Jeg ved hvordan det er at være SKRUK og ingen børn kan få!!!

Tak Søde MorDK, det er rart at der er en der forstår

Jeg skriver for at få konstruktive bemærkninger omkring min skrukhed og at min kæreste ikke er klar endnu - Ikke omkring hvorvidt folk mener at han ikke vil have børn.
Folk har så travlt med at fortælle mig, at min kæreste ikke vil have børn, på trods af at det ikke er sådan han føler det - Det er godt nok belastende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Miss-86

Mor og meget mere skriver:

HVIS du føler, at du får mere negativt end positivt tilbage på dine indlæg herinde, så synes jeg, du for din egen skyld skal lade være med at lufte emnet mere herinde. Det er ikke nødvendigvis fair, men du skriver det jo selv: Du fortryder dine indlæg pga. negativ respons. Og nogle herinde vil åbenbart ikke bare springe indlæggene over, hvilket næppe ændrer sig, desværre. 

Det har du ret i - At jeg nok ikke skal skrive herinde.
Men et eller andet sted er jeg bare nødt til at komme ud med mine tanker/følelser.
Jeg har på intet tidspunkt bedt om folks vurdering af, om min kæreste vil have børn eller ej..
Såå må se om jeg gider skrive flere indlæg, ved det ikke helt.

Anmeld

13. oktober 2013

Miss-86

Rødhætte skriver:

Synes helt sikkert du skal skrive lige hvad du føler. Sortere i de svar du får og være ligeglad med alle de negative. Baby.dk er nemlig en side hvor man skal have lov at skrive det der fylder for en!

Ja, det ville jeg også mene at baby.dk var til - Men samtlige gange jeg skriver om min skrukhed/pb, så kommer der en del negative henvendelser.
JA jeg er skruk og jeg har været mere skruk end jeg er nu, det er jo i perioder.. Og i de perioder har jeg bare brug for at komme ud med mine tanker herinde.

Anmeld

13. oktober 2013

MorDk

Miss-86 skriver:

Ja, det ville jeg også mene at baby.dk var til - Men samtlige gange jeg skriver om min skrukhed/pb, så kommer der en del negative henvendelser.
JA jeg er skruk og jeg har været mere skruk end jeg er nu, det er jo i perioder.. Og i de perioder har jeg bare brug for at komme ud med mine tanker herinde.

Og det kan jeg edder =)(#(/&%&#"=¤%/n godt forstå!

Du skal bare komme ud med det... og så "spring" de svar over du ikke kan bruge til noget!

Anmeld

13. oktober 2013

Miss-86

MorDk skriver:

Og det kan jeg edder =)(#(/&%&#"=¤%/n godt forstå!

Du skal bare komme ud med det... og så "spring" de svar over du ikke kan bruge til noget!

Ja, det har du nok ret i at jeg skal.. Springe de svar over, jeg ikke føler jeg kan bruge..

Anmeld

13. oktober 2013

Trekløver(:

Miss-86 skriver:

Tak, du har ret..
Men jeg har ikke skrevet så meget i lang tid omkring det, netop af den årsag..
Måske jeg bare skulle skrive, den dag jeg er gravid og ikke før.. Ved det ikke.
Irriterende at folk altid skal være negative, eller tit ihvertfald.

Jeg skriver for at få konstruktive bemærkninger omkring min skrukhed og at min kæreste ikke er klar endnu - Ikke omkring hvorvidt folk mener at han ikke vil have børn.

Håber ikke du stopper med at komme med indlæg omkring dit ønske ang. pb herinde, pga der er nogle der ikke svare særlig konstruktivt. Du bør skrive det du har på hjertet lige når du har lyst og behov, det er også det de fleste andre herinde gør.

Heldigvis er der også en del, der kommer med gode råd og forståelse for dine indlæg, så prøv om du kan glemme de negative og fokusere på de svar som DU kan bruge til noget.

Dette er ikke kun et forum for der er gravide eller HAR børn, men er lige så meget for de skrukke. Bum 

Anmeld

13. oktober 2013

grinny

Forstår godt din reaktion! MEN! Tror virkelig ikke folk gør det for at være negative og onde, men simpelthen fordi de ikke ønsker du om et år, 2 år eller på et andet tidspunkt får en kæmpe mavepuster HVIS han siger han ikke vil.

Du kender ham selvfølgelig bedst, vi kan kun svare ud fra det vi læser og jeg må da indrømme at jeg til tider har tænkt at det er virkelig synd for dig hvis han holder dig hen og om 2 år så smider bomben at han slet ikke vil alligevel, det ønsker vi jo ikke skal ske for dig 

Anmeld

13. oktober 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Du lægger jo selv op til at få vores meninger og bemærkninger.. Jeg vidste ikke der var censur på hvad man må skrive til dig, så det bør du nok skrive i dit næste indlæg?

Anmeld

13. oktober 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Jeg vil give dig ret. Der er mange negative svar til dig. Men syntes god nok generelt, at folk er blevet meget negative herinde  Hvis der er så mange der siger de læser flere af dine debatter, så forstår jeg virkelig ikke hvorfor de ikke lader spørgsmålet om, hvorvidt din kæreste vil have bør eller ej liggende? Hvorfor kommer det op hvergang du skriver? 

Kan sku godt forstå din frustration! 

Men som en anden skriver, så syntes jeg ikke du skal stoppe med at skrive. Det har alle brug for af og til.  Ellers er du hvertfald meget velkommen til at skrive til mig. 

Anmeld

13. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
grinny skriver:

Forstår godt din reaktion! MEN! Tror virkelig ikke folk gør det for at være negative og onde, men simpelthen fordi de ikke ønsker du om et år, 2 år eller på et andet tidspunkt får en kæmpe mavepuster HVIS han siger han ikke vil.

Du kender ham selvfølgelig bedst, vi kan kun svare ud fra det vi læser og jeg må da indrømme at jeg til tider har tænkt at det er virkelig synd for dig hvis han holder dig hen og om 2 år så smider bomben at han slet ikke vil alligevel, det ønsker vi jo ikke skal ske for dig 

Sådan læser jeg også de andres svar.
Personligt kender jeg også en hvor kæresten har været læænge om at blive klar, siger at han er klar og de kommer endda i behandling og først derefter fortæller han at han ikke vil have børn. Så må da indrømme at jeg også han tænkt tanken da jeg læste dagens tråd.

Til ts. Det må være svært at være så skruk når kæresten ikke er det. Håber han snart bliver klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.