Hvilken bæresele??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.858 visninger
48 svar
5 synes godt om
10. oktober 2013

CamillaSoefelt

Hej alle i skønne kvinder.

Vi venter vores barn nr. 2 her den 30/10-13 og vil gerne have mig en ergonomisk bæresele. Vi forsøgte os med bæresele til vores første søn, men fik det aldrig til at spille... Men det vil jeg bare så gerne denne gang.
Og gerne en der er nem selv at sætte baby i og spænde fast på sig selv.

Har I gode erfaringer med nogle? Er mest til bæresele og ikke det der slyngefidus der.

Kom frisk piger ;-)!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

AnthonsMor

CamillaSoefelt skriver:

Vi venter vores barn nr. 2 her den 30/10-13 og vil gerne have mig en ergonomisk bæresele. Vi forsøgte os med bæresele til vores første søn, men fik det aldrig til at spille... Men det vil jeg bare så gerne denne gang.

Har I gode erfaringer med nogle? Er mest til bæresele og ikke det der slyngefidus der.

Kom frisk piger ;-)!

Hvor meget regner du med den skal bruges?

Anmeld

10. oktober 2013

CamillaSoefelt

AnthonsMor skriver:

Hvor meget regner du med den skal bruges?

En del håber jeg

Anmeld

10. oktober 2013

AnthonsMor

CamillaSoefelt skriver:

En del håber jeg

Så har jeg ikke nogen bud..

Jo en strækvikle

Anmeld

10. oktober 2013

Bell'star

CamillaSoefelt skriver:

Kom frisk piger ;-)!

Altså vi har en babybjørn herhjemme, den nyeste på markedet, som kan bruges fra nyfødt helt til barnet er nogle år gammel (ved ikke om det er standard generelt) men den er vi i hvert fald rigtig glade for indtil videre (vores søn er kun næsten 7 uger gammel).

Den kan jeg nemt selv komme ham i og ud af igen selvom han sover, og uden at vække ham med for meget masen rundt.. og den er nem at justere selv, så den sidder godt hver gang uden problemer..

Anmeld

10. oktober 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Vil også anbefale en strækvikle.. den er måske besværlig i starten, men det er lige indtil man har lært at binde den ordenligt. Jeg kunne gå med ham i timevis uden et pip fra min ryg.

Jeg havde også en bæresele, men brugte den aldrig da jeg fik ondt i skulderen af den.

Anmeld

11. oktober 2013

Dorthe1986

Jeg vil anbefale ergobaby :-) den kan købes i babysam og den er rigtig god for barnet da den ikke kun støtter i skridtet, men også støtter benene :-)

Anmeld

11. oktober 2013

FF

Har denne her ,synes den er rigtig god 

http://mamaslife.dk/product/baeresele-manduca-newstyle-sikkerhedstestet-153/]

kann brugest fra 3,5 kg til 20 kg og kann brugest på maven ,hoften og ryggen

Anmeld

11. oktober 2013

L&V

Jeg vil sige det sådan jeg ka få min stræk vikle hurtigere på end vores bæresele.
hvis det ska være bæresele er der jo mange forbehold ang hvor længe og barnet ska være noget større osv

Anmeld

11. oktober 2013

CamillaSoefelt

AnthonsMor skriver:

Så har jeg ikke nogen bud..

Jo en strækvikle

Ok. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.