Hvilken type bukser foretrækker du/dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.437 visninger
25 svar
11 synes godt om
10. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

god aften, håber i kan komme med lidt inspiration 

Skal have købt lidt bukser og bluser til ham den lille gut indtil videre har han kun de der løse cowboybukser med elastik ved mave og fødder de er rigtig fine og behagelige ser det ud til, men kunne godt tænke mig lidt variation i garderoben, han er jo ikke baby mere....eller

synes stadig han er for lille til rigtige jeans/cowboybukser, de kan umuligt være rare at lege i. Og sweatpants er hjemmebukser i min verden  Eller hvad? 

Hvad foretrækker i til de små gutter? Kom gerne med billeder til inspiration 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

Tulle28

Nu har jeg kun piger Men jeg er altid gået op i at tøjet skal være behageligt at have på og være til at lege i. F.eks. har Zara det fineste babytøj, men på meget af det, især bukserne, er der spænder, hvilket i min verden slet ikke hører hjemme på en baby der er i fuld sving med at udforske verden. Og kjoler der ikke har elastik, men helt faste sømme.

Jeg giver gladeligt både den store og den lille sweatpants på, synes det ser sødt ud og de er rare at have på. Selvfølgelig er der forskel på hverdag og fest

Anmeld

10. oktober 2013

Dorthe1986

Mor11 skriver:

Skal have købt lidt bukser og bluser til ham den lille gut indtil videre har han kun de der løse cowboybukser med elastik ved mave og fødder de er rigtig fine og behagelige ser det ud til, men kunne godt tænke mig lidt variation i garderoben, han er jo ikke baby mere....eller

synes stadig han er for lille til rigtige jeans/cowboybukser, de kan umuligt være rare at lege i. Og sweatpants er hjemmebukser i min verden  Eller hvad? 

Vi bruger rigtig meget sweatpants herhjemme, især dem fra h&m :-) eller hummel eller andre seje udgaver ;-) han har også løse fløjlsbukser og en del almindelige bukser (chinos). Jeg sørger bare altid for at de er er med stræk eller tilpas løse til at han kan lege ordentligt i det :-)

Herhjemme holder vi os også fra rigtige jeans, af samme grund som dig:-)

Anmeld

10. oktober 2013

Elgaard73

Jeg har en snart to-årig dreng og han får rigtig ofte sweatpants på til daglig. Både herhjemme og i DP. I mine øjne må det da være det behageligeste at have på, når man tumler rundt.

Han får faktisk kun cowboy bukser på, når vi skal noget.

Anmeld

10. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Tulle28 skriver:

Nu har jeg kun piger Men jeg er altid gået op i at tøjet skal være behageligt at have på og være til at lege i. F.eks. har Zara det fineste babytøj, men på meget af det, især bukserne, er der spænder, hvilket i min verden slet ikke hører hjemme på en baby der er i fuld sving med at udforske verden. Og kjoler der ikke har elastik, men helt faste sømme.

Jeg giver gladeligt både den store og den lille sweatpants på, synes det ser sødt ud og de er rare at have på. Selvfølgelig er der forskel på hverdag og fest

Jeg er heller ikk til unødvendige knapper og lynlås-detaljer og den slags, netop fordi det ikk kan være rart at tumle i. 

Synes bare ikk der er ret mange muligheder til drengene. Piger kan jo både have de der løse cowboybukser, leggings, strømpebukser og de der pludderbukser i tyndt stof. Der er bare lidt flere muligheder.

Anmeld

10. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Elgaard73 skriver:

Jeg har en snart to-årig dreng og han får rigtig ofte sweatpants på til daglig. Både herhjemme og i DP. I mine øjne må det da være det behageligeste at have på, når man tumler rundt.

Han får faktisk kun cowboy bukser på, når vi skal noget.

Han har samme alder

synes også at sweatpants er lækre behagelige, men jeg har det lidt med sweatpants som med nattøj  Jeg ville ik selv tage det på udenfor hjemmet. 

Anmeld

10. oktober 2013

StudPsyk

Mor11 skriver:

Det allervigtigste for mig er komfort. Kunne ikke drømme om at sende Rose ud i jeans med knapper og lynlås - synes selv det er ukomfortabelt.

Hun går meget i leggins og også sweatpants. Synes ikke det er hjemmetøj i den alder Lige nu er mine yndlingsbukser til hende dem her fra H&M. De er så lækre bløde, lidt lune og super behagelige!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. oktober 2013

StudPsyk

Og ved godt Rose er en pige, men princippet er det samme og bukserne fås også i drengefarver  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. oktober 2013

Pigent

Mor11 skriver:

Nu arbejder jeg med små børn til daglig. Jeg synes ikke stramme og stive jeans/bukser passer til børn. Jeg synes sagtens de kan bruge sweatpant til daglig.  I min verden skal børn bruge velour, sweatpant, bløde jeans med elastik i mave, stofbukser og bukser i den stil

Anmeld

10. oktober 2013

C-Dog

Min dreng er tre år i næste måned (guuud hvor tiden egentlig flyver!) og han har kun joggingbukser og de der løse jeans med elastik. Men han foretrækker at fise rundt i boxershorts og bar mave :-P et par almindelige bukser ville hemme ham for meget tror jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.