Hvilken bæresele??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2013

MorEllen

Vi har brugt Baby Björn sin klassiske sele til pige nr1 og bruger den nu til pige nr2. Bruger den ikke supermeget, men nok til at vi har en mening om den Vi er tilfreds med den til vores brug, men skulle jeg brugt den meget mere ville jeg haft en med mere støtte.

Jeg har hørt rigtig meget godt om Ergobaby sine bæreseler! Så det kunne måske være verdt at prøve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

CamillaSoefelt

lotchen skriver:

Havde tænkt noget i omegnen af 500.

Hopper jeg over. Ellers tak

Anmeld

16. oktober 2013

klmf

CamillaSoefelt skriver:

Hopper jeg over. Ellers tak

Bare i orden.

Anmeld

18. oktober 2013

Maja88

skovrup skriver:

http://www.slynger.dk/group.asp?group=61

Ih nu virker linkene ikke..

Hvor længe brugte du lomme teknikken.. 

Anmeld

18. oktober 2013

Maja88

CamillaSoefelt skriver:

Hej alle i skønne kvinder.

Vi venter vores barn nr. 2 her den 30/10-13 og vil gerne have mig en ergonomisk bæresele. Vi forsøgte os med bæresele til vores første søn, men fik det aldrig til at spille... Men det vil jeg bare så gerne denne gang.
Og gerne en der er nem selv at sætte baby i og spænde fast på sig selv.

Har I gode erfaringer med nogle? Er mest til bæresele og ikke det der slyngefidus der.

Kom frisk piger ;-)!

Jeg har en drenget strækvikle til salg hvis det er.. special syet

Anmeld

18. oktober 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Maja88 skriver:

Ih nu virker linkene ikke..

Hvor længe brugte du lomme teknikken.. 

Brugte kun den binding én gang, da knægten var ret stor da han blev født (4500g og 56 cm) så han lød ikke bekvemt dernede i lommen. Så vi brugte mave mod mave ret tidligt. Hvis du selv bruger mave mod mave skal du se efter om den lille bedst kan lide at ligge med benene spredt eller op til maven som en frø

Anmeld

18. oktober 2013

Maja88

skovrup skriver:

Brugte kun den binding én gang, da knægten var ret stor da han blev født (4500g og 56 cm) så han lød ikke bekvemt dernede i lommen. Så vi brugte mave mod mave ret tidligt. Hvis du selv bruger mave mod mave skal du se efter om den lille bedst kan lide at ligge med benene spredt eller op til maven som en frø

Ok.. vi bruger stadig lommen og gjorde jeg læænge ved den store også.. men den lille er kun 4kg nu

Blev bare i tvivl for har ikke set andre bruge lommen, men kun mave mod mave

Anmeld

18. oktober 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Maja88 skriver:

Ok.. vi bruger stadig lommen og gjorde jeg læænge ved den store også.. men den lille er kun 4kg nu

Blev bare i tvivl for har ikke set andre bruge lommen, men kun mave mod mave

Lommen kan du bruge til den lille ser for klemt ud og ikke ligger ordentligt, især skal du lytte efter om hun knirker, det ikke er godt tegn, så det ved at være tid til at skifte stilling. Men lyt til baby, baby ved nemlig bedst :-) 

Fandt du id af det med påklædningen i viklen?

Anmeld

18. oktober 2013

Maja88

skovrup skriver:

Lommen kan du bruge til den lille ser for klemt ud og ikke ligger ordentligt, især skal du lytte efter om hun knirker, det ikke er godt tegn, så det ved at være tid til at skifte stilling. Men lyt til baby, baby ved nemlig bedst :-) 

Fandt du id af det med påklædningen i viklen?

Ja jeg klædte hende på som i barnevognen.. så tak for hjælpen

Men har generelt en knirkebaby ;-).. synes hendes storesøster lå besre jo aældre og tungere hun blev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.