Aaaav...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Jamen søde for pokker da. Hvor jeg føler med dig!

er det kun din egen læge der har undersøgt dig?

Skete der noget da du var 17 år? Kørte galt, eller andet uheld hvor du kan ha´fået et piskesmæld?

Og det med det IKKE stråler ned i benet, det behøver det IKKE ved en disku, det er bare et alm. tegn. -Og jeg sys det lyder alarmernde at du skal tisse meget når du får det. Det er jo netop et af de slvorlige tegn ved en disku.

Da jeg var 17 og det startede, havde jeg en voldsom hoste, og under et hosteanfald fik jeg en fibersprængning i mit venstre bryst ved rygsøjlen foran. Det ved lægerne godt. Siden har jeg haft smerter både i brystet og i ryggen samme sted.

Da jeg var 18 blev jeg skadet i lænden af min daværende kæreste (dog ikke med vilje) Jeg kunne ikke gå resten af dagen, og siden har jeg haft de her ture med lænden. Det ved lægerne osse godt, men de kan ikke finde ud af hvad der er galt...Øv.

Jeg svarer først nu, for jeg havde det rigtig skidt i går pga. pillerne. Har det stadig skidt, men tør ikke tage flere piller efter i går...slet ikke når jeg er alene hjemme med Emma. Men tror lige jeg mailer til lægen og spørger, hvad jeg skal gøre...om han evt. har nogle andre piller....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Bondepigen

ka-ri-na skriver:

jeg tror måske godt dit kunne være en prolaps... men det er ikke en de vil operere væk før man er ved at dø.... det kan nemli blive meget værre af en operation... :0)

Jamen mon jeg har flere...?? For jeg har det jo osse længere oppe i ryggen. Jeg kan ikke så godt løfte armene, når jeg har ondt, så hårvask er ekstremt hårdt, og så stråler det ud i armene, og mine arme og hænder sover tit, når jeg vågner om morgenen...

Anmeld

23. juli 2009

Ni-ko-li-ne

bondepigen skriver:

Jamen mon jeg har flere...?? For jeg har det jo osse længere oppe i ryggen. Jeg kan ikke så godt løfte armene, når jeg har ondt, så hårvask er ekstremt hårdt, og så stråler det ud i armene, og mine arme og hænder sover tit, når jeg vågner om morgenen...

måske..... det kan også være fordi din øvre ryg bliver hårdt belastet og brugt ekstra meget når den nedre del er i "stykker".... hvis du forstår hvad jeg mener

Anmeld

23. juli 2009

Bondepigen

ka-ri-na skriver:

måske..... det kan også være fordi din øvre ryg bliver hårdt belastet og brugt ekstra meget når den nedre del er i "stykker".... hvis du forstår hvad jeg mener

Jo, det forstår jeg godt.

Det er bare så trist, når man ikke føler man bliver taget seriøst af lægen...og det er ikke blevet bedre efter alt det her med Emma, som de heller ikke tog seriøst før hun var 5 mdr.

Er bare blevet så træt af at gå til læge, da jeg ikke får noget ud af det...

Anmeld

23. juli 2009

Ni-ko-li-ne

bondepigen skriver:

Jo, det forstår jeg godt.

Det er bare så trist, når man ikke føler man bliver taget seriøst af lægen...og det er ikke blevet bedre efter alt det her med Emma, som de heller ikke tog seriøst før hun var 5 mdr.

Er bare blevet så træt af at gå til læge, da jeg ikke får noget ud af det...

det kan jeg fisme godt følge dig i... hvad med at skifte din læge? eller slå gevaldigt i bordet... Martin har lært mig at være noget så konsekvent så jeg bliver en K.....ælling og fortæller lægen at det er hans job! basta

Anmeld

23. juli 2009

Bondepigen

ka-ri-na skriver:

det kan jeg fisme godt følge dig i... hvad med at skifte din læge? eller slå gevaldigt i bordet... Martin har lært mig at være noget så konsekvent så jeg bliver en K.....ælling og fortæller lægen at det er hans job! basta

Jeg har allerede skiftet læge til ham som sendte Emma videre i systemet. Men har ikke så stor tiltro til læger i det hele taget længere...

For min far har osse lige fået konstateret diabetes. Det har han haft i et års tid, og han har været i livsfare. Det ved jeg da jeg kender en ung mand der er død af diabetes, og min far har flere gange været så træt, at han næsten ikke har kunnet snakke.... Der sagde jeg til ham, at han har sukkersyge, det var jeg sikker på og tvang ham til at få lægen til at undersøge ham for det.

Min far mente ikke det var det, for det troede han helt sikkert de havde undersøgt ham for, da han havde alle symptomer. Men det havde de altså ikke, og hans blodsukker var da osse så højt, at det slet ikke kunne måles....

Anmeld

23. juli 2009

Ni-ko-li-ne

bondepigen skriver:

Jeg har allerede skiftet læge til ham som sendte Emma videre i systemet. Men har ikke så stor tiltro til læger i det hele taget længere...

For min far har osse lige fået konstateret diabetes. Det har han haft i et års tid, og han har været i livsfare. Det ved jeg da jeg kender en ung mand der er død af diabetes, og min far har flere gange været så træt, at han næsten ikke har kunnet snakke.... Der sagde jeg til ham, at han har sukkersyge, det var jeg sikker på og tvang ham til at få lægen til at undersøge ham for det.

Min far mente ikke det var det, for det troede han helt sikkert de havde undersøgt ham for, da han havde alle symptomer. Men det havde de altså ikke, og hans blodsukker var da osse så højt, at det slet ikke kunne måles....

som sagt forstå jeg dig godt... men det er nu engang den måde hvores verden er sammensat på... så det er den eneste vej hvis du vil have hjælp... og det skal du altså... ellers går det helt galt søde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.