Ja, jeg har haft en hård dag.
Det startede med at jeg natten til idag, fik voldsomt ondt i lænden. Det har jeg tit haft før, og så kan jeg næsten ikke bukke mig eller rette mig op, specielt efter jeg har været i hvile. Og jeg har bare ikke kunnet løfte Emma op og ned af sengen, men det blev jeg jo nødt til.... Så jeg "skreg" min smerte ud imens. Heldigvis troede hun vist jeg lavede sjov, så hun grinede bare af det.
Kl. 14.00 kunne jeg bare ikke holde det ud mere, var bange for at det ville ende med, at jeg slet ikke kunne gå, så jeg ringede efter kæresten, som kom hjem med det samme. (Han bliver osse hjemme i morgen).
Derefter ringede jeg til lægen, som gav mig dolol...og dem kan jeg bare ikke tåle. Det vidste jeg godt, men bliver jo nødt til at gøre noget... og de har bare ikke hjulpet ret meget, og så de frygtelige bivirkninger med svimmelhed...årh, det er træls. Tør næsten ikke tage flere, men har alligevel taget en nu her i håb om at den kan hjælpe i løbet af natten, og så gør det jo ikke så meget at jeg er svimmel, når jeg sover.
Er bare så træt af min ryg. Jeg har ondt i ryggen konstant, men det her er værre end det plejer. Jeg tror selv det måske er en diskus... men det siger lægen, at det ikke kan være, når det ikke stråler ned i benet... Men jeg skal tisse konstant, når jeg har det sådan her... Nogen der har prøvet det???
Det er bare så øv altså. Har haft en dum dag!!!
Anmeld