Hvilken type bukser foretrækker du/dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2013

bøllen

god aften, håber i kan komme med lidt inspiration 

Skal have købt lidt bukser og bluser til ham den lille gut indtil videre har han kun de der løse cowboybukser med elastik ved mave og fødder de er rigtig fine og behagelige ser det ud til, men kunne godt tænke mig lidt variation i garderoben, han er jo ikke baby mere....eller

synes stadig han er for lille til rigtige jeans/cowboybukser, de kan umuligt være rare at lege i. Og sweatpants er hjemmebukser i min verden  Eller hvad? 

Hvad foretrækker i til de små gutter? Kom gerne med billeder til inspiration 

Her bruger vi kun bukser uden knapper og lynlås. Da det for mig er vigtig han selv kan få dem op / ned når vandet skal lades .

p.t bruger vi mest velour bukser . Enten købt eller jeg syr dem selv. samt bukser som disse.

det vigtigste er de er behagelige at have på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

twinny

Hummel smækbukser og jeans er dejlige behagelig i stoffet og løse.  

Anmeld

10. oktober 2013

twinny

twinny skriver:

Hummel smækbukser og jeans er dejlige behagelig i stoffet og løse.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. oktober 2013

mor88

Mor11 skriver:

Skal have købt lidt bukser og bluser til ham den lille gut indtil videre har han kun de der løse cowboybukser med elastik ved mave og fødder de er rigtig fine og behagelige ser det ud til, men kunne godt tænke mig lidt variation i garderoben, han er jo ikke baby mere....eller

synes stadig han er for lille til rigtige jeans/cowboybukser, de kan umuligt være rare at lege i. Og sweatpants er hjemmebukser i min verden  Eller hvad? 

min datter er næsten 2 år, og vi bruger sweatpants, løse kowboybukser, leggings og kjoler 

Jeg synes altså at man kan få mange fine bukser til drenge, der ikke sidder så stramt 

H&M, name it, hummel, adidas, nike, MinyMo, Kids up o.m.f laver fede bukser, som børn synes er behagelige 

Anmeld

10. oktober 2013

TNBC

Tauf skriver:

Uhh jeg er hvis en ond ond mor Elias har mest cowboybukser på. Med knapper, lynlås og det hele Han leger og tumler helt fint rundt

jeg ser altså også 2årige i cowboybukser med lynlås, knap og bælte, og der er ingen problemer at lege i dem. det er vel bare at finde nogen der ikke sidder så stramt at de ikke kan bøje benene.

Anmeld

10. oktober 2013

TNBC

Mor11 skriver:

tjek lekmer.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.