Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaSoefelt skriver: Hej alle i skønne kvinder. Vi venter vores barn nr. 2 her den 30/10-13 og vil gerne have mig en ergonomisk bæresele. Vi forsøgte os med bæresele til vores første søn, men fik det aldrig til at spille... Men det vil jeg bare så gerne denne gang.Og gerne en der er nem selv at sætte baby i og spænde fast på sig selv.Har I gode erfaringer med nogle? Er mest til bæresele og ikke det der slyngefidus der.Kom frisk piger ;-)!
Hej alle i skønne kvinder. Vi venter vores barn nr. 2 her den 30/10-13 og vil gerne have mig en ergonomisk bæresele. Vi forsøgte os med bæresele til vores første søn, men fik det aldrig til at spille... Men det vil jeg bare så gerne denne gang.Og gerne en der er nem selv at sætte baby i og spænde fast på sig selv.Har I gode erfaringer med nogle? Er mest til bæresele og ikke det der slyngefidus der.Kom frisk piger ;-)!
Hvor meget regner du med den skal bruges?
AnthonsMor skriver: Hvor meget regner du med den skal bruges?
CamillaSoefelt skriver: En del håber jeg
En del håber jeg
Så har jeg ikke nogen bud..
Jo en strækvikle
Altså vi har en babybjørn herhjemme, den nyeste på markedet, som kan bruges fra nyfødt helt til barnet er nogle år gammel (ved ikke om det er standard generelt) men den er vi i hvert fald rigtig glade for indtil videre (vores søn er kun næsten 7 uger gammel).
Den kan jeg nemt selv komme ham i og ud af igen selvom han sover, og uden at vække ham med for meget masen rundt.. og den er nem at justere selv, så den sidder godt hver gang uden problemer..
Har denne her ,synes den er rigtig god
http://mamaslife.dk/product/baeresele-manduca-newstyle-sikkerhedstestet-153/]
kann brugest fra 3,5 kg til 20 kg og kann brugest på maven ,hoften og ryggen
AnthonsMor skriver: Så har jeg ikke nogen bud.. Jo en strækvikle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128