job/løn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2013

Benjamins'mor

Menne skriver:

Jeg ved det faktisk ikke.. Men er helt i chok over at folk skriver 18-22.000 - Hvad får man så som kassedame? Jeg troede ikke, folk var så dårligt lønnet i DK.  Som souschef havde jeg nok gættet på min. 26.000 - men hvad ved jeg.. 

Anyway stort tillykke med jobbet.

Min kæreste er godtnok buschauffør men får 21.333 i grundløn, så kommer der jo så tillæg som aften, nat, overarbejde mv.
Så tænker at man som souschef nok får omkring 22.000. Tror ikke på det kan være meget mindre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

Menne

Benjamins'mor skriver:

Min kæreste er godtnok buschauffør men får 21.333 i grundløn, så kommer der jo så tillæg som aften, nat, overarbejde mv.
Så tænker at man som souschef nok får omkring 22.000. Tror ikke på det kan være meget mindre.

Ok. Der går nok lidt tid før jeg igen brokker mig over min løn så ;-) 

Anmeld

11. oktober 2013

anynom

Menne skriver:

Jeg ved det faktisk ikke.. Men er helt i chok over at folk skriver 18-22.000 - Hvad får man så som kassedame? Jeg troede ikke, folk var så dårligt lønnet i DK.  Som souschef havde jeg nok gættet på min. 26.000 - men hvad ved jeg.. 

Tja, min løn hedder 17.013 kr om måneden brutto. Pt er dagpengesatsen faktisk højere end min løn.

Anmeld

11. oktober 2013

stjernehimmel

Menne skriver:

Jeg fik faktisk ik mere end hvad man ku få på dagpenge  

Anmeld

11. oktober 2013

Menne

JulieWH skriver:

Tja, min løn hedder 17.013 kr om måneden brutto. Pt er dagpengesatsen faktisk højere end min løn.

Synes det er svinsk, at man betaler folk så lidt. Ved godt at penge ikke er alt, og jeg mener det er ligeså vigtigt, at man trives i sit job.. Men helt ærligt. Det må være svært at leve for??

Anmeld

11. oktober 2013

Menne

stjernehimmel skriver:

Jeg fik faktisk ik mere end hvad man ku få på dagpenge  

Det synes jeg virkeligt er for dårligt.. 

Anmeld

11. oktober 2013

stjernehimmel

Menne skriver:

Det synes jeg virkeligt er for dårligt.. 

Løn er ik steget meget, ved et sted hvor de får 95 i timen så de ik er berettet dagpenge pga lønnen er under de 125 i snit det kræver at bevare dagpengeretten..... Det dælme ik meget.... 

Anmeld

11. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Menne skriver:

Ok. Der går nok lidt tid før jeg igen brokker mig over min løn så ;-) 

Jeg gik også og troede jeg lå i den nederste del af middellønnet, men min løn er da faktisk fin til sammenligning så  Synes godt nok ikk det er en rimelig løn for en souchef eller en kassedame for den sags skyld. 

Anmeld

11. oktober 2013

anynom

Menne skriver:

Synes det er svinsk, at man betaler folk så lidt. Ved godt at penge ikke er alt, og jeg mener det er ligeså vigtigt, at man trives i sit job.. Men helt ærligt. Det må være svært at leve for??

Næh, jeg har jo ikke prøvet andet? Men det ville da selvfølgelig være rart med en lønforhøjelse

Anmeld

11. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
stjernehimmel skriver:

Løn er ik steget meget, ved et sted hvor de får 95 i timen så de ik er berettet dagpenge pga lønnen er under de 125 i snit det kræver at bevare dagpengeretten..... Det dælme ik meget.... 

Men er der ikk regler for den slags? Er der ikk en fagforening der har sat en mindsteløn i deres overenskomst, der er høj nok til at man SELFØLGELIG kan få dagpenge. Alt andet er da slet ikk fair. Så har de ansatte jo slet ikk en chance 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.