Hvilken type bukser foretrækker du/dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Barnepigen skriver:

Nu arbejder jeg med små børn til daglig. Jeg synes ikke stramme og stive jeans/bukser passer til børn. Jeg synes sagtens de kan bruge sweatpant til daglig.  I min verden skal børn bruge velour, sweatpant, bløde jeans med elastik i mave, stofbukser og bukser i den stil

nej, det synes jeg jo heller ikk  

men kan man virkelig kun få de løse cowboybukser og sweatpants til drenge???? Er der virkelig ikk lavet andre modeller med elastik ved maven og sådan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Janne T. skriver:

Og ved godt Rose er en pige, men princippet er det samme og bukserne fås også i drengefarver  

Se, det var da nogen lidt pænere sweatpants :-D tak! 

Anmeld

10. oktober 2013

Laulund87

Min datter på næsten 4 år bruger mest dem her

http://www.hm.com/dk/product/96310?article=96310-A

Hun er ret slank så de sidder bare super på hende og de er i stretch uden knapper eller noget, så de er behagelige.

Anmeld

10. oktober 2013

Dorthe1986

Janne T. skriver:

Det allervigtigste for mig er komfort. Kunne ikke drømme om at sende Rose ud i jeans med knapper og lynlås - synes selv det er ukomfortabelt.

Hun går meget i leggins og også sweatpants. Synes ikke det er hjemmetøj i den alder Lige nu er mine yndlingsbukser til hende dem her fra H&M. De er så lækre bløde, lidt lune og super behagelige!

Det er lige præcis dem vi bruger til Emil - det er så lækker kvalitet :-)

Anmeld

10. oktober 2013

StudPsyk

Dorthe1986 skriver:

Det er lige præcis dem vi bruger til Emil - det er så lækker kvalitet :-)

De er SÅ gode! Har kun et par, men skal have købt nogle flere, de er bare super!

Anmeld

10. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Janne T. skriver:

De er SÅ gode! Har kun et par, men skal have købt nogle flere, de er bare super!

Ser også ud til at de har dem i lidt forskellige farvekombinationer, så man kan jo sagtens købe nogen stykker :-D 

årh, fandt lige nogen mega fede nogen fra Hummel  FY!! Det er for dyrt!!  Hahaha

Anmeld

10. oktober 2013

StudPsyk

Mor11 skriver:

Ser også ud til at de har dem i lidt forskellige farvekombinationer, så man kan jo sagtens købe nogen stykker :-D 

årh, fandt lige nogen mega fede nogen fra Hummel  FY!! Det er for dyrt!!  Hahaha

Åååh det kender jeg godt 

Anmeld

10. oktober 2013

Dorthe1986

Janne T. skriver:

Vi har dem i ensfarvet :-) og de kører jo 3 for 2's pris så det benytter jeg mig gladeligt af ;-)

Anmeld

10. oktober 2013

StudPsyk

Dorthe1986 skriver:

Vi har dem i ensfarvet :-) og de kører jo 3 for 2's pris så det benytter jeg mig gladeligt af ;-)

Gud ja! Jeg må lige i H&M i morgen med fødselsdagspenge og købe 3 par 

Anmeld

10. oktober 2013

MyLove E

Uhh jeg er hvis en ond ond mor Elias har mest cowboybukser på. Med knapper, lynlås og det hele Han leger og tumler helt fint rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.