job/løn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2013

gædde/gitte

Mom skriver:

Velkommen til den virkelige verden?

Altså bare fordi man bliver chokeret over lønningerne i butik, betyder det vel ikke at man er blåøjet?

Jeg blev selv ret chokeret over at den kun ligger på mellem 18-22.000 mdr., men det er nok fordi jeg arbejder på kontor hvilket jeg osse er uddannet indefor, så min lønning er en helt anden, selvom jeg ikke syntes jeg er voldsom højt lønnet.

Jeg blev desuden også chokeret over at man ikke forhandler løn og underskriver kontrakt inden første arbejdsdag

netop derfor kender jeg MANGE salgsass. der har omskolet sig til kontor

Men butiks arbejde lønnen er bare ikke opdateret til ALT det vi skal.

Jeg er :

Vinduespudser
rengøringsassistent
Bogholder
Sælger
Indkøber
Skiltemager
Reklametegner
syerske
dekoratør
og indimellem psykolog -dørmåtte-

Men jeg hedder kun Salgsassistent

Derfor syntes jeg også man SKAL ha styr på sin løn inden..og jeg NÆGTER interesse timer. Jeg skal ha løn for det jeg laver- basta

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

Menne

gædde/gitte skriver:

velkommen til den virkelige verden

At jeg undrer mig over lave lønninger, betyder ikke at jeg ikke lever i den virkelige verden. Min egen løn er høj i forhold til, og jeg forestiller mig, at det må være svært at leve for en løn på 20.000. Jeg har stor respekt for salsassistenter og andre i branchen. Jeg synes ikke det er rimelig løn for jeres arbejdsindsats og arbejdstider.

Anmeld

11. oktober 2013

Anonym trådstarter

mit største problem ER at jeg er/var på KH så dvs jeg må IKKE sige nej til tilbudt arbejde

så da butikschefen ringede og tilbød mig en fastansættelse som souschef er det bare at hoppe på den, for ellers stopper min udbetaling fra KH

MEN jeg kan jo sagtens lede efter andet, som også er nemmere når man er i arbejde

Anmeld

11. oktober 2013

Carina:-)

Anonym skriver:

mit største problem ER at jeg er/var på KH så dvs jeg må IKKE sige nej til tilbudt arbejde

så da butikschefen ringede og tilbød mig en fastansættelse som souschef er det bare at hoppe på den, for ellers stopper min udbetaling fra KH

MEN jeg kan jo sagtens lede efter andet, som også er nemmere når man er i arbejde

Og så glæd dig over at du nu kan forsørge dig selv,og at i de her tider som man siger er det ret svært at finde et fuldtids´job-Og det gør det ikke nemmere hvis man er på kh/dp .

Så stort tillykke ,og jeg tror du bliver rigtigt glad for det 

Anmeld

11. oktober 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Og så glæd dig over at du nu kan forsørge dig selv,og at i de her tider som man siger er det ret svært at finde et fuldtids´job-Og det gør det ikke nemmere hvis man er på kh/dp .

Så stort tillykke ,og jeg tror du bliver rigtigt glad for det 

det er nemlig det tak skal du ha smill

Anmeld

12. oktober 2013

gædde/gitte

Menne skriver:

At jeg undrer mig over lave lønninger, betyder ikke at jeg ikke lever i den virkelige verden. Min egen løn er høj i forhold til, og jeg forestiller mig, at det må være svært at leve for en løn på 20.000. Jeg har stor respekt for salsassistenter og andre i branchen. Jeg synes ikke det er rimelig løn for jeres arbejdsindsats og arbejdstider.

hvor mange smilys med tunger ud af kæften skal der til, før I kan læse den jyske humor??

nej - det er et lav lønnet job.... men det bliver jo heller ikke bedre hvis man ikke selv stiller krav

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.