ka-ri-na skriver:
din stakkel.... hvis der er noget jeg ved så er det hvor slemt det er at have det sådan!!!!!!!
jeg har haft ondt i over et år nu.... og jeg tager ikke piller for så kan jeg ikke mærke om det bliver værre.....mit er pga. en prolaps der skulle trænes væk (fik opereret en anden væk).... men den er i firbindelse med graviditeten blevet værre igen.... det summer konstant i mit højre ben og i foden.... når jeg har isddet kan jeg ikke rette mig op og jeg har ondt hver gang jeg løfter Nikoline.... de der Dolol kan jeg heller ikke med.... bed ham om noget andet! kodein f.eks....
¨det lyder til at du som jeg har en svag ryg.... og jeg har et godt råd.... få styrket din mave og din ryg NU! inden det er for sent..... dvs. mavebøjninger (du skal op på ca 100 hver dag) husk både de lige og de skrå muskler og ryg bøjninger.... begge dele er lige vigtigt :0) anskaf dig evt. en gym ball
Ja, det ved jeg, at du ved. Det er bare ikke sjovt. Føler osse med dig.

Jeg har en gym bold, og laver øvelser. Har gået på rygskole, men det hjælper bare ikke rigtigt noget, men laver dem alligevel, for det skader jo ikke.
Jeg har haft de her smerter i 16 år. De startede da jeg var 17, så jeg burde have vænnet mig til dem, men det er svært... men det kender du jo alt til.
Kan kun håbe på, at lægerne på et tidspunkt finder ud af, hvad det er, så de kan hjælpe mig...
Håber det lykkes dig, at få discussen trænet væk.
Anmeld