Aaaav...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2009

Bondepigen

Eva skriver:

For pokker da...stakkels dig, det lyder sørme hårdt....øvøv....fik du sovet ok i nat eller?? håber jeg du gjorde...
Hvad med en fys, det har du sikkert prøvet....hvad kan man ellers gøre...føler virkelig med dig...
KNus og god bedring....og godt du har din lille smukke datter som det skønneste lystpunkt..smiler

Jo tak, jeg sov tungt og godt.

Jeg har prøvet næsten alt... kiropraktor, fys, zoneterapi, akupunktur, kraniosakralterapi, forskelligt naturmedicin osv. men intet hjælper. Virkelig øv, kan kun håbe på, det bliver bedre med tiden, og at min datter ikke arver mine skavanker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Ni-ko-li-ne

bondepigen skriver:

Ja, jeg har haft en hård dag.

Det startede med at jeg natten til idag, fik voldsomt ondt i lænden. Det har jeg tit haft før, og så kan jeg næsten ikke bukke mig eller rette mig op, specielt efter jeg har været i hvile. Og jeg har bare ikke kunnet løfte Emma op og ned af sengen, men det blev jeg jo nødt til.... Så jeg "skreg" min smerte ud imens. Heldigvis troede hun vist jeg lavede sjov, så hun grinede bare af det.

Kl. 14.00 kunne jeg bare ikke holde det ud mere, var bange for at det ville ende med, at jeg slet ikke kunne gå, så jeg ringede efter kæresten, som kom hjem med det samme. (Han bliver osse hjemme i morgen).

Derefter ringede jeg til lægen, som gav mig dolol...og dem kan jeg bare ikke tåle. Det vidste jeg godt, men bliver jo nødt til at gøre noget... og de har bare ikke hjulpet ret meget, og så de frygtelige bivirkninger med svimmelhed...årh, det er træls. Tør næsten ikke tage flere, men har alligevel taget en nu her i håb om at den kan hjælpe i løbet af natten, og så gør det jo ikke så meget at jeg er svimmel, når jeg sover.

Er bare så træt af min ryg. Jeg har ondt i ryggen konstant, men det her er værre end det plejer. Jeg tror selv det måske er en diskus... men det siger lægen, at det ikke kan være, når det ikke stråler ned i benet... Men jeg skal tisse konstant, når jeg har det sådan her... Nogen der har prøvet det???

Det er bare så øv altså. Har haft en dum dag!!!

din stakkel.... hvis der er noget jeg ved så er det hvor slemt det er at have det sådan!!!!!!!

jeg har haft ondt i over et år nu.... og jeg tager ikke piller for så kan jeg ikke mærke om det bliver værre.....mit er pga. en prolaps der skulle trænes væk (fik opereret en anden væk).... men den er i firbindelse med graviditeten blevet værre igen.... det summer konstant i mit højre ben og i foden.... når jeg har isddet kan jeg ikke rette mig op og jeg har ondt hver gang jeg løfter Nikoline.... de der Dolol kan jeg heller ikke med.... bed ham om noget andet! kodein f.eks....

¨det lyder til at du som jeg har en svag ryg.... og jeg har et godt råd.... få styrket din mave og din ryg NU! inden det er for sent..... dvs. mavebøjninger (du skal op på ca 100 hver dag) husk både de lige og de skrå muskler og ryg bøjninger.... begge dele er lige vigtigt :0) anskaf dig evt. en gym ball

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

bondepigen skriver:

Jo tak, jeg sov tungt og godt.

Jeg har prøvet næsten alt... kiropraktor, fys, zoneterapi, akupunktur, kraniosakralterapi, forskelligt naturmedicin osv. men intet hjælper. Virkelig øv, kan kun håbe på, det bliver bedre med tiden, og at min datter ikke arver mine skavanker.

Det er da virkelig mærkeligt og dybt frustrerende, er det ikke?? at intet hjælper....men ja, måske forsvinder det med alderen, det håber jeg virkelig for dig...
Godt du fik en god nats søvn..
knus...

Anmeld

22. juli 2009

Bondepigen

ka-ri-na skriver:

din stakkel.... hvis der er noget jeg ved så er det hvor slemt det er at have det sådan!!!!!!!

jeg har haft ondt i over et år nu.... og jeg tager ikke piller for så kan jeg ikke mærke om det bliver værre.....mit er pga. en prolaps der skulle trænes væk (fik opereret en anden væk).... men den er i firbindelse med graviditeten blevet værre igen.... det summer konstant i mit højre ben og i foden.... når jeg har isddet kan jeg ikke rette mig op og jeg har ondt hver gang jeg løfter Nikoline.... de der Dolol kan jeg heller ikke med.... bed ham om noget andet! kodein f.eks....

¨det lyder til at du som jeg har en svag ryg.... og jeg har et godt råd.... få styrket din mave og din ryg NU! inden det er for sent..... dvs. mavebøjninger (du skal op på ca 100 hver dag) husk både de lige og de skrå muskler og ryg bøjninger.... begge dele er lige vigtigt :0) anskaf dig evt. en gym ball

Ja, det ved jeg, at du ved. Det er bare ikke sjovt. Føler osse med dig.

Jeg har en gym bold, og laver øvelser. Har gået på rygskole, men det hjælper bare ikke rigtigt noget, men laver dem alligevel, for det skader jo ikke.

Jeg har haft de her smerter i 16 år. De startede da jeg var 17, så jeg burde have vænnet mig til dem, men det er svært... men det kender du jo alt til.

Kan kun håbe på, at lægerne på et tidspunkt finder ud af, hvad det er, så de kan hjælpe mig...

Håber det lykkes dig, at få discussen trænet væk.

Anmeld

22. juli 2009

Bondepigen

Eva skriver:

Det er da virkelig mærkeligt og dybt frustrerende, er det ikke?? at intet hjælper....men ja, måske forsvinder det med alderen, det håber jeg virkelig for dig...
Godt du fik en god nats søvn..
knus...

Jo det er frygteligt frustrerende ikke at have en diagnose... Har osse skrevet til "diagnose søges", for er til tider virkelig desperat.

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nej hvor træls for dig at du har det sådan. Jeg sender dig en stor krammer herfra og lidt "healing"

De bedste hilsner
Monica

Anmeld

22. juli 2009

Bondepigen

Rosa skriver:

Nej hvor træls for dig at du har det sådan. Jeg sender dig en stor krammer herfra og lidt "healing"

De bedste hilsner
Monica

Tak.

Anmeld

22. juli 2009

Ni-ko-li-ne

bondepigen skriver:

Ja, det ved jeg, at du ved. Det er bare ikke sjovt. Føler osse med dig.

Jeg har en gym bold, og laver øvelser. Har gået på rygskole, men det hjælper bare ikke rigtigt noget, men laver dem alligevel, for det skader jo ikke.

Jeg har haft de her smerter i 16 år. De startede da jeg var 17, så jeg burde have vænnet mig til dem, men det er svært... men det kender du jo alt til.

Kan kun håbe på, at lægerne på et tidspunkt finder ud af, hvad det er, så de kan hjælpe mig...

Håber det lykkes dig, at få discussen trænet væk.

ja det er fint nok med rygdkole osv... men mine smerter er aldrig forsvundet af det... jeg føler nærmest at man kan lave øvelser fra nu af og resten af ens tid og man vil alligevel have ondt....

Anmeld

22. juli 2009

Klumpe-dumpe

Jamen søde for pokker da. Hvor jeg føler med dig!

er det kun din egen læge der har undersøgt dig?

Skete der noget da du var 17 år? Kørte galt, eller andet uheld hvor du kan ha´fået et piskesmæld?

Og det med det IKKE stråler ned i benet, det behøver det IKKE ved en disku, det er bare et alm. tegn. -Og jeg sys det lyder alarmernde at du skal tisse meget når du får det. Det er jo netop et af de slvorlige tegn ved en disku.

Anmeld

22. juli 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Jamen søde for pokker da. Hvor jeg føler med dig!

er det kun din egen læge der har undersøgt dig?

Skete der noget da du var 17 år? Kørte galt, eller andet uheld hvor du kan ha´fået et piskesmæld?

Og det med det IKKE stråler ned i benet, det behøver det IKKE ved en disku, det er bare et alm. tegn. -Og jeg sys det lyder alarmernde at du skal tisse meget når du får det. Det er jo netop et af de slvorlige tegn ved en disku.

grunden til at lægen nævner det med at det skal stråle ned i benet er at man ikke opererer før det stråler ned i benet (så er der risiko for at nerverne er ved at blive skåret over alt efter intensiteten...).... mht. tisseriet så skal man holde øje med om man kan kontrollere sin vandladning.... altså hvis man lige pludselig tisser og eller prutter i bukserne (så er diskus ved at skære et helt nervebundt over)

jeg tror måske godt dit kunne være en prolaps... men det er ikke en de vil operere væk før man er ved at dø.... det kan nemli blive meget værre af en operation... :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.